Fantasy Gepost December 19, 2024 Share Gepost December 19, 2024 Bottas als reserverijder naar Mercedes; ook wel eentje die je al uit kon tekenen  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost December 22, 2024 Share Gepost December 22, 2024 Perez blijft bij Red Bull en gaat volgend jaar een aantal showruns doen. Wie weet komt hij naar Jack's Racing day in Assen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost December 23, 2024 Share Gepost December 23, 2024 Kamphues naar Viaplay Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost December 23, 2024 Share Gepost December 23, 2024 10 minuten geleden zei joostmakaay: Kamphues naar Viaplay  Dan kan je er donder op zeggen dat Doornbos in het Midden Oosten met een microfoon staat om verslag te doen. Aangezien hij daar gaat wonen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost December 23, 2024 Share Gepost December 23, 2024 1 minuut geleden zei sennid:  Dan kan je er donder op zeggen dat Doornbos in het Midden Oosten met een microfoon staat om verslag te doen. Aangezien hij daar gaat wonen.  Amber blijft de uitzendingen op de zondag doen als ik NU.nl moet geloven, komen wat extra programma's bij op de vrijdag en zaterdag. Vooral benieuwd wat Ziggo en dus ook Olav en Jack gaan doen, animo voor Race Café was al aan het afnemen, met een hoop nieuwe gezichten gaat dat niet verbeteren lijkt mij. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost December 23, 2024 Share Gepost December 23, 2024 Dit is dan wel het einde van het Race Café ja. Zou me oprecht niets verbazen als Olav Mol en Jack Plooij ook volgen naar Viaplay als commentaar-duo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost December 23, 2024 Share Gepost December 23, 2024 1 uur geleden zei Fantasy: Dit is dan wel het einde van het Race Café ja. Zou me oprecht niets verbazen als Olav Mol en Jack Plooij ook volgen naar Viaplay als commentaar-duo.  Zou wel jammer zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost December 23, 2024 Share Gepost December 23, 2024 Olav Mol ben ik niet echt kapot van qua commentaar, maar van het huidige duo ook niet echt. Jack Plooij mag wel echt wegblijven van mij, roeptoetert er altijd maar op rond en heeft altijd een gekleurde bril op. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arles Gepost December 23, 2024 Share Gepost December 23, 2024 2 uur geleden zei Fantasy: Dit is dan wel het einde van het Race Café ja. Zou me oprecht niets verbazen als Olav Mol en Jack Plooij ook volgen naar Viaplay als commentaar-duo. Ik mag hopen van niet. Mol kan ik qua stemgeluid en inhoud nog wel enigszins waarderen, al heeft hij de laatste jaren knap laten doorschemeren dat hij een onaangename man is wat mij betreft. Als Plooij naar Viaplay komt ga ik serieus overwegen om mijn abonnement op te zeggen. Dat is gewoon een fanboy met een microfoon. Enorm verschil met Chiel. Zou echt een domme zet zijn van Viaplay. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 27 Share Gepost January 27 22 euro per maand is best wel veel hè Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost January 27 Share Gepost January 27 23 minuten geleden zei La Pulga: 22 euro per maand is best wel veel hè  Is Kamphues zo duur ja?  Nee ff serieus dit is echt absurd man, betaal je fucking 17 euro per maand voor Formule 1 en Premier League (en af en toe darts), krijg je alsnog reclames tussendoor   Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost January 27 Author Share Gepost January 27 5 uur geleden zei joostmakaay:  Is Kamphues zo duur ja?  Nee ff serieus dit is echt absurd man, betaal je fucking 17 euro per maand voor Formule 1 en Premier League (en af en toe darts), krijg je alsnog reclames tussendoor    Én slechte kwaliteit ook nog eens. Geluid ontbrak vorige keer voor een half uur aan het begin van een uitzending tijdens het WK Darts. Gooit soms ineens de kwaliteit van de stream omlaag, bij andere streams op andere platforms nergens last van. Stream werkte ook gewoon een keer niet, ook tijdens het WK Darts. Je mag nog maar met één apparaat tegelijk kijken bij live wedstrijden.  Ik wist genoeg en heb na het WK Darts Viaplay opgezegd. PL vind ik wel streams voor, F1 volgde ik toch al minder en tijdens het WK Darts neem ik het wel weer voor een maandje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost January 28 Share Gepost January 28 Vandaag toch wel serieus nieuws bij Red Bull, want er zijn nu al hardnekkige geruchten dat Arvid Lindblad dit seizoen nog de F1 ingaat. Isaac Hadjar zou zich al zorgen moeten maken. Lindblad haalt zo goed als zeker de komende maanden de benodigde punten voor een Superlicentie binnen en hij wordt door Red Bull als Verstappen 2.0 gezien, hij moet 'dus' de F1 in. Aangezien RB geen enkel probleem heeft om coureurs eruit te gooien, is het best een reëele optie.  Mooie bijkomstigheid: Hij is half Brits Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost January 28 Share Gepost January 28 13 uur geleden zei La Pulga: 22 euro per maand is best wel veel hè Gewoon F1 tv pro nemen joh. De helft goedkoper. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost January 28 Share Gepost January 28 48 minuten geleden zei Fantasy: Gewoon F1 tv pro nemen joh. De helft goedkoper. Â Nog wel, Viaplay heeft er afgelopen tijd al vanalles aan gedaan om die prijzen en abonnementsduur gelijk te trekken met zichzelf. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 28 Share Gepost January 28 1 uur geleden zei Fantasy: Gewoon F1 tv pro nemen joh. De helft goedkoper. Die hebben dan alleen geen Engels voetbal  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost January 28 Share Gepost January 28 8 uur geleden zei Satyr: Vandaag toch wel serieus nieuws bij Red Bull, want er zijn nu al hardnekkige geruchten dat Arvid Lindblad dit seizoen nog de F1 ingaat. Isaac Hadjar zou zich al zorgen moeten maken. Lindblad haalt zo goed als zeker de komende maanden de benodigde punten voor een Superlicentie binnen en hij wordt door Red Bull als Verstappen 2.0 gezien, hij moet 'dus' de F1 in. Aangezien RB geen enkel probleem heeft om coureurs eruit te gooien, is het best een reëele optie.  Mooie bijkomstigheid: Hij is half Brits Average Rob had recent nog een kleine serie met deze man gemaakt waarin ze in een F4-auto racen. Mooie gast  Wel erg jong ook, mooi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost February 5 Share Gepost February 5 (edited) Op 27-1-2025 om 19:09 zei joostmakaay:  Is Kamphues zo duur ja?  Nee ff serieus dit is echt absurd man, betaal je fucking 17 euro per maand voor Formule 1 en Premier League (en af en toe darts), krijg je alsnog reclames tussendoor   En wéér een prijsverhoging. Nu 19 euro. Ik denk dat ik lekker over ga naar F1TV. Wat een farce. Het begon (drie jaar geleden?) met een euro of acht. Mieter op man.  F1TV kun je ook geen stream delen of wel? Ik heb nu Viaplay samen met de schoonzus, die kijkt via Viaplay zelf en ik via het daar aan gekoppelde F1TV... Maar als dat straks niet kan ga ik er niet op vooruit.  Edited February 5 by neva Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost February 18 Share Gepost February 18 https://www.ad.nl/formule-1/live-formule-1-verrassende-nieuwe-look-bij-zusterteam-red-bull-wachten-op-auto-verstappen~adc70f0c/ Â Vette livery voor RB. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolf_pd Gepost February 18 Share Gepost February 18 Die RB ziet er inderdaad wel goed uit. Ferrari licht verrassend. Al gok ik dat als je in de jaren 70 of 80 zoekt een vergelijkbare versie gaat vinden? Ik had op geel gehoopt bij Williams. Zag er toch mooi retro uit die laatste races vorig seizoen. Â Edit: Typo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost February 23 Share Gepost February 23 Het motorsport seizoen is begonnen. Dit weekend was de Supersport met oa Bo Bendsneyder en Loris Veneman. Bo pakte de pole positie. In race 1 werd hij knap vierde. En in race 2 pakte hij een derde plek. Dit is een mooi begin voor zijn seizoen.  Volgend weekend gaan de Moto3, Moto2 en de MotoGP ook los. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost February 26 Share Gepost February 26 We zijn los met de testdagen in Bahrein Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost February 26 Share Gepost February 26 En ook een paar stroomkabels... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost March 2 Share Gepost March 2 Vanavond om 18.00 uur de seizoensopener van de Indycars in St. Pete  Rinus Veekay toch gelukt om een stoeltje te bemachtigen bij Dale Coyne Racing. Was onzekerheid over gedurende het silly season, maar mooi voor hem. Zal als 12e de race aanvangen vanavond. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost March 3 Share Gepost March 3 Voor wie de samenvatting nog wilt zien:  https://www.youtube.com/watch?v=-zwyEc1y2W4&ab_channel=ZiggoSport  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts