De Raam Geplaatst 14 mei Share Geplaatst 14 mei Xavi Simons staat in de belangstelling van verschillende clubs. Ik kan het fout hebben, maar had PSV niet een afspraak met PSG dat het bij doorverkoop binnen 2 jaar een aanzienlijk percentage van de transfersom zou krijgen? Weet iemand van de PSVers hoe dat ook alweer zat? Er wordt gesproken over een bedrag van 60 miljoen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 15 mei Share Geplaatst 15 mei 15 uur geleden zei De Raam: Xavi Simons staat in de belangstelling van verschillende clubs. Ik kan het fout hebben, maar had PSV niet een afspraak met PSG dat het bij doorverkoop binnen 2 jaar een aanzienlijk percentage van de transfersom zou krijgen? Weet iemand van de PSVers hoe dat ook alweer zat? Er wordt gesproken over een bedrag van 60 miljoen.. Er zijn een hoop schimmige dealtjes rond Xavi, dus het kan waar zijn maar het kan ook zomaar zijn dat PSV nog 5 mln moet betalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 15 mei Share Geplaatst 15 mei PSV lijkt er ook totaal niet van te leren. Nu met Tillman ook weer een constructie waarvan we waarschijnlijk nooit precies weten hoe het zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 mei Share Geplaatst 15 mei (bewerkt) Nog gefeliciteerd aan alle PSV fans!!! @joostmakaay @neva @The Saint @Michaelinho* @Erwin. @LouisPSV Het scheelt dat met de nieuwe aankomende CL opzet iig 24/36 teams een vorm van overwintering/tussen ronde hebben, dus ik zie de kansen daarmee voor PSV in de CL, eerder toenemen dan afnemen tov de oude CL opzet 15 mei bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 15 mei Share Geplaatst 15 mei 2 minuten geleden zei The Saint: PSV lijkt er ook totaal niet van te leren. Nu met Tillman ook weer een constructie waarvan we waarschijnlijk nooit precies weten hoe het zit. Na de parkeerplaats, de grond onder het stadion en Xavi Simons is het kwartet compleet. Staat dat overigens niet gewoon einde jaar in de jaarcijfers? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 15 mei Share Geplaatst 15 mei 1 uur geleden zei The Saint: PSV lijkt er ook totaal niet van te leren. Nu met Tillman ook weer een constructie waarvan we waarschijnlijk nooit precies weten hoe het zit. Nu vond ik het bij Simons wel echt een oliedomme clausule ja, qua bedrag vooral. Maar dit is toch prima? Als Bayern dit als voorwaarde wil, anders gaat de deal niet door, dan is dit toch een gecalculeerd risico? Je haalt een groot talent na een goed seizoen binnen en je bent in principe gegarandeerd van die, ik meen, 35 miljoen. Dat is toch dikke prima? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 15 mei Share Geplaatst 15 mei 4 uur geleden zei Arezo: Na de parkeerplaats, de grond onder het stadion en Xavi Simons is het kwartet compleet. Staat dat overigens niet gewoon einde jaar in de jaarcijfers? Vast, maar die lees ik eigenlijk nooit. 2 uur geleden zei Elsjorro1990: Nu vond ik het bij Simons wel echt een oliedomme clausule ja, qua bedrag vooral. Maar dit is toch prima? Als Bayern dit als voorwaarde wil, anders gaat de deal niet door, dan is dit toch een gecalculeerd risico? Je haalt een groot talent na een goed seizoen binnen en je bent in principe gegarandeerd van die, ik meen, 35 miljoen. Dat is toch dikke prima? Oh absoluut. Als dit ook daadwerkelijk alles is wat opgenomen is in het contract. Bij Simons was het in het begin lang niet alles duidelijk of werd niet bekendgemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 mei Share Geplaatst 15 mei Heeft iemand een serieuze bron/betrouwbare wat de terugkoopclausule eventueel is voor Tilmann ik wil graag zelf lezen, ik kan het iig niet vinden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 15 mei Share Geplaatst 15 mei 20 minuten geleden zei Kyrill: Heeft iemand een serieuze bron/betrouwbare wat de terugkoopclausule eventueel is voor Tilmann ik wil graag zelf lezen, ik kan het iig niet vinden? https://www.voetbalzone.nl/nieuws/rik-elfrink-onthult-hoogte-van-terugkoopclausule-in-contract-malik-tillman/434649#:~:text=Bayern München kan Malik Tillman,Eindhovens Dagblad zaterdagochtend via X. Googletje op terugkoopclaussule Tillman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 mei Share Geplaatst 15 mei 5 minuten geleden zei MetalMichael: https://www.voetbalzone.nl/nieuws/rik-elfrink-onthult-hoogte-van-terugkoopclausule-in-contract-malik-tillman/434649#:~:text=Bayern München kan Malik Tillman,Eindhovens Dagblad zaterdagochtend via X. Googletje op terugkoopclaussule Tillman. Dank. 35 is in ieder geval heel wat hoger dan de clausule's van Simons en eerder Zinchenko zijn/waren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 mei Share Geplaatst 15 mei Bij Simons ben je gewoon genaaid. Dit is nog wel een prima clausule. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 15 mei Share Geplaatst 15 mei (bewerkt) 2 uur geleden zei Kyrill: Dank. 35 is in ieder geval heel wat hoger dan de clausule's van Simons en eerder Zinchenko zijn/waren. Zinchenko was toch gewoon gehuurd ? Volgens mij bedoel je Angeliño 15 mei bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 mei Share Geplaatst 15 mei 14 minuten geleden zei Michaelinho*: Zinchenko was toch gewoon gehuurd ? Volgens mij bedoel je Angeliño Excuses haha. Ja bedoel indd Angeliño Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei Als je van tevoren de clausules bij Xavi Simons precies bekend had gemaakt was iedereen na het jaar gaan dansen op de tafels. Uiteindelijk komt het ongeveer neer op een huurperiode van een Nederlands toptalent waar we ook nog eens 6 miljoen voor gekregen hebben. Dat je je naderhand voelt alsof je genaaid bent komt vooral door de slechte communicatie omtrent de hele transfer. Ik denk dat Tillman een prima transfer is, als hij zich zo ontwikkelt zoals hij het afgelopen jaar deed zal hij zowel op als buiten het veld winst gaan opleveren. Ben benieuwd wat PSV verder nog kan doen op de markt. Lijkt me logisch dat het zwaartepunt komt te liggen op de achterhoede. Eventuele transfers op middenveld en aanval zouden dan 1 op 1 vervangen moeten worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei Buiten dat al dat gezeik dat dat Ibiza-tripje opgeleverd heeft, heeft de persvoorlichter (en vrouw van Kees Luijckx) schijnbaar een scheve schaats heeft gereden met Malik Tillman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei Word heel moe van Kees Luijckx. Pedante lul. Maar dit gun je iemand die waarschijnlijk kinderen met die vrouw heeft ook weer niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei Malik Tilman mei 🗓✅️ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei Meilik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei 3 uur geleden zei joostmakaay: Buiten dat al dat gezeik dat dat Ibiza-tripje opgeleverd heeft, heeft de persvoorlichter (en vrouw van Kees Luijckx) schijnbaar een scheve schaats heeft gereden met Malik Tillman Waarbij nog even is aangevuld dat ze eerder al meerdere keren met Owen Wijndal van bil is gegaan. Pijnlijk dit.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei Maar bovenal is het afkomstig van een juicechannel, dus het lijkt me niet verstandig dit soort berichtgeving klakkeloos als waarheid aan te nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei (bewerkt) 19 minuten geleden zei Urbeto: Maar bovenal is het afkomstig van een juicechannel, dus het lijkt me niet verstandig dit soort berichtgeving klakkeloos als waarheid aan te nemen. Eens, maakt de berichtgeving niet minder pijnlijk. In die zin dat wanneer je Kees Luijckx bent je toch wel even 2 keer achter je oren krabt. Lijkt me 17 mei bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei 8 minuten geleden zei Michaelinho*: . In die zin dat wanneer je Kees Luijckx bent je toch wel even 2 keer achter je oren krabt. En aan zijn zak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 18 mei Share Geplaatst 18 mei Zou het oprecht wel mooie tv vinden als hij bij Voetbalpraat oid gaat zitten, een hele analyse af gaat steken waaruit blijkt dat Tillman er echt helemaal niks van kan en halverwege in huilen uit zou barsten als hij laat zien dat Tillman geen diepgang zou hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 18 mei Share Geplaatst 18 mei (bewerkt) Of als PSV nu Wijndal halen als linksback, heb je direct de beste linkerkant van europa (of de slaapkamer van Clements) 18 mei bewerkt door joostmakaay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 mei Share Geplaatst 18 mei 54 minuten geleden zei Willem: Zou het oprecht wel mooie tv vinden als hij bij Voetbalpraat oid gaat zitten, een hele analyse af gaat steken waaruit blijkt dat Tillman er echt helemaal niks van kan en halverwege in huilen uit zou barsten als hij laat zien dat Tillman geen diepgang zou hebben. Maar slaat helemaal nergens op, als hij dat zou zeggen. Betrokken bij 19 doelpunten goal of assists in maar 16 duels basis en 11x als invaller. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten