Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1024745/de-programma-s-pec-fortuna-sparta-willem-ii-en-rkc-vechten-om-lijfsbehoud.html

Nou, welke clubs gaan degraderen? 

Zoals ik het nu inschat, denk ik eigenlijk dat Willem ll en Zwolle de laatste twee gaan worden.

Willem ll heeft geen makkelijk programma en nog maar 5 wedstrijden te gaan en weet aanvallend nooit wat te creëren geloof ik. 

Zwolle moet nog tegen Ajax en PSV, dus moeilijkste programma. 

Sparta heeft nog twee wedstrijden in te halen, waaronder die winst tegen Vitesse. 

Fortuna heeft ook nog een wedstrijd tegoed. 

Fortuna en Sparta moeten nog tegen elkaar en Sparta tegen Zwolle. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Chiemel:

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1024745/de-programma-s-pec-fortuna-sparta-willem-ii-en-rkc-vechten-om-lijfsbehoud.html

Nou, welke clubs gaan degraderen? 

Zoals ik het nu inschat, denk ik eigenlijk dat Willem ll en Zwolle de laatste twee gaan worden.

Willem ll heeft geen makkelijk programma en nog maar 5 wedstrijden te gaan en weet aanvallend nooit wat te creëren geloof ik. 

Zwolle moet nog tegen Ajax en PSV, dus moeilijkste programma. 

Sparta heeft nog twee wedstrijden in te halen, waaronder die winst tegen Vitesse. 

Fortuna heeft ook nog een wedstrijd tegoed. 

Fortuna en Sparta moeten nog tegen elkaar en Sparta tegen Zwolle. 

denk dat Sparta zich rechtstreeks handhaaft. Fortuna zal wellicht play-offs spelen.

hangt ook af van hun onderlinge duel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 17-4-2022 om 20:24 zei MetalMichael:

5 puntun, 5 wedstrijden. Denk dat een hoop Ajacieden blij zijn dat het nog Feyenoord - PSV is, want met Vitesse uit (mits ze weer een beetje vorm vinden) en AZ uit kun je je voorsprong zomaar verspelen. 

Ja kunt er allemaal theorieën op los laten (Feyenoord die Europees moet, Vitesse die nergens meer om speelt en zich dan voorbereid op playoffs, etc etc), maar volgens mij moet Ajax nu alleen met zichzelf bezig zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei NicoHaak:

Ja kunt er allemaal theorieën op los laten (Feyenoord die Europees moet, Vitesse die nergens meer om speelt en zich dan voorbereid op playoffs, etc etc), maar volgens mij moet Ajax nu alleen met zichzelf bezig zijn.

Sinds een bepaalde wedstrijd uit tegen de Graafschap durf ik daar helemaal geen uitspraken meer over te doen. Ziekste kater die ik ooit gehad heb en dat was nog niet eens van de drank ook. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Vitesse88:

Foutloze avond :-D Wat een team joh. In 6 minuten geen fatsoenlijke bal geven en geen logisch plan. Typisch Vitesse overigens ook wel, iig past perfect in dit seizoen.

Had een iets energieker Vitesse verwacht; omdat je het toch maar zes minuten vol hoefde te houden. Zag nu gewoon speler over het veld strompelen alsof ze er al negentig minuten op hadden zitten. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1941587789_Schermafbeelding2022-04-22om22_12_09.thumb.png.2a3dbf6035431badbce32e38e69de948.png

Die opstelling van Sparta... 9 verdedigers/spelers die regelmatig in de verdediging spelen, een keeper en een hard werkende spits. Dan verdien je het eigenlijk wel om te degraderen. Zeker als je spelers als Namli, Mijnans (en Dalmau) op de bank zet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 22-4-2022 om 22:16 zei FlyD:

1941587789_Schermafbeelding2022-04-22om22_12_09.thumb.png.2a3dbf6035431badbce32e38e69de948.png

Die opstelling van Sparta... 9 verdedigers/spelers die regelmatig in de verdediging spelen, een keeper en een hard werkende spits. Dan verdien je het eigenlijk wel om te degraderen. Zeker als je spelers als Namli, Mijnans (en Dalmau) op de bank zet.

Henk Fraser al over again.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei cimbomcu:

Die Sylla gisteren :-D

Vond die rode kaart een beetje lullig, misschien wel onterecht. Ipv gesuggereerd werd dat hij tegen zichzelf in bescherming genomen moest worden.

Bij Sparta is het lekker mis. TD stuurt een assistent weg. Waarom zou je dat doen? Heel raar in deze fase toch? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites