Jump to content

Keuken Kampioen Divisie Topic

vinnypassy
 Share

Recommended Posts

Het is tot nu toe wel een heerlijk seizoen, met een aantal ploegen die het verrassend goed doen (for now). Verder onderschrijf ik de mening van Soof, een goede reeks en je zit in de playoffs. De titelstrijd ligt nog steeds wijd open. Ik ben wel benieuwd of een Sparta en een Twente nog winterse versterkingen gaan halen.

Op 27-11-2018 om 13:04 zei Sophomore:

Had je wat tijd over nou er geen podcast was :D? Had je wel wat beter kunnen besteden zou ik zeggen (al was het maar een andere wedstrijd). 

Burnley - Newcastle gaat m'n hard niet sneller van kloppen anders, haha. 

De ziekenboeg van Sparta Rotterdam is de afgelopen weken volgelopen. Na Bart Vriends en Royston Drenthe kan trainer Henk Fraser voorlopig ook niet over Bradley Martis beschikken. Laatstgenoemde heeft zijn voorste kruisband gescheurd en is maandenlang niet inzetbaar. Fraser denkt dat de blessure van Martis misschien voorkomen had kunnen worden. "Het blijft een gedeelde verantwoordelijkheid die je hebt met zo’n speler”, zegt hij tegen RTV Rijnmond.

De twintigjarige Martis raakte geblesseerd in de wedstrijd tegen Jong PSV. "Er zijn altijd mensen die moeten voelen wat ze zelf hadden kunnen doen. Ik als trainer, maar ook als zaakwaarnemers en ouders. Iedereen die betrokken is bij jonge spelers. Mijn angst in dit geval (blessure Martis, red.) waren de interlands met Curacao en het reizen”, aldus Fraser. “Dan baal je er van, omdat je het gevoel had dat je dit met een aantal mensen had kunnen voorkomen.”

Volgens Fraser moet een speler zelf kunnen aanvoelen of het verantwoord is om in actie te kunnen komen. De trainer vindt dat het spelen op het randje hoort bij het bedrijven van topsport. “Wij hebben allemaal wel eens een wedstrijd gespeeld, waarbij je je kan afvragen of het verantwoord is. Helaas kan het soms vervelend uitpakken, maar ik vind de spelers tegenwoordig wel wat meer zeikerdjes. Of ze dan juist niet professioneel met hun lichaam bezig zijn? Nee. Als je je lichaam professioneel verzorgt en je rust pakt, hebben ze gelijk. Maar dat is het in dit geval niet.”

Gelukkig zit deze ongelofelijke engerd niet in de Eredivisie te coachen. Hopelijk binnen paar jaar naar de amateurs.

Zo was me het avondje Eerste  Divisie wel. Eerste keer dat ik heb gejuicht voor (Jong) Ajax, al heb ik ook wel weer medelijden met Twente (ofjah met de fans).

Op 28-11-2018 om 14:20 zei E2E:

Burnley - Newcastle gaat m'n hard niet sneller van kloppen anders, haha. 

La Real - Celta was ook op de maandag dacht ik, maar ok iedereen heeft zijn guilty pleasures.

Deze competitie slaat helemaal nergens op. Iedereen wint van iedereen.

Vorige week van Oss verloren en Roda wint er met 5-0 van. Terwijl Roda totaal geen indruk maakte in Deventer. 

Weer laat de top 6 punten liggen (vorigeweek de top 3). Al moeten Den Bosch en Eagles nog voetballen. Voor ons gunstige uitslagen gisteren, al moeten we dan maandag bij Jong Psv wel wjnnen.

• 2 months later...
7 minuten geleden zei Regis:

Fluit Twente zeker?   KNVB probeert ze zo snel mogelijk weer terug naar de eredivisie te krijgen

Een penalty geven terwijl de overtreding er buiten werd gemaakt. Heb ook het idee dat het geen overtreding was maar ze lieten de herhaling niet goed zien. En vervolgens even autoriteit uitstralen door Fraser geel te geven.

• Rogier. changed the title to Keuken Kampioen Divisie Topic