007mark Geplaatst 5 september 2021 Share Geplaatst 5 september 2021 Lekker hoor. Mooi voor het publiek daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 5 september 2021 Share Geplaatst 5 september 2021 Niks gebeurd dus deze race. Van mij mag Zandvoort wel weer van de kalender af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 5 september 2021 Share Geplaatst 5 september 2021 Mooi, geen spannende race maar belangrijkste is de overwinning. Wat een sfeer bij het publiek zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 5 september 2021 Share Geplaatst 5 september 2021 Sfeertje is geweldig, baan is wel gaaf in de quali, maar zo in de race was er helaas weinig aan. Er was nog wel een beetje spanning toen Lewis tot op 1,4 kwam, maar verder was het niet zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 5 september 2021 Share Geplaatst 5 september 2021 Bottas ook een eindbaas. "Vallteri, James here" fuck jou James. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 5 september 2021 Share Geplaatst 5 september 2021 Kippenvel en tranen hoor. Gedenkwaardige middag. 21 minuten geleden zei timpy00: Niks gebeurd dus deze race. Van mij mag Zandvoort wel weer van de kalender af. Dan kun je Monaco helemaal schrappen. Daar zijn ooit eens 0 inhaalacties geweest. Ik heb een geweldige race gezien, uiteraard gevoed door te veel spanning In het middenveld was genoeg te beleven. Perez echt aan het beesten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 5 september 2021 Share Geplaatst 5 september 2021 7 minuten geleden zei The Saint: Kippenvel en tranen hoor. Gedenkwaardige middag. Dan kun je Monaco helemaal schrappen. Daar zijn ooit eens 0 inhaalacties geweest. Ik heb een geweldige race gezien, uiteraard gevoed door te veel spanning In het middenveld was genoeg te beleven. Perez echt aan het beesten. Monaco is ook niet per se de leukste. Alleen gaat Zandvoort nooit die status behalen natuurlijk. Iedereen wilt toch vooral leuke wedstrijden zien? Inhaalacties hebben we amper gezien. Op de eerste 8 rijders, twee inhaalacties ofzo in de hele wedstrijd. Max Lewis werd nooit echt spannend aangezien Lewis niet in echte aanvalspositie kwam/kon komen. Snap dat er Nederlanders zijn die het leuk vinden omdat het in Nederland is. Maar qua racecircuit is Zandvoort gewoon ruk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 september 2021 Share Geplaatst 5 september 2021 Vond het ook maar niks. Gelukkig volgende week Monza, 1 van de mooiste baantjes vind ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 september 2021 Share Geplaatst 5 september 2021 Een topwedstrijd gezien. Ook door de spanning, maar er waren gewoon genoeg inhaalacties te zien. Benieuwd naar Monza vooral wetende dat Mercedes daar normaal beter is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 5 september 2021 Share Geplaatst 5 september 2021 9 minuten geleden zei delichris: Een topwedstrijd gezien. Ook door de spanning, maar er waren gewoon genoeg inhaalacties te zien. Benieuwd naar Monza vooral wetende dat Mercedes daar normaal beter is. Bij Mazepin misschien. Maar in de top 8 echt maar 2 ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 september 2021 Share Geplaatst 5 september 2021 Zojuist zei timpy00: Bij Mazepin misschien. Maar in de top 8 echt maar 2 ofzo Dat maakt niet uit. Ik heb genoeg inhaalacties gezien. Bijvoorbeeld Perez. Maar ook elders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 5 september 2021 Share Geplaatst 5 september 2021 2 minuten geleden zei delichris: Dat maakt niet uit. Ik heb genoeg inhaalacties gezien. Bijvoorbeeld Perez. Maar ook elders. Nja, je bent in elk geval snel tevreden als je dit een spannende leuke race vind. Maakt niet uit natuurlijk. Ik zie persoonlijke leukere circuits en races graag op de kalender. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 5 september 2021 Share Geplaatst 5 september 2021 Saaie race. Tenzij je Max-fan bent. Zat verder ook helemaal geen spanning in. Typisch Hollandse lulkoek om dat na die race recht te praten. Verder razendknap van die gozer. Zo relaxed ook na die race. Pfoe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 5 september 2021 Share Geplaatst 5 september 2021 Vandaag voor het eerst gekeken. Was wel leuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 5 september 2021 Share Geplaatst 5 september 2021 Max! Wat een held! Je hebt gewoon een GP in dit kleine kikkerland. Kijk die mensen eens plezier hebben. Hou dan aub op te zeuren of het al dan niet een ‘goede race baan’ is ja of de nee. Geweldig, ik heb genoten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 6 september 2021 Share Geplaatst 6 september 2021 7 uur geleden zei Jotew: Max! Wat een held! Je hebt gewoon een GP in dit kleine kikkerland. Kijk die mensen eens plezier hebben. Hou dan aub op te zeuren of het al dan niet een ‘goede race baan’ is ja of de nee. Geweldig, ik heb genoten! Ik vond dat ook nog wel meevallen. Er is toch genoeg actie geweest? Dat Hamilton niet power had om naar Max toe te rijden vandaag ligt toch niet aan de baan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 september 2021 Share Geplaatst 6 september 2021 Voor de cijferfetisjisten onder ons: Max Verstappen is nu solo de coureur met de meeste GP-overwinningen, zonder ooit wereldkampioen te zijn geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 6 september 2021 Share Geplaatst 6 september 2021 5 minuten geleden zei 007mark: Voor de cijferfetisjisten onder ons: Max Verstappen is nu solo de coureur met de meeste GP-overwinningen, zonder ooit wereldkampioen te zijn geworden. Kwam ik ook tegen. Maar dan wist je waarschijnlijk ook al dat de (voor)laatste keer dat er een nieuwe leider was in dit klassement dit Nico Rosberg was die datzelfde jaar het WK won waardoor hij weer van de lijst verdween. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 6 september 2021 Share Geplaatst 6 september 2021 (bewerkt) Bottas naar Alfa komend seizoen. https://nl.motorsport.com/f1/news/officieel-valtteri-bottas-alfa-romeo-meerjarig-contract/6661614/amp/ 6 september 2021 bewerkt door Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 6 september 2021 Share Geplaatst 6 september 2021 2 uur geleden zei Satyr: Bottas naar Alfa komend seizoen. https://nl.motorsport.com/f1/news/officieel-valtteri-bottas-alfa-romeo-meerjarig-contract/6661614/amp/ Zat er aan te komen. Mooi dat Max dit weekend won. Voor de rest zal ik mijn mening voor mij houden, want ik vrees dat ons gewaardeerde lid Socrates erbij zou verbleken.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 6 september 2021 Auteur Share Geplaatst 6 september 2021 Goh, wie zou Bottas nou opvolgen bij Mercedes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 6 september 2021 Share Geplaatst 6 september 2021 Verstappen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 september 2021 Share Geplaatst 6 september 2021 De Vries teamgenootje van Bottas volgend jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 7 september 2021 Share Geplaatst 7 september 2021 10 uur geleden zei La Pulga: De Vries teamgenootje van Bottas volgend jaar. Hebben ze de band met Ferrari verbroken? Want De Vries zit toch ook bij Toto in de stal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 7 september 2021 Share Geplaatst 7 september 2021 Gaat denk ik naar Williams. Of de Albon kaart wordt uitgespeeld bij Williams. Albon heeft er natuurlijk wel 2 seizoenen in F1 opzitten. Wat ik al eerder zei: ik zie de Vries wel doorgroeien als opvolger van Hamilton. Je merkt aan alles dat de Vries er goed opstaat bij Mercedes. Kan ook betekenen dat hij voor nog 1 jaar Formule E gaat/ moet gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten