Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Beppu:

Uit alles wat je van Sky ziet, blijkt gewoon dat ze enorm partijdig zijn. Net als Ziggo in Nederland. Niet erg natuurlijk, maar Sky is wel de officiële internationale uitzending. Hierdoor hebben zij wel invloed met betrekking tot het framen van bepaalde coureurs. Ik vond de haatcampagne van Ziggo jegens Hamilton en Mercedes al veel te ver gaan, maar wanneer sky dit op internationale schaal doet, vind ik dit wel erg onprofessioneel.

Ziggo is absoluut pro-Max, alleen voor zover ik weet hebben ze wel altijd over Hamilton en is er altijd wel respect voor de 7-voudig wereldkampioen. 

Ik vind het gezeik over de 'robbed' in Abu Dhabi eigenlijk nog het minste aan deze kritiek. Ik kan ze daar in een bepaalde mate nog in volgen, al hoop ik toch ook dat je zoiets na een jaar kunt loslaten.

Ik vind ooral het feit dat hij kiest om de naam Verstappen compleet te negeren en gewoon allemaal andere omschrijvingen te geven ('that guy', 'guy that robbed him') echt van het niveau van een kleuterklas en als jezelf als pitreporter zo weinig respect kan opbrengen voor een rivaal, dan moet je niet vreemd opstaan kijken dat er bij de supporters ook geen respect voor de rivaal is. 

Dan heb ik het nog niet eens over het feit dat ie zegt dat Verstappen enkel kampioen wordt vanwege de auto en dat is uiteraard ook zo. Het is echter ook tamelijk hypocriet omdat juist te benoemen in een betoog over Hamilton die in een aantal seizoenen enkel concurrentie kreeg van zijn directe teammaat. 

bewerkt door Kelvin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Keko:

Waaauuuw die boardradio van Verstappen... aardige middelvinger naar iemand die twee seizoenen in dienst van jou heeft gereden.

Hier dan wel echt helemaal mee eens. Heel onsympathiek. Je bent al kampioen of je nou 6e of 7e wordt maakt voor hem

dan niet uit. Daar zie je dan toch wel dat hij ergens wat social skills mist ofzo. Help Perez nu en hij helpt je volgend jaar wellicht aan een titel. 

Als ik Perez was kon hij vanaf nu echt compleet de kolere krijgen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Keko:

Dat toontje ook, "Don't ever ask me that again, are we clear?"

Laat ook wel zien hoe de verhoudingen liggen in dat team

Ja heel raar. Midden in een seizoen waarin alles open ligt dan kan ik het nog soort van begrijpen. Maar zoals nu is zo’n opstelling heel vreemd. Maargoed, het is niet de eerste persoon die ‘genialer’ is dan de rest (qua talent etc.) die tegelijkertijd ook ‘knettergek’ is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites