Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' đŸ”¥ Ă—

Formule 1 / Indycar etc.

RicharĂ°.

Recommended Posts

1 minuut geleden zei sennid:

Dan kan je er donder op zeggen dat Doornbos in het Midden Oosten met een microfoon staat om verslag te doen. Aangezien hij daar gaat wonen.

Amber blijft de uitzendingen op de zondag doen als ik NU.nl moet geloven, komen wat extra programma's bij op de vrijdag en zaterdag. Vooral benieuwd wat Ziggo en dus ook Olav en Jack gaan doen, animo voor Race Café was al aan het afnemen, met een hoop nieuwe gezichten gaat dat niet verbeteren lijkt mij.

2 uur geleden zei Fantasy:

Dit is dan wel het einde van het Race Café ja. Zou me oprecht niets verbazen als Olav Mol en Jack Plooij ook volgen naar Viaplay als commentaar-duo. 

Ik mag hopen van niet. Mol kan ik qua stemgeluid en inhoud nog wel enigszins waarderen, al heeft hij de laatste jaren knap laten doorschemeren dat hij een onaangename man is wat mij betreft. Als Plooij naar Viaplay komt ga ik serieus overwegen om mijn abonnement op te zeggen. Dat is gewoon een fanboy met een microfoon. Enorm verschil met Chiel. Zou echt een domme zet zijn van Viaplay. 

23 minuten geleden zei La Pulga:

22 euro per maand is best wel veel hè 

Is Kamphues zo duur ja?

Nee ff serieus dit is echt absurd man, betaal je fucking 17 euro per maand voor Formule 1 en Premier League (en af en toe darts), krijg je alsnog reclames tussendoor :-D

5 uur geleden zei joostmakaay:

Is Kamphues zo duur ja?

Nee ff serieus dit is echt absurd man, betaal je fucking 17 euro per maand voor Formule 1 en Premier League (en af en toe darts), krijg je alsnog reclames tussendoor :-D

Én slechte kwaliteit ook nog eens. Geluid ontbrak vorige keer voor een half uur aan het begin van een uitzending tijdens het WK Darts. Gooit soms ineens de kwaliteit van de stream omlaag, bij andere streams op andere platforms nergens last van. Stream werkte ook gewoon een keer niet, ook tijdens het WK Darts. Je mag nog maar met één apparaat tegelijk kijken bij live wedstrijden.

Ik wist genoeg en heb na het WK Darts Viaplay opgezegd. PL vind ik wel streams voor, F1 volgde ik toch al minder en tijdens het WK Darts neem ik het wel weer voor een maandje.

Vandaag toch wel serieus nieuws bij Red Bull, want er zijn nu al hardnekkige geruchten dat Arvid Lindblad dit seizoen nog de F1 ingaat. Isaac Hadjar zou zich al zorgen moeten maken. Lindblad haalt zo goed als zeker de komende maanden de benodigde punten voor een Superlicentie binnen en hij wordt door Red Bull als Verstappen 2.0 gezien, hij moet 'dus' de F1 in. Aangezien RB geen enkel probleem heeft om coureurs eruit te gooien, is het best een reëele optie.

Mooie bijkomstigheid: Hij is half Brits :classic_rolleyes:

8 uur geleden zei Satyr:

Vandaag toch wel serieus nieuws bij Red Bull, want er zijn nu al hardnekkige geruchten dat Arvid Lindblad dit seizoen nog de F1 ingaat. Isaac Hadjar zou zich al zorgen moeten maken. Lindblad haalt zo goed als zeker de komende maanden de benodigde punten voor een Superlicentie binnen en hij wordt door Red Bull als Verstappen 2.0 gezien, hij moet 'dus' de F1 in. Aangezien RB geen enkel probleem heeft om coureurs eruit te gooien, is het best een reëele optie.

Mooie bijkomstigheid: Hij is half Brits :classic_rolleyes:

Average Rob had recent nog een kleine serie met deze man gemaakt waarin ze in een F4-auto racen. Mooie gast :D Wel erg jong ook, mooi.

Op 27-1-2025 om 19:09 zei joostmakaay:

Is Kamphues zo duur ja?

En wéér een prijsverhoging. Nu 19 euro. Ik denk dat ik lekker over ga naar F1TV. Wat een farce. Het begon (drie jaar geleden?) met een euro of acht. Mieter op man.

F1TV kun je ook geen stream delen of wel? Ik heb nu Viaplay samen met de schoonzus, die kijkt via Viaplay zelf en ik via het daar aan gekoppelde F1TV... Maar als dat straks niet kan ga ik er niet op vooruit.

Edited by neva

Die RB ziet er inderdaad wel goed uit. Ferrari licht verrassend. Al gok ik dat als je in de jaren 70 of 80 zoekt een vergelijkbare versie gaat vinden? Ik had op geel gehoopt bij Williams. Zag er toch mooi retro uit die laatste races vorig seizoen.

Edit: Typo

Het motorsport seizoen is begonnen. Dit weekend was de Supersport met oa Bo Bendsneyder en Loris Veneman. Bo pakte de pole positie. In race 1 werd hij knap vierde. En in race 2 pakte hij een derde plek. Dit is een mooi begin voor zijn seizoen.

Volgend weekend gaan de Moto3, Moto2 en de MotoGP ook los. 

Vanavond om 18.00 uur de seizoensopener van de Indycars in St. Pete (d)

Rinus Veekay toch gelukt om een stoeltje te bemachtigen bij Dale Coyne Racing. Was onzekerheid over gedurende het silly season, maar mooi voor hem. Zal als 12e de race aanvangen vanavond.