Sophomore Geplaatst 27 november 2018 Share Geplaatst 27 november 2018 Had je wat tijd over nou er geen podcast was :D? Had je wel wat beter kunnen besteden zou ik zeggen (al was het maar een andere wedstrijd). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 28 november 2018 Share Geplaatst 28 november 2018 23 uur geleden zei E2E: Ik vond Brama echt heel slecht. Verbaasde me wel. Ja zijn slechtste pot van het seizoen. Echt simpele passes gingen nog mis zelfs, en dat tegen Jong AZ... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 november 2018 Share Geplaatst 28 november 2018 Leuk interview met vader en zoon Engels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 november 2018 Share Geplaatst 29 november 2018 De ziekenboeg van Sparta Rotterdam is de afgelopen weken volgelopen. Na Bart Vriends en Royston Drenthe kan trainer Henk Fraser voorlopig ook niet over Bradley Martis beschikken. Laatstgenoemde heeft zijn voorste kruisband gescheurd en is maandenlang niet inzetbaar. Fraser denkt dat de blessure van Martis misschien voorkomen had kunnen worden. "Het blijft een gedeelde verantwoordelijkheid die je hebt met zo’n speler”, zegt hij tegen RTV Rijnmond. De twintigjarige Martis raakte geblesseerd in de wedstrijd tegen Jong PSV. "Er zijn altijd mensen die moeten voelen wat ze zelf hadden kunnen doen. Ik als trainer, maar ook als zaakwaarnemers en ouders. Iedereen die betrokken is bij jonge spelers. Mijn angst in dit geval (blessure Martis, red.) waren de interlands met Curacao en het reizen”, aldus Fraser. “Dan baal je er van, omdat je het gevoel had dat je dit met een aantal mensen had kunnen voorkomen.” Volgens Fraser moet een speler zelf kunnen aanvoelen of het verantwoord is om in actie te kunnen komen. De trainer vindt dat het spelen op het randje hoort bij het bedrijven van topsport. “Wij hebben allemaal wel eens een wedstrijd gespeeld, waarbij je je kan afvragen of het verantwoord is. Helaas kan het soms vervelend uitpakken, maar ik vind de spelers tegenwoordig wel wat meer zeikerdjes. Of ze dan juist niet professioneel met hun lichaam bezig zijn? Nee. Als je je lichaam professioneel verzorgt en je rust pakt, hebben ze gelijk. Maar dat is het in dit geval niet.” Gelukkig zit deze ongelofelijke engerd niet in de Eredivisie te coachen. Hopelijk binnen paar jaar naar de amateurs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 29 november 2018 Share Geplaatst 29 november 2018 Hij begint heel goed. Maar die laatste alinea, wat gebeurt daar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 november 2018 Share Geplaatst 29 november 2018 Gaat gewoon om een kruisband blessure he, die jongen is er 9 maand uit. En dan reageert je coach zo. Onfatsoenlijk en respectloos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 30 november 2018 Share Geplaatst 30 november 2018 Het is wel van voetbalzone hé Cimmie. Die laten de context altijd weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 1 december 2018 Share Geplaatst 1 december 2018 Zo was me het avondje Eerste Divisie wel. Eerste keer dat ik heb gejuicht voor (Jong) Ajax, al heb ik ook wel weer medelijden met Twente (ofjah met de fans). Op 28-11-2018 om 14:20 zei E2E: Burnley - Newcastle gaat m'n hard niet sneller van kloppen anders, haha. La Real - Celta was ook op de maandag dacht ik, maar ok iedereen heeft zijn guilty pleasures. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 december 2018 Share Geplaatst 1 december 2018 Medelijden met Twente zal ik nooit hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 1 december 2018 Share Geplaatst 1 december 2018 Roda wint even met 0-5 bij TOP ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 1 december 2018 Share Geplaatst 1 december 2018 Deze competitie slaat helemaal nergens op. Iedereen wint van iedereen. Vorige week van Oss verloren en Roda wint er met 5-0 van. Terwijl Roda totaal geen indruk maakte in Deventer. Weer laat de top 6 punten liggen (vorigeweek de top 3). Al moeten Den Bosch en Eagles nog voetballen. Voor ons gunstige uitslagen gisteren, al moeten we dan maandag bij Jong Psv wel wjnnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 5 december 2018 Share Geplaatst 5 december 2018 Op 1-12-2018 om 06:14 zei komodo25: Medelijden met Twente zal ik nooit hebben Kom vechten dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 8 december 2018 Share Geplaatst 8 december 2018 Was toch geen rood voor Joey van den Berg, toch? Misschien wel voor zijn gedrag na de rode kaart, maar dat doet er niet toe bij mijn vraag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 8 februari 2019 Share Geplaatst 8 februari 2019 De Gozubuyuk-show is ook weer bezig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 8 februari 2019 Share Geplaatst 8 februari 2019 't Is pas feest als Serdar in beeld is geweest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 8 februari 2019 Share Geplaatst 8 februari 2019 Kunnen we die kerel niet gewoon op de kandidatenlijst van DENK krijgen? Als in de politiek zit, heeft ie minder tijd om te fluiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 8 februari 2019 Share Geplaatst 8 februari 2019 29 minuten geleden zei Dysproz: De Gozubuyuk-show is ook weer bezig Fluit Twente zeker? KNVB probeert ze zo snel mogelijk weer terug naar de eredivisie te krijgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 8 februari 2019 Share Geplaatst 8 februari 2019 1 minuut geleden zei Regis: Fluit Twente zeker? KNVB probeert ze zo snel mogelijk weer terug naar de eredivisie te krijgen Nou, Kortsmit doet ook goed mee, hoor. Die zie ik ook week na week blunderen bij Sparta en dus ook vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 8 februari 2019 Share Geplaatst 8 februari 2019 7 minuten geleden zei Regis: Fluit Twente zeker? KNVB probeert ze zo snel mogelijk weer terug naar de eredivisie te krijgen Een penalty geven terwijl de overtreding er buiten werd gemaakt. Heb ook het idee dat het geen overtreding was maar ze lieten de herhaling niet goed zien. En vervolgens even autoriteit uitstralen door Fraser geel te geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 8 februari 2019 Share Geplaatst 8 februari 2019 1 uur geleden zei Dysproz: Een penalty geven terwijl de overtreding er buiten werd gemaakt. Heb het zelf nog niet gezien, zo de samenvattingen kijken, maar op zich zou ik hier een scheids mee complimenteren voor zijn moed. Ik erger mij er zo aan dat overtreding net binnen/net buiten 99,99999% erbuiten worden gelegd voor een vrije trap. Dan weet de scheids het gewoon niet en durft hij geen penal te geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 9 februari 2019 Share Geplaatst 9 februari 2019 (bewerkt) 8 uur geleden zei Sophomore: Heb het zelf nog niet gezien, zo de samenvattingen kijken, maar op zich zou ik hier een scheids mee complimenteren voor zijn moed. Ik erger mij er zo aan dat overtreding net binnen/net buiten 99,99999% erbuiten worden gelegd voor een vrije trap. Dan weet de scheids het gewoon niet en durft hij geen penal te geven. Tja, je geeft een penalty als je ziet dat hij erbinnen is. Als je dat niet ziet, leg je hem dus erbuiten. Overigens wel nog een aardig feitje: de lijn hoort bij de zestien. Dus een overtreding op de lijn is een penal. Obv de beelden zeg ik trouwens ook erbuiten. 9 februari 2019 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 15 februari 2019 Share Geplaatst 15 februari 2019 Dag dag concurrentie #Twentekomteraan! Moeten natuurlijk nog wel winnen van jong PSV maandag. Als dat lukt zijn we 8 punten los Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 februari 2019 Share Geplaatst 15 februari 2019 Zo zie je maar weer; van Duitsers ben je nooit zomaar af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 16 februari 2019 Share Geplaatst 16 februari 2019 Echt. Je gunt dat Twente toch geen promotie. Niet voor die supporters hoor, daar heb ik heel veel respect voor, maar de club zelf. Ook al hoort Twente normaliter in de Eredivisie, jarenlang wanbeleid hoort gestraft te worden. Niet door de KNVB (tenzij regels echt constant overtreden worden), maar door karma. Die selectie van ze is ook het meest waard van alle KKD-clubs, toch? Dan verplicht je jezelf als het ware om te promoveren. Ben benieuwd of ze dan, mochten ze dit vasthouden, in de Eredivisie de problemen weten te vermijden. Denk dat er nog wel een paar jaar tegen degradatie gevochten gaat worden dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 16 februari 2019 Share Geplaatst 16 februari 2019 9 uur geleden zei 007mark: Zo zie je maar weer; van Duitsers ben je nooit zomaar af. Op de sm blijven ze zo arrogant en vol van zichzelf. ‘De rest is tegen ons’, blabla huilie gedrag. Onnodig gedrag. Gisteren bij Eagles - NEC geweest, wat een spektakel haha. Ook zo enorm slecht voetbal en dan niet eens over de scheids gesproken Onnodig puntverlies Eagles wel, hadden de pot in het slot moeten gooien. Was verder nog niet bij een pot van de Eagles geweest maar lekker sfeertje hangt daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten