Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Ik zoek een Nederlandse clubloze trainer die bij zijn laatste clubs 4-4-2 met twee controlerende middenvelders speelde. Bevlogen trainer die resultaat boekte met een jonge spelersgroep. Iemand een idee? Is de omschrijving van een trainer waar NAC vandaag mee schijnt te onderhandelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zoek een Nederlandse clubloze trainer die bij zijn laatste clubs 4-4-2 met twee controlerende middenvelders speelde. Bevlogen trainer die resultaat boekte met een jonge spelersgroep. Iemand een idee? Is de omschrijving van een trainer waar NAC vandaag mee schijnt te onderhandelen.

Ik las dat die Graham Arnold het zou worden? Wat vind je btw van het ontslag van Dijkhuizen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@cimbomcu Arnold heeft een paar dagen geleden zijn contract bij Sydney FC verlengd, dus het lijkt me sterk dat hij komt. Dijkhuizen had van mij lekker mogen blijven zitten. We hebben behoefte aan rust, niet aan de zoveelste trainer in een paar jaar tijd. Selectie is gewoon niet goed genoeg. @Östlund; Haha, leuk geprobeerd, maar mijn vraag ging over een Nederlandse trainer en niet over NAC. Zal je de volgende keer even PM'en of ik een vraag wel of niet mag stellen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='FC-Breda']@cimbomcu Arnold heeft een paar dagen geleden zijn contract bij Sydney FC verlengd, dus het lijkt me sterk dat hij komt. Dijkhuizen had van mij lekker mogen blijven zitten. We hebben behoefte aan rust, niet aan de zoveelste trainer in een paar jaar tijd. Selectie is gewoon niet goed genoeg. @Östlund; Haha, leuk geprobeerd, maar mijn vraag ging over een Nederlandse trainer en niet over NAC. Zal je de volgende keer even PM'en of ik een vraag wel of niet mag stellen.[/QUOTE] Leuk geprobeerd? Ja, beetje bekrompen van je dat je t zo interpreteert. Ik had niet de intentie iets of iemand te provoceren. Jammer dat je 't zo oppakt met je grappige reactie! @Beppu probeer je makkelijk te scoren bij de Pino's en Wouter's van dit forum? Ik denk dat het allemaal wel meevalt., de enige die ik in het Feyenoordtopic echt niet kan uitstaan zijn Pino en Sebas. bewerkt door MrMHB
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naar aanleiding van wat reviews in het Jupiler League topic ga ik ook de spelers van mijn clupie wat cijfers geven.

Doelmannen:

Mickey van der Hart: 7 Ondanks een aantal aardige reddingen toch de meest gepasseerde doelman van de Eredivisie. Wordt ook ondanks zijn verleden bij de Eagles steeds populairder onder de supporters. Is zo'n beetje de enige speler die ook na een nederlaag wat post op insta/twitter.

Kevin Begois:nvt.

Mike Hauptmeijer:nvt.

Verdedigers:

Bram van Polen: 4,5 Onze aanvoerder krijgt nog wat puntjes voor zijn strijdlust en eerlijkheid na afloop van de wedstrijden. Pakt te veel kaarten omdat de buitenspelers allemaal zo om hem heen lopen.

Dirk Marcellis: 5,5 Niet heel veel te zeggen over Marcellis. Valt niet op door domme fouten, gewoon degelijk.

Ted van de Pavert: 5 Valt vooralsnog alleen op door als een houten Klaas over het veld te lopen.

Bart Schenkeveld: 5 Ook over deze verdediger valt weinig te zeggen. Doet zijn best en kan daardoor vast na PEC wel weer een clubje in het rechterrijtje van de Eredivisie vinden.

Calvin Verdonk: 3,5 Dit is duidelijk. Hij is nog niet klaar voor de Eredivisie. Feyenoord had hem beter nog een jaar met Jong mee kunnen laten spelen of kunnen verhuren aan een club in de Jupiler League.

Philippe Sandler: 4 Had een verschrikkelijk debuut tegen PSV en is daar niet meer bovenop gekomen. Misschien in de toekomst een degelijke back-up. Nu nog niet.

Middenvelders:

Wout Brama: 5,5 Een beetje hetzelfde verhaal als bij Marcellis. Nuttige ervaren kracht die niet heel erg opvalt. Had toch meer van hem verwacht toen hij twee jaar geleden binnen kwam wandelen. Het is niet voor niets dat hij maar geen buitenlandse club kan vinden.

Django Warmerdam: 7 De wedstrijden die hij speelde waren niet slecht. Scoorde mooie goals tegen Excelsior en Twente. Als huurling een degelijke middenvelder die weleens een vaste basisplaats kan krijgen in de tweede seizoenshelft. Ik snap alleen niet waarom hij de laatste wedstrijden linksbuiten stond.

Danny Holla: 6 Holladie Holladio. Wat heeft de FEU toch de beschikking tot een paar creatieve breinen. Kan gratis vertrekken in de winterstop en daar zullen we weinig van merken. Toch wel een handige speler met een uitstekende traptechniek.

Rick Dekker: Nvt. Het had het jaar van de definitieve doorbrak moeten zijn, maar hij scheurde zijn kruisband af.

Gustavo Hebling: 2,5 ER KOMT EEN GROOT TALENT VAN PSG NAAR PEC!!1!!1 Moest eerst wennen, maar is al anderhalf jaar aan het wennen. Heeft ook pech gehad met wat kleine blessures. In de paar wedstrijden waarin hij wel speelde kon hij geen goede indruk achterlaten.

Wouter Marinus: 3,5 Ook door wat blessures en pech niet veel in actie gekomen. Heeft ook nog niks noemenswaardigs gedaan dit seizoen.

Mustafa Saymak: 7,5 Lag het hele vorige seizoen eruit met een blessure en moest dus rustig aan doen. Toekomstige aanvoerder en bezorgde het enige echte juigmoment door zijn goal tegen GAE. Verder ook niet heel veel gedaan.

Hachim Mastour: 2 ER KOMT EEN GROOT TALENT VAN AC MILAN NAAR PEC!!1!!1 Het enige positieve aan deze gast is de aandacht van 12-jarigen voor PEC en wat vermaak in de warming-up. Moest erg lachen toen ik een paar weken geleden op de tribune een jongen zag met hem op de achtergrond van z'n telefoon.

Ryan Thomas: 4,5 Nog steeds een groot talent, maar het komt er maar niet uit. Wordt toch een keer tijd. Blijft nog steeds publiekslieveling.

Aanvallers:

Thanasis Karagounis: Nvt. Heeft te weinig minuten gemaakt om een cijfer te krijgen. Het was een paar weken geleden even schrikken toen het leek alsof hij voor de derde keer zijn kruisband afscheurde, maar het viel mee. Als hij zien knieën onder controle kan krijgen kan het misschien nog een nuttige speler zijn.

Queensy Menig: 4,5 Nog een paar puntjes voor de moeite en de paar goals die hij maakte. Eerst probeerde hij het nog wel maar tegen Heracles had hij door dat hij nooit een goede voorzet zou geven dus besloot maar op te geven.

Kingsley Ehizibue: 5 Ook hij blijft het proberen, maar het lukt ook nog niet helemaal. Is hij nou rechtsback, rechtshalf of rechtsbuiten?

Youness Mokthar: 7,5 Zorgde voor één van de drie overwinningen door twee goals tegen ADO. Verder ook maar een paar wedstrijden een beetje gevaarlijk geweest. Nog te veel geblesseerd.

Stef Nijland: Nvt. Was het hele seizoen geblesseerd. Hij is bijna terug en we kunnen hem wel gebruiken voor een paar doelpunten.

Anass Achabar: 2 Een doelpunt tegen DVS in de beker. Applaus. Onderschatte het niveau van PEC een beetje en kwam ook met overgewicht binnen.

Nicolas Brock-Madsen: 3,5 Twee goals tegen DVS en een goal tegen Utrecht. Prima cijfers voor een 'echte' spits. Is een aardige spits om het spel aan op te hangen als je spelers eromheen hebt die ook wat kunnen.

Al met al een dikke onvoldoende. Het geheim van Jans lijkt uitgewerkt. Hopelijk wordt de tweede seizoenshelft iets beter. Eén troost: een clubje uit Deventer doet het altijd nog slechter ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben benieuwd wat hij kan brengen. Heeft natuurlijk wel laten zien dat hij kan voetballen ook tegen degradatie (met cambuur). Voor welke positie hij wordt gehaald weet ik niet, maar dat zal wel als spits zijn. Op links Wolters of Crowley en op rechts Antonia of Maatsen. Kan hij mooi in de spits met de Kogel als backup.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat moet PSV met Van Ginkel? Ze hebben al Hendrix, De Jong, Guardado, Ramselaar en Pröpper. Ik begrijp dat hij, als hij z'n beste niveau haalt, nog wel wat toevoegt, maar dat is toch zonde om ten koste van een van die spelers te laten gaan? Bovendien, 6 middenvelders waarvan 2 gehuurd?

bewerkt door Hwb
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat moet PSV met Van Ginkel? Ze hebben al Hendrix, De Jong, Guardado, Ramselaar en Pröpper. Ik begrijp dat hij, als hij z'n beste niveau haalt, nog wel wat toevoegt, maar dat is toch zonde om ten koste van een van die spelers te laten gaan? Bovendien, 6 middenvelders waarvan 2 gehuurd?

Dan staat Zinchenko (bovendien ook gehuurd) nog niet eens in je lijstje. Ik snap er ook niets van. Beters hadden ze een echte vleugelaanvaller gehuurd in plaats van weer een diepgaande middenvelder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal wel met paniek te maken hebben...

Zinchenko is meer buitenspeler toch? Maar beetje logica ontbreekt er inmiddels wel ja of er moet concrete interesse zijn voor Guardado/of zelf aangegeven dat hij wilt vertrekken in de winter. Als iedereen blijft, zal het wel meer 442 worden met Luuk in de punt en de rest er een beetje omheen, zeker als Locadia weer fit is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is te simpel om alle middenvelders bij elkaar op te tellen. Zou eerder denken in rollen. Als je daar een overzicht van maakt zie je dat we daar enkel Hendrix en Guardado (verdedigend slecht) hebben. Had daar graag iemand voor zien komen, of Rigo proberen (lastig in te schatten of hij er klaar voor is).

Daarentegen zijn alle goeie spelers welkom bij PSV in de regel, ook al zijn vacatures al gevuld (dan valt de zwakste gewoon af door concurrentie).

Edit: Heb het dus over de zes.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daarentegen zijn alle goeie spelers welkom bij PSV in de regel, ook al zijn vacatures al gevuld (dan valt de zwakste gewoon af door concurrentie).

Niet met je eens. Als ik manager van een supermarkt ben en op zoek moet naar een caissière ga ik ook geen extra vakkenvuller aannemen.

Ik vond deze spontane beeldspraak dermate prachtig gevonden dat ik er nog niet heel goed over na heb gedacht en misschien dat ik er nog op terug kom :cab:

bewerkt door Bolderbast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet met je eens. Als ik manager van een supermarkt ben en op zoek moet naar een caissière ga ik ook geen extra vakkenvuller aannemen.

Ik vond deze spontane beeldspraak dermate prachtig gevonden dat ik er nog niet heel goed over na heb gedacht en misschien dat ik er nog op terug kom :cab:

Wel als je andere vakkenvullers niet goed functioneren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel als je andere vakkenvullers niet goed functioneren.

Ik kijk niet heel veel wedstrijden van PSV, maar heb niet het idee dat het probleem bij de middenvelders ligt. Vind wel dat de buitenspelers er weinig van bakken. Narsingh en Pereiro is gewoon te weinig en met Bergwijn, die rasta-gozer van RKC en eventueel Zinchencko achter de hand breek je ook geen potten. Vandaar dus mijn beeldspraak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kijk niet heel veel wedstrijden van PSV, maar heb niet het idee dat het probleem bij de middenvelders ligt. Vind wel dat de buitenspelers er weinig van bakken. Narsingh en Pereiro is gewoon te weinig en met Bergwijn, die rasta-gozer van RKC en eventueel Zinchencko achter de hand breek je ook geen potten. Vandaar dus mijn beeldspraak.

Het probleem ligt zowel op het middenveld als in de aanval. Alleen de verdediging presteert naar behoren. PSV heeft genoeg kwaliteit op het middenveld maar dat laten ze niet zien. Van Ginkel is een buitenkansje en een goede versterking. Aanvallend mag er ook zeker iets bij maar de transferperiode duurt nog een maand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het probleem ligt zowel op het middenveld als in de aanval. Alleen de verdediging presteert naar behoren. PSV heeft genoeg kwaliteit op het middenveld maar dat laten ze niet zien.

Volgens mij is het probleem een stuk groter in de aanval dan op het middenveld. Dat De Jong niet scoort is natuurlijk ook vervelend voor PSV.

Van Ginkel is een buitenkansje en een goede versterking. Aanvallend mag er ook zeker iets bij maar de transferperiode duurt nog een maand.

Dat ben ik dan wel met je eens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites