Jotew Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Volgend jaar maar met een puntje of 12 aftrek laten starten in de KKD, stel dwazen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Ik schakelde pas in na de 3-2. Vanaf dat moment was Excelsior de enige ploeg die probeerde te voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Op 15-5-2022 om 18:26 zei PJHoutman: Volgend jaar weer drie Rotterdamse clubs in de Eredivisie. Zoals t hoort. Kennert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Heerlijk einde, hoppa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Zojuist zei Jotew: Volgend jaar maar met een puntje of 12 aftrek laten starten in de KKD, stel dwazen. Echt schandalig ja. Als je ze al met een bedekt gezicht het veld op ziet komen dan weet je al hoe laat het is. Alleen daarom al blij dat ze niet promoveren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Vreselijk, maar was te verwachten, net zoals met Feyenoord laatst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 4 minuten geleden zei Djurovski: Feyenoord de komende 10 jaar dan ook geen publiek meer in Europa. Misdragen zich ook elke wedstrijd Dan neem ik aan dat je nu ook direct de wedstrijd kan noemen waarbij Feyenoord-fans het veld twee keer zijn opgekomen én een flesje naar de grensrechter gooiden én vuurwerk op het veld gooiden én vuurwerk gooiden naar het uitvak én de tunnel naar binnen hebben bezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Zojuist zei Tim': Dan neem ik aan dat je nu ook direct de wedstrijd kan noemen waarbij Feyenoord-fans het veld twee keer zijn opgekomen én een flesje naar de grensrechter gooiden én vuurwerk op het veld gooiden én vuurwerk gooiden naar het uitvak én de tunnel naar binnen hebben bezet. Maakt toch geen fuck uit of ze zich misdragen in of buiten het stadion. Bij elke club zitten dwazen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Hahahha heerlijk dit voor die droeftoeters van ADO zeg. Man wat blijft dat toch ook achterlijk volk zo af en toe op die fanatieke tribune. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Zal het aan de kleur groen in de shirts liggen? https://streamja.com/jejq7 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 (bewerkt) 39 minuten geleden zei Tim': Dan neem ik aan dat je nu ook direct de wedstrijd kan noemen waarbij Feyenoord-fans het veld twee keer zijn opgekomen én een flesje naar de grensrechter gooiden én vuurwerk op het veld gooiden én vuurwerk gooiden naar het uitvak én de tunnel naar binnen hebben bezet. Laat je toch niet zo opnaaien joh. Je weet waarom hij Feyenoord erbij haalt. 29 mei 2022 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 18 minuten geleden zei MetalMichael: Laat je toch niet zo opnaaien joh. Je weet waarom hij Feyenoord erbij haalt. Omdat ik daar in de topics nou nooit eens iemand hoor met " tijd voor zoveel maanden zonder publiek " Blijkbaar vinden velen het bij de grote clubs wel kunnen. Maar als het zoals bij ADO uit de hand loopt staan er altijd een aantal te schreeuwen tijd voor geen publiek tijd voor puntenaftrek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Als je het zelf maar gelooft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Zojuist zei MetalMichael: Als je het zelf maar gelooft. I always tell the truth Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Toch wel prima dat die hond in zn arm hangt, meenemen en opsluiten. Hoe meer, hoe beter! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 14 minuten geleden zei Djurovski: Omdat ik daar in de topics nou nooit eens iemand hoor met " tijd voor zoveel maanden zonder publiek " Blijkbaar vinden velen het bij de grote clubs wel kunnen. Maar als het zoals bij ADO uit de hand loopt staan er altijd een aantal te schreeuwen tijd voor geen publiek tijd voor puntenaftrek. Ik heb dit bij nog geen enkele andere club in Nederland voorbij zien komen, 100/200 supporters die een veld oversteken en spullen in een uitvak tiefstralen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Ik kan niet wachten op de aankomende beelden van rellende supporters. “Ja maar zij deden het ook” wie gooit er een Calimero voor me? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Maakt in mijn ogen niet uit of het er 100 zijn of 10, het blijft altijd maar een beperkt groepje dat zich supporter noemt die zo doet. Feyenoord supporters slaan mensen het ziekenhuis in, dat is in mijn ogen net zo erg. Die richten ook enorm veel schade aan. Dit moet je in alle gevallen hard aanpakken. Al kunnen de clubs hier vaak ook niets aan doen natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 2 minuten geleden zei MNie: Maakt in mijn ogen niet uit of het er 100 zijn of 10, het blijft altijd maar een beperkt groepje dat zich supporter noemt die zo doet. Feyenoord supporters slaan mensen het ziekenhuis in, dat is in mijn ogen net zo erg. Die richten ook enorm veel schade aan. Dit moet je in alle gevallen hard aanpakken. Al kunnen de clubs hier vaak ook niets aan doen natuurlijk. Elke club heeft inderdaad zo zijn ezels als supporters, hoe groter de club des te meer ezels. Maar dit mogen ze wel even aanpakken anders gaat het namelijk een gewoonte worden en krijg je inderdaad over een aantal jaar hekken voor de tribune waardoor het er helemaal raar uit gaat zien. er zijn genoeg clubs die zich dit jaar hebben misdragen, ook in het stadion. Genoeg supporters die voorwerpen (voornamelijk bier) naar spelers hebben gegooid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 1 uur geleden zei Beppu: Zal het aan de kleur groen in de shirts liggen? https://streamja.com/jejq7 Keek dit live, fucking sick. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 5 minuten geleden zei La Pulga: Elke club heeft inderdaad zo zijn ezels als supporters, hoe groter de club des te meer ezels. Maar dit mogen ze wel even aanpakken anders gaat het namelijk een gewoonte worden en krijg je inderdaad over een aantal jaar hekken voor de tribune waardoor het er helemaal raar uit gaat zien. er zijn genoeg clubs die zich dit jaar hebben misdragen, ook in het stadion. Genoeg supporters die voorwerpen (voornamelijk bier) naar spelers hebben gegooid. Precies daarom zei ik onderstaande eerder op de avond: 1 uur geleden zei MNie: Als je je als (een klein deel van de) supporters zo gedraagt dan mogen ze je wel terugzetten naar de vierde klasse. Wat een droeftoeters die gasten die het veld opkomen en dingen het uitvak in gooien. Die ploeg van ons heeft het zelf gedaan, ga lekker naar een veldje en sla elkaar daar onderling de hersens in, iedereen blij mee. Heeft niets met voetbal te maken wat daar gebeurd. Qua wedstrijd zat er alles in en heeft mijn ploeg het zelf weggegeven. Een 3-0 voorsprong mag je natuurlijk nooit uit handen geven. Mijn felicitaties zijn dan ook voor Excelsior die het maar mooi geflikt hebben! Dit gedrag moet je keihard aanpakken, maar doen alsof het alleen bij deze club gebeurd is natuurlijk onzin. Je moet dit groot of klein, altijd aanpakken. Ik vind het onterecht dat @Djurovski weer als een of andere vreemde vogel wordt weggezet, terwijl zijn punt gewoon prima is. Ook bij Feyenoord gebeurd dit, want daar hebben we ook een paar voorbeelden gezien dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 (bewerkt) 7 minuten geleden zei MNie: Precies daarom zei ik onderstaande eerder op de avond: Dit gedrag moet je keihard aanpakken, maar doen alsof het alleen bij deze club gebeurd is natuurlijk onzin. Je moet dit groot of klein, altijd aanpakken. Ik vind het onterecht dat @Djurovski weer als een of andere vreemde vogel wordt weggezet, terwijl zijn punt gewoon prima is. Ook bij Feyenoord gebeurd dit, want daar hebben we ook een paar voorbeelden gezien dit seizoen. Ja ik wilde je eigenlijk alleen maar aanvullen dat er echt letterlijk bij elke andere club ezels rondlopen, had wat sterker geweest om buiten Feyenoord nog wat andere teams te noemen Ik kan mij Twente herinneren die spelers met bier bekogelde bij het nemen van een hoekschop en volgens mij zijn ze bij Zwolle dit seizoen ook niet al te braaf geweest. Ajax supporters vonden het bijvoorbeeld ook weer nodig om de burgemeester van Amsterdam met de dood te bedreigen en zo zijn er talloze van onderwerpen dat gewoonweg niet kan. Het wordt ook wel echt tijd dat dit harder wordt aangepakt door de politie want het wordt alleen maar erger en erger (dat zie je maar vandaag) Feyenoord supporters hebben er inderdaad ook een zooitje van gemaakt in de Europese uitwedstrijden. Ben benieuwd hoe dit in andere sporten gaat. Daar hoor je echt nooit wat over supporters die elkaar dan gaan of het veld op stormen. Ik zie het al gebeuren dat er iemand dan met zo een korfbalnet andere supporters gaat aanvallen Ook Saint Etienne mag door de supporters van mij per direct degraderen Al kan die club er uiteraard zelf echt niets aan doen. 29 mei 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Wat jammer dat Excelsior weer terug is. Zielloze club, echt een soort Top Oss dat op een of andere manier constant weet te promoveren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 3 uur geleden zei MNie: Ik als ADO supporter vind (denk net als vele) dat een stad als Den Haag met een club in de Eredivisie hoort, maar wat gebeurd er weer allemaal hier. Eerst gooien we een fles richting de grensrechter waardoor er gestaakt wordt en nu staan er weer allemaal supporters op een plek waar ze niet horen. We geven een 3-0 voorsprong uit handen door twee domme gele kaarten waardoor er rood tevoorschijn getoverd wordt. Het is weer om je kapot te schamen en helaas typisch ADO als je het mij vraagt. Ik blijf toch hopen dat ze het nog weten te winnen, maar ik heb er een hard hoofd in en met deze selectie is het misschien beter om nog een jaar KKD te doen. Dat krijg je als je een vrije verkoop er van maakt. Club heeft dit over zichzelf afgeroepen. Zie in de play-offs alleen maar onbekenden op de tribune die denken alles te kunnen maken. Vandaag rondom mij voel het mee, tegen Eindhoven een aantal gecorrigeerd. Uitwedstrijden in de playoffs gelden als risicowedstrijd, met alle beperkingen die er dan bijhoren. Bijzonder dat je de thuiswedstrijden dan niet zo niet en gewoon zoals Eindhoven en Excelsior een seizoens-/clubkaart verplichting aan deze wedstrijd hangt. En dan in de slotfase langs de boarding gaan staan, heel dom. De goden verzoeken. Gebeurt wel vaker bij ons. Tegenstanders belachelijk maken in de slotfase en het dan knullig weggeven. Moeten we eens mee kappen. Nu maar doorselecteren. Trainer weg, asante weg, jongens die stap gaan maken weg. Ben benieuwd wat de nieuwe eigenaar nu van plan is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 1 uur geleden zei Elsjorro1990: Ik heb dit bij nog geen enkele andere club in Nederland voorbij zien komen, 100/200 supporters die een veld oversteken en spullen in een uitvak tiefstralen. Misschien niet zo snel in het stadion maar zo maar ff wat nieuws berichten de laatste 2 jaar https://www.rtlnieuws.nl/sport/artikel/5301196/schade-van-rellen-bij-nac-stadion-bedraagt-60000-euro https://www.google.com/amp/s/amp.nos.nl/artikel/2403836-ruim-50-stadionverboden-uitgedeeld-na-rellen-nec-vitesse.html https://www.telegraaf.nl/video/1612669469/rellen-bij-bekerfinale-ajax-supporters-dringen-psv-vak-binnen https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211031_92620961 https://m.fcupdate.nl/voetbalnieuws/398961/zeven-fans-aangehouden-na-rellen-rond-arena-agenten-gewond/ Lees in de topics van deze clubs nergens een reactie van @Tim' dat ze maar eens wat maanden zonder publiek moeten spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten