Nom de Guerre Geplaatst 5 april 2021 Share Geplaatst 5 april 2021 De Graafschap wankelt, NAC is niet overtuigend en Almere is grillig, dus wie weet worden jullie lekker tweede. Achterin staat het in ieder geval als een huis! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 april 2021 Share Geplaatst 5 april 2021 Weet iemand waarom er ook plusje bij Almere staat? Als alleen bovenste 2 direct promoveren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 5 april 2021 Share Geplaatst 5 april 2021 1 minuut geleden zei Kyrill: Weet iemand waarom er ook plusje bij Almere staat? Als alleen bovenste 2 direct promoveren? Op teletekst betekend dat die club via een periodetitel of tweede plek van een periode een play-off plek heeft verdiend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 april 2021 Share Geplaatst 5 april 2021 3 minuten geleden zei FMNOOB: Op teletekst betekend dat die club via een periodetitel of tweede plek van een periode een play-off plek heeft verdiend. Dank vriend! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 5 april 2021 Share Geplaatst 5 april 2021 50 minuten geleden zei Nom de Guerre: De Graafschap wankelt, NAC is niet overtuigend en Almere is grillig, dus wie weet worden jullie lekker tweede. Achterin staat het in ieder geval als een huis! Nee klopt. Iedereen is op dit moment wisselvallig, ook wij. Tegen Den Bosch zakten we echt door de ondergrens, maar vandaag speelde we (zeker de eerste helft) gewoon heel erg goed. En de verdediging is gewoon echt heel erg sterk dit seizoen. Daar kunnen we echt op bouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 5 april 2021 Share Geplaatst 5 april 2021 Verademing om hier volgend seizoen met @Rossi mee te kunnen praten. Want als Emmen punten gaat pakken dan is degradatie voor ADO wel een feit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 6 april 2021 Share Geplaatst 6 april 2021 Denk dat het voor ADO misschien ook wel goed is. Vanaf 0 weer beginnen. Hopen dat de juiste mensen op de juiste posities worden neergezet etc (intern). Alle broodvoetballers de deur uit bonjouren, verder kijken naar jongens die wel willen. En om even op die KKD divisie terug te komen. Als trouwe bezoeker is mij de vrijdagavond naar de Grolsch Veste enorm goed bevallen na de degradatie. 1 van de gezelligste seizoenen qua sfeer op de tribune vergeleken met de treurnis wat we de laatste jaren moeten aanschouwen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 11 april 2021 Share Geplaatst 11 april 2021 Oef, straks De Graafschap - Go Ahead. Een ploeg met waardeloos voetbal tegen een ploeg in vorm. Maar ja, toch de liefde voor de club met het waardeloze voetbal In ieder geval is de bus naar Doetinchem zo te horen net vertrokken, want volgens mij hoorde ik wat kindertjes vuurwerk afsteken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 7 mei 2021 Share Geplaatst 7 mei 2021 (bewerkt) Er beginnen wat zenuwen te komen voor vanavond Vorige week het in Leeuwarden laten liggen, al mochten we daar ook wel weer blij zijn met een puntje. Duidelijk dat de scheids daar instructies mee had gekregen voor de laatste minuten. 'Gaan ze rondtikken, dan fluit maar af, straks staat we als KNVB nog voor lul'. Enfin, vrees er voor straks tegen Jong Ajax. Volgens mij hoeft Van der Gaag alleen maar een video in te zetten van het mislukte Ajax-kampioensduel in Doetinchem en er staan elf gemotiveerde spelers op het veld 7 mei 2021 bewerkt door Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 7 mei 2021 Share Geplaatst 7 mei 2021 Nah ik denk oprecht dat die jeugdspelers dat niet heel veel boeit dat mislukte kampioenschap, uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 7 mei 2021 Share Geplaatst 7 mei 2021 Dan laten ze Sjaak Swart de toespraak in de rust doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 7 mei 2021 Share Geplaatst 7 mei 2021 Stiekem hier nog een heel klein beetje hoop. Al is het jullie gegund als het lukt vanavond. Wij vanavond NEC, zal ons ook niet gemakkelijk afgaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 7 mei 2021 Share Geplaatst 7 mei 2021 Dat kleine beetje hoop heb ik ook nog, maar we zijn teveel afhankelijk. En anders nog 3 wedstrijden in de playoffs overleven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 7 mei 2021 Share Geplaatst 7 mei 2021 Ik zie GAE de meeste kansen hebben om via de play-offs naar de Eredivisie te gaan. De Graafschap is al het hele jaar waardeloos, op een paar goede potjes na, en moet het nu echt uit het vuur gaan slepen. Almere heeft ondertussen ook een aardig play-offtrauma opgelopen de afgelopen jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 7 mei 2021 Share Geplaatst 7 mei 2021 Het kan nog steeds..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 7 mei 2021 Share Geplaatst 7 mei 2021 Gaat jullie ook lukken. Wat een drama weer dit, volledig laten liggen die eerste helft. Elke ploeg laat zien dat je Jong Ajax vroeg moet aanpakken en wat doet die kwibus van een Snoei? Woensdag weer een gelijkspelletje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 7 mei 2021 Share Geplaatst 7 mei 2021 Mooi man, nog 4 ploegen die rechtstreeks kunnen promoveren in de laatste ronde. Alle ploegen onder de Graafschap hebben een beter doelsaldo. Is doelsaldo doorslaggevend in KKD? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 7 mei 2021 Share Geplaatst 7 mei 2021 12 minuten geleden zei Chiemel: Mooi man, nog 4 ploegen die rechtstreeks kunnen promoveren in de laatste ronde. Alle ploegen onder de Graafschap hebben een beter doelsaldo. Is doelsaldo doorslaggevend in KKD? Ja dat is het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 7 mei 2021 Share Geplaatst 7 mei 2021 Potverdikkie dit wordt een lekker einde De Graafschap niet winnen en ze gaan het waarschijnlijk niet redden ook. Stel je voor, Almere City in de Eredivisie volgend jaar.. Graafschap - Helmond Sport (76 p., +20) Excelsior - Eagles (74 p., +36) Almere City - Jong PSV (74 p., +27) Cambuur - NAC (73 p., +35) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 8 mei 2021 Share Geplaatst 8 mei 2021 (bewerkt) woensdag om 20.00 voor de TV. De Graafschap en Almere City hebben wel het op papier wel makkelijker dan die andere twee, maar het zou toch wat zijn als GAE als nummer twee eindigt. Die hadden gewoon het zwaarste programma van allemaal en doen nog vrolijk mee. Toch bijzonder hoe vaak de defensie van deze ploeg zwaar onderdruk staat van de tegenstander, maar toch amper valt. 8 mei 2021 bewerkt door FMNOOB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 12 mei 2021 Share Geplaatst 12 mei 2021 Zin in de ontknoping straks hoor. Normaal kijk ik enkel Jong Ajax, maar nu gaat het schakelkanaaltje icm liveshow van Afkicken wel even aan hoor. Hopen op complete chaos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 12 mei 2021 Share Geplaatst 12 mei 2021 Hopen op een goede afloop, ik heb er vertrouwen in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 12 mei 2021 Share Geplaatst 12 mei 2021 Ik denk ook dat jullie het gaan flikken. Vond De Graafschap vorige week erg matig. Hebben ze ook nog zo'n zenuwpees als coach. Lijkt mij als groep in deze situatie ook niet erg lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 12 mei 2021 Share Geplaatst 12 mei 2021 9 minuten geleden zei Regis: Ik denk ook dat jullie het gaan flikken. Vond De Graafschap vorige week erg matig. Hebben ze ook nog zo'n zenuwpees als coach. Lijkt mij als groep in deze situatie ook niet erg lekker. Haha ja precies dat. Die Snoei is niet goed idd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 mei 2021 Share Geplaatst 12 mei 2021 41 minuten geleden zei Regis: Zin in de ontknoping straks hoor. Normaal kijk ik enkel Jong Ajax, maar nu gaat het schakelkanaaltje icm liveshow van Afkicken wel even aan hoor. Hopen op complete chaos. Schakelkanaal gewoon via ESPN of ergens anders? Morgen ook voor eredivisie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten