Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei joostmakaay:

Linksback erbij hoefde niet he Stewart

Het helpt ook niet dat Lang niet meeverdedigd en Boscagli op de 16 telkens staat zodat Dams weinig ondersteuning heeft. 

Ongeacht dat het gewoon slecht is van Dams vandaag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Sophomore:

Schandalig dat je 2-0 achter komt tegen RKC 

Meen het wel semi-serieus, hoezeer ik ook uit mijn dak ben gegaan in het stadion. Maar dacht echt dat de ploeg verder was. 

Mist gewoon Veerman en Schouten al een lange tijd en momenteel is de selectie niet breed genoeg voor goed rouleren. Denk dat dat met name de belemmeringen zijn. Je wordt redelijk makkelijk kampioen en bent in Europa de nr. 18 (boven Madrid, PSG en Juve trouwens). Uiteindelijk weinig te klagen denk ik.

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Chiemel:

Mist gewoon Veerman en Schouten al een lange tijd en momenteel is de selectie niet breed genoeg voor goed rouleren. Denk dat dat met name de belemmeringen zijn. Je wordt redelijk makkelijk kampioen en bent in Europa de nr. 18 (boven Madrid, PSG en Juve trouwens). Uiteindelijk weinig te klagen denk ik.

Het is te hopen dat Dest snel weer op zijn oude niveau is zodra hij weer fit is, en het liefst nog een extra back erbij in de winter. Anders ben in de tussenronde/laatste 16 alweer klaar bij een tegenstander van formaat, dus ben je er in vergelijking met voorgaand seizoen niets mee opgeschoten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites