Kelvin Geplaatst 30 oktober 2022 Share Geplaatst 30 oktober 2022 (bewerkt) 2 uur geleden zei Beppu: Uit alles wat je van Sky ziet, blijkt gewoon dat ze enorm partijdig zijn. Net als Ziggo in Nederland. Niet erg natuurlijk, maar Sky is wel de officiële internationale uitzending. Hierdoor hebben zij wel invloed met betrekking tot het framen van bepaalde coureurs. Ik vond de haatcampagne van Ziggo jegens Hamilton en Mercedes al veel te ver gaan, maar wanneer sky dit op internationale schaal doet, vind ik dit wel erg onprofessioneel. Ziggo is absoluut pro-Max, alleen voor zover ik weet hebben ze wel altijd over Hamilton en is er altijd wel respect voor de 7-voudig wereldkampioen. Ik vind het gezeik over de 'robbed' in Abu Dhabi eigenlijk nog het minste aan deze kritiek. Ik kan ze daar in een bepaalde mate nog in volgen, al hoop ik toch ook dat je zoiets na een jaar kunt loslaten. Ik vind ooral het feit dat hij kiest om de naam Verstappen compleet te negeren en gewoon allemaal andere omschrijvingen te geven ('that guy', 'guy that robbed him') echt van het niveau van een kleuterklas en als jezelf als pitreporter zo weinig respect kan opbrengen voor een rivaal, dan moet je niet vreemd opstaan kijken dat er bij de supporters ook geen respect voor de rivaal is. Dan heb ik het nog niet eens over het feit dat ie zegt dat Verstappen enkel kampioen wordt vanwege de auto en dat is uiteraard ook zo. Het is echter ook tamelijk hypocriet omdat juist te benoemen in een betoog over Hamilton die in een aantal seizoenen enkel concurrentie kreeg van zijn directe teammaat. 30 oktober 2022 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 30 oktober 2022 Share Geplaatst 30 oktober 2022 Wtf doet Ricciardo dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 30 oktober 2022 Share Geplaatst 30 oktober 2022 Kan niet he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 30 oktober 2022 Share Geplaatst 30 oktober 2022 Gaap. Zelfs Latifi rijdt 'm uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 30 oktober 2022 Share Geplaatst 30 oktober 2022 Snoozefest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 30 oktober 2022 Share Geplaatst 30 oktober 2022 Masterclass Red Bull weer zeg, toch opvallend dat Checo weer niet dichterbij Lewis kon komen. Maar knap gedaan van Max en ook van Lewis. Rijdt een solide 2e seizoenshelft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 31 oktober 2022 Share Geplaatst 31 oktober 2022 Een leuke race gezien en nu op naar Brazilië. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 11 november 2022 Share Geplaatst 11 november 2022 Jammer dat er nog een sprintrace volgt met deze (voorlopige) grid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 12 november 2022 Share Geplaatst 12 november 2022 Waarom ingodsnaam op geel joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 november 2022 Share Geplaatst 13 november 2022 Ze hadden de hoop dat het zou gaan werken. Maar helaas niet goed uitgepakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 13 november 2022 Share Geplaatst 13 november 2022 @Michaelinho* kom er maar in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 13 november 2022 Share Geplaatst 13 november 2022 Als zelfs Sky zegt dat de 5 sec penalty onterecht is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 13 november 2022 Share Geplaatst 13 november 2022 14 minuten geleden zei Beppu: @Michaelinho* kom er maar in Ben een kind naar bed brengen dus heb het niet gezien . Maar wil best ff typen dat ik Hamilton een engnek vind hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 november 2022 Share Geplaatst 13 november 2022 Beetje jammer van Max dit. Wel leuk voor Russeltje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 13 november 2022 Share Geplaatst 13 november 2022 Russel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 13 november 2022 Share Geplaatst 13 november 2022 Waaauuuw die boardradio van Verstappen... aardige middelvinger naar iemand die twee seizoenen in dienst van jou heeft gereden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 13 november 2022 Share Geplaatst 13 november 2022 Hamilton: 'what can i say, you know how it is with Max'. De beste man heeft echt een hekel aan Verstappen. Wel een erg vieze actie overigens mbt Perez van Max. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 13 november 2022 Share Geplaatst 13 november 2022 1 minuut geleden zei Keko: Waaauuuw die boardradio van Verstappen... aardige middelvinger naar iemand die twee seizoenen in dienst van jou heeft gereden. Hier dan wel echt helemaal mee eens. Heel onsympathiek. Je bent al kampioen of je nou 6e of 7e wordt maakt voor hem dan niet uit. Daar zie je dan toch wel dat hij ergens wat social skills mist ofzo. Help Perez nu en hij helpt je volgend jaar wellicht aan een titel. Als ik Perez was kon hij vanaf nu echt compleet de kolere krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 13 november 2022 Share Geplaatst 13 november 2022 Hahaha wat is die Max ook af en toe een ontiegelijke kneus he? Anyway, Alonso P5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 13 november 2022 Share Geplaatst 13 november 2022 Hoe zielig ben je dan haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 13 november 2022 Share Geplaatst 13 november 2022 Dat toontje ook, "Don't ever ask me that again, are we clear?" Laat ook wel zien hoe de verhoudingen liggen in dat team Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 november 2022 Share Geplaatst 13 november 2022 Dit gaat Max heel veel Mexicaanse fans kosten in ieder geval, komt in hetzelfde rijtje als Robben terecht nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 13 november 2022 Share Geplaatst 13 november 2022 5 minuten geleden zei Keko: Dat toontje ook, "Don't ever ask me that again, are we clear?" Laat ook wel zien hoe de verhoudingen liggen in dat team Ja heel raar. Midden in een seizoen waarin alles open ligt dan kan ik het nog soort van begrijpen. Maar zoals nu is zo’n opstelling heel vreemd. Maargoed, het is niet de eerste persoon die ‘genialer’ is dan de rest (qua talent etc.) die tegelijkertijd ook ‘knettergek’ is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 13 november 2022 Share Geplaatst 13 november 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 13 november 2022 Share Geplaatst 13 november 2022 Dit is wel smullen hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten