Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Recommended Posts

11 minuten geleden zei The Saint:

Yup. Dit is de wedstrijd waarna Bayern denkt nope, die krijgen jullie niet. 

Die kans was sowieso al klein denk ik :D. Die gaan ‘m gewoon ophalen en verkopen aan de Premier League voor 20+ miljoen. 

Lekker potje wel man haha. 100 goals zijn binnen. Nu nog even minder dan 20 tegen goals. En dan heb je qua Eredivisie toch wel echt een magistraal seizoen achter de rug. Vind wel nog steeds dat het voetbal na de winterstop een klap minder is geweest. Mja wat boeit het, KAMPIOENEN!!!!

3 minuten geleden zei joostmakaay:

Balletje ligt vooral bij Tillman zelf toch? Die clausule staat contractueel vast, dus als PSV die 12-14m neerlegt heeft Bayern weinig te willen.

Echt? Ik dacht dat Bayern nog een clausule van 3M had waarmee ze die clausule die jij noemt weer af konden kopen. 

Hoop dat jij gelijk hebt :D

3 minuten geleden zei Michaelinho*:

Echt? Ik dacht dat Bayern nog een clausule van 3M had waarmee ze die clausule die jij noemt weer af konden kopen. 

Hoop dat jij gelijk hebt :D

Ik geloof sinds het Simons-debacle pas in clausules als ze gelicht zijn ;c

• Like 1

Meest dominante eredivisie kampioen die ik mij kan herinneren. Absurd seizoen. Ben erg benieuwd in hoeverre deze lijn doorgetrokken kan worden komend jaar. Al verwacht ik dat je met een uit elkaar vallend Feyenoord en Ajax in wederopbouw niet eens in de buurt hoeft te komen van het niveau dat dit jaar is aangetikt om de titel te prolongeren.

• Like 2