GAE EAGLES Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 2 uur geleden zei Aaron21: in België staat na 34 speeldagen de promovendus aan de leiding met 77 punten. Om het daarna weer te delen door 2 en nog een kleine competitie te spelen. Het blijft een raar iets daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 Dat dit vandaag geen 5/6-0 is geworden, is voor mij een raadsel. Die keeper van Cambuur pakte ook aardig wat ballen. Las iets van 31 schoten, 14 op goal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 april 2022 Share Geplaatst 11 april 2022 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1024745/de-programma-s-pec-fortuna-sparta-willem-ii-en-rkc-vechten-om-lijfsbehoud.html Nou, welke clubs gaan degraderen? Zoals ik het nu inschat, denk ik eigenlijk dat Willem ll en Zwolle de laatste twee gaan worden. Willem ll heeft geen makkelijk programma en nog maar 5 wedstrijden te gaan en weet aanvallend nooit wat te creëren geloof ik. Zwolle moet nog tegen Ajax en PSV, dus moeilijkste programma. Sparta heeft nog twee wedstrijden in te halen, waaronder die winst tegen Vitesse. Fortuna heeft ook nog een wedstrijd tegoed. Fortuna en Sparta moeten nog tegen elkaar en Sparta tegen Zwolle. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 11 april 2022 Share Geplaatst 11 april 2022 4 uur geleden zei Chiemel: https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1024745/de-programma-s-pec-fortuna-sparta-willem-ii-en-rkc-vechten-om-lijfsbehoud.html Nou, welke clubs gaan degraderen? Zoals ik het nu inschat, denk ik eigenlijk dat Willem ll en Zwolle de laatste twee gaan worden. Willem ll heeft geen makkelijk programma en nog maar 5 wedstrijden te gaan en weet aanvallend nooit wat te creëren geloof ik. Zwolle moet nog tegen Ajax en PSV, dus moeilijkste programma. Sparta heeft nog twee wedstrijden in te halen, waaronder die winst tegen Vitesse. Fortuna heeft ook nog een wedstrijd tegoed. Fortuna en Sparta moeten nog tegen elkaar en Sparta tegen Zwolle. denk dat Sparta zich rechtstreeks handhaaft. Fortuna zal wellicht play-offs spelen. hangt ook af van hun onderlinge duel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 5 puntun, 5 wedstrijden. Denk dat een hoop Ajacieden blij zijn dat het nog Feyenoord - PSV is, want met Vitesse uit (mits ze weer een beetje vorm vinden) en AZ uit kun je je voorsprong zomaar verspelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 april 2022 Share Geplaatst 18 april 2022 Je telt het doelsaldo als extra punt oid? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 18 april 2022 Share Geplaatst 18 april 2022 24 minuten geleden zei Sophomore: Je telt het doelsaldo als extra punt oid? Ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 19 april 2022 Share Geplaatst 19 april 2022 Op 17-4-2022 om 20:24 zei MetalMichael: 5 puntun, 5 wedstrijden. Denk dat een hoop Ajacieden blij zijn dat het nog Feyenoord - PSV is, want met Vitesse uit (mits ze weer een beetje vorm vinden) en AZ uit kun je je voorsprong zomaar verspelen. Ja kunt er allemaal theorieën op los laten (Feyenoord die Europees moet, Vitesse die nergens meer om speelt en zich dan voorbereid op playoffs, etc etc), maar volgens mij moet Ajax nu alleen met zichzelf bezig zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 19 april 2022 Share Geplaatst 19 april 2022 1 uur geleden zei NicoHaak: Ja kunt er allemaal theorieën op los laten (Feyenoord die Europees moet, Vitesse die nergens meer om speelt en zich dan voorbereid op playoffs, etc etc), maar volgens mij moet Ajax nu alleen met zichzelf bezig zijn. Sinds een bepaalde wedstrijd uit tegen de Graafschap durf ik daar helemaal geen uitspraken meer over te doen. Ziekste kater die ik ooit gehad heb en dat was nog niet eens van de drank ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 19 april 2022 Share Geplaatst 19 april 2022 Foutloze avond Wat een team joh. In 6 minuten geen fatsoenlijke bal geven en geen logisch plan. Typisch Vitesse overigens ook wel, iig past perfect in dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 april 2022 Share Geplaatst 19 april 2022 Is ook wel makkelijker om met frisse benen 6 minuutjes vol te verdedigen dan vol aan te vallen natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 april 2022 Share Geplaatst 20 april 2022 14 uur geleden zei Vitesse88: Foutloze avond Wat een team joh. In 6 minuten geen fatsoenlijke bal geven en geen logisch plan. Typisch Vitesse overigens ook wel, iig past perfect in dit seizoen. Had een iets energieker Vitesse verwacht; omdat je het toch maar zes minuten vol hoefde te houden. Zag nu gewoon speler over het veld strompelen alsof ze er al negentig minuten op hadden zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 april 2022 Share Geplaatst 21 april 2022 Ik hoorde vandaag dat kinderen brandwonden hebben opgelopen de 1e keer bij Vitesse-Sparta? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 22 april 2022 Share Geplaatst 22 april 2022 Die opstelling van Sparta... 9 verdedigers/spelers die regelmatig in de verdediging spelen, een keeper en een hard werkende spits. Dan verdien je het eigenlijk wel om te degraderen. Zeker als je spelers als Namli, Mijnans (en Dalmau) op de bank zet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 april 2022 Share Geplaatst 22 april 2022 Of toch wordt de trainer voornamelijk in de media geprezen, hoe kan dat dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 23 april 2022 Share Geplaatst 23 april 2022 9 uur geleden zei La Pulga: Of toch wordt de trainer voornamelijk in de media geprezen, hoe kan dat dan? Dat blijf ik ook een raadsel vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 23 april 2022 Share Geplaatst 23 april 2022 Op 10-4-2022 om 14:14 zei Bolderbast: Goed voetballertje, die Sarr. Retweet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 april 2022 Share Geplaatst 23 april 2022 4 punten met 4 duels en ze hebben in een topic hier al over de titel..... Bizar ik geef het op, gaat nergens meer over dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 april 2022 Share Geplaatst 23 april 2022 Op 22-4-2022 om 22:16 zei FlyD: Die opstelling van Sparta... 9 verdedigers/spelers die regelmatig in de verdediging spelen, een keeper en een hard werkende spits. Dan verdien je het eigenlijk wel om te degraderen. Zeker als je spelers als Namli, Mijnans (en Dalmau) op de bank zet. Henk Fraser al over again. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 april 2022 Share Geplaatst 24 april 2022 Die Sylla gisteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 april 2022 Share Geplaatst 24 april 2022 10 uur geleden zei cimbomcu: Die Sylla gisteren Vond die rode kaart een beetje lullig, misschien wel onterecht. Ipv gesuggereerd werd dat hij tegen zichzelf in bescherming genomen moest worden. Bij Sparta is het lekker mis. TD stuurt een assistent weg. Waarom zou je dat doen? Heel raar in deze fase toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 1 mei 2022 Share Geplaatst 1 mei 2022 Lekker achter je lijn keepen Mulder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 1 mei 2022 Share Geplaatst 1 mei 2022 Inderdaad, wat was die aan het doen? Die wilde absoluut niet voor die bal gaan en ging maar 2 meter achter z'n doel staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 mei 2022 Share Geplaatst 1 mei 2022 Pfff wat een manier om het weekend af te sluiten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 mei 2022 Share Geplaatst 1 mei 2022 Gisteren kaarten gekregen van Bart Vriends en Sparta bezocht. Zie je gelijk wat geen henk fraser met een elftal doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten