Erwin. Gepost April 25 Share Gepost April 25 Dit is echt de wedstrijd van Til man 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Saint Gepost April 25 Share Gepost April 25 Zojuist zei Erwin.: Dit is echt de wedstrijd van Til man Yup. Dit is de wedstrijd waarna Bayern denkt nope, die krijgen jullie niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost April 25 Share Gepost April 25 11 minuten geleden zei The Saint: Yup. Dit is de wedstrijd waarna Bayern denkt nope, die krijgen jullie niet. Die kans was sowieso al klein denk ik . Die gaan ‘m gewoon ophalen en verkopen aan de Premier League voor 20+ miljoen. Lekker potje wel man haha. 100 goals zijn binnen. Nu nog even minder dan 20 tegen goals. En dan heb je qua Eredivisie toch wel echt een magistraal seizoen achter de rug. Vind wel nog steeds dat het voetbal na de winterstop een klap minder is geweest. Mja wat boeit het, KAMPIOENEN!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost April 25 Share Gepost April 25 Balletje ligt vooral bij Tillman zelf toch? Die clausule staat contractueel vast, dus als PSV die 12-14m neerlegt heeft Bayern weinig te willen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost April 25 Share Gepost April 25 3 minuten geleden zei joostmakaay: Balletje ligt vooral bij Tillman zelf toch? Die clausule staat contractueel vast, dus als PSV die 12-14m neerlegt heeft Bayern weinig te willen. Echt? Ik dacht dat Bayern nog een clausule van 3M had waarmee ze die clausule die jij noemt weer af konden kopen. Hoop dat jij gelijk hebt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost April 25 Share Gepost April 25 3 minuten geleden zei Michaelinho*: Echt? Ik dacht dat Bayern nog een clausule van 3M had waarmee ze die clausule die jij noemt weer af konden kopen. Hoop dat jij gelijk hebt Ik geloof sinds het Simons-debacle pas in clausules als ze gelicht zijn 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost April 25 Share Gepost April 25 (edited) Als Bakayoko dit nog even 3x doet in de resterende wedstrijden dan krijgen we er zeker 60+ miljoen voor Edited April 25 by Michaelinho* 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost April 25 Share Gepost April 25 Er zijn er wel een aantal hun concentratie een beetje verloren. Kan je ze ook niet heel erg kwalijk nemen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost April 25 Share Gepost April 25 Proficiat jongens. Wat een kampioen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost April 25 Share Gepost April 25 2 minuten geleden zei Erwin.: Er zijn er wel een aantal hun concentratie een beetje verloren. Kan je ze ook niet heel erg kwalijk nemen Wat is dit voor bizarre pot joh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost April 25 Share Gepost April 25 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost April 25 Share Gepost April 25 Ik wacht nog even op Berjan die komt zeggen dat dit aan de scheids ligt. 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost April 25 Share Gepost April 25 Luuk is ook echt magistraal vandaag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost April 25 Share Gepost April 25 Hebben we Heerenveen omgekocht ofzo? Wat is dit man . Weer heerlijke goals ook hoor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost April 25 Share Gepost April 25 Hoeveel hebben jullie Heerenveen gegeven? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost April 25 Share Gepost April 25 Zojuist zei Thierryvane: Hoeveel hebben jullie Heerenveen gegeven? We hebben Heerenveen pakkie gegeven 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost April 25 Share Gepost April 25 Rendement van 50%. 16keer doelpoging tot nu toe. 8 goals Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost April 25 Share Gepost April 25 Jagen op het record voor het beste doelsaldo (+90) nu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost April 25 Share Gepost April 25 Uitsupporters Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost April 25 Share Gepost April 25 En dan vuurwerk op het veld gooien. #dwangarbeid Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost April 25 Share Gepost April 25 2 minuten geleden zei joostmakaay: Jagen op het record voor het beste doelsaldo (+90) nu Of voor het meeste duels zonder supporters 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost April 25 Share Gepost April 25 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost April 25 Share Gepost April 25 (edited) Waar is Karim Rekik als je hem nodig hebt.. https://youtu.be/zkCGThv96Io?si=oeLjo1sMhSAJaIuT Edited April 25 by Michaelinho* 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost April 25 Share Gepost April 25 Meest dominante eredivisie kampioen die ik mij kan herinneren. Absurd seizoen. Ben erg benieuwd in hoeverre deze lijn doorgetrokken kan worden komend jaar. Al verwacht ik dat je met een uit elkaar vallend Feyenoord en Ajax in wederopbouw niet eens in de buurt hoeft te komen van het niveau dat dit jaar is aangetikt om de titel te prolongeren. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost April 25 Share Gepost April 25 Feeeeeest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts