Erwin. Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart 54 minuten geleden zei Urbeto: Ik vind het niet zinvol om het succes van PSV dit seizoen op arbitraal geluk af te schuiven - dat zou immers veel te makkelijk zijn - maar dat moment in de beker is toch eigenlijk het enige moment waar je op dit vlak pech hebt gehad dit seizoen? En hoe vaak mee dan? Want dat insinueer je nu wel. Nu tegen Twente maar die is nog enigszins discutabel maar vooral omdat de regel an sich slecht is. Als betere ploeg heb je nu ook eenmaal wat vaker vrije trappen mee, bovendien is dit seizoen qua scheidsrechters gewoon erg slecht niveau, 2 kanten op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart Niets is oninteressanter dan het optellen van arbitraire dwalingen (of geluksmomentjes) door het seizoen heen om een bepaald punt te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart 1 uur geleden zei Erwin.: En hoe vaak mee dan? Want dat insinueer je nu wel. Nu tegen Twente maar die is nog enigszins discutabel maar vooral omdat de regel an sich slecht is. Als betere ploeg heb je nu ook eenmaal wat vaker vrije trappen mee, bovendien is dit seizoen qua scheidsrechters gewoon erg slecht niveau, 2 kanten op. Wat? Dat insinueer ik helemaal niet. Ik stel juist dat het onzinnig is om het succes van PSV op de arbitrage af te schuiven, maar dat het tegelijkertijd dit seizoen ook niet tegenzit voor PSV, waar dat voor andere clubs wel al vaker het geval is geweest. Het is immers niet zo dat scheids mee en scheids tegen de enige gradaties op die schaal zijn. Het gros valt er, gelukkig, tussenin. Het enige wat ik dus stel is dat de scheids tegen tot dusverre alleen in de beker 1x duidelijk voorgekomen is. Dat valt toch ook voor PSV supporters moeilijk te ontkennen? Dat doet uiteraard verder niets af aan de prestaties van PSV, maar dat liet ik in mijn vorige post ook al doorschemeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Wat een gewauwel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart PSV had een bar slechte scheidsrechter, die bij Feyenoord niet eens mag fluiten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart De arrogantie weer van die Twente supporters, alsjeblieft zeg. Wees blij dat je zo'n seizoen hebt als provincieclubje. Het kan gebeuren he, dat je door de ongeslagen nummer één wordt verslagen. Het is nou ook niet zo dat Twente had verdient om te winnen. Gewoon met heel veel geluk stond het gelijk nog, en dan verlies je hem alsnog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart 16 minuten geleden zei cimbomcu: De arrogantie weer van die Twente supporters, alsjeblieft zeg. Wees blij dat je zo'n seizoen hebt als provincieclubje. HYPOCRIET Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart In principe roepen 'jullie' dat wel over jezelf af door als een stelletje speenvarkens boeren te gaan lopen zitten staan te liggen roepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Ik ben het spoor sowieso bijster, aangezien een Ajacied besluit om in het PSV-topic zijn ongenoegen te uitten over Twente-supporters. Dus het feit dat Arezo er nu op reageert tel ik als Feyenoord, dus kwartet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Berry nog even reageren en dan hebben we met de joker erbij het gehele kaartspel compleet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart @berry12 kan jij je even melden? Dan kan jij de @JoKer zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Ik stel voor dat @Ozark henry 2 sebiet nog eventje 'ne kopper komt geven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart 1 uur geleden zei 007mark: Berry nog even reageren en dan hebben we met de joker erbij het gehele kaartspel compleet. Bij deze Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 21 maart Share Geplaatst 21 maart Komt Cimbomcu niet uit regio Enschede? Dat maakt het nog mooier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 maart Share Geplaatst 21 maart 1 uur geleden zei Beppu: Komt Cimbomcu niet uit regio Enschede? Dat maakt het nog mooier Haha, ja daarom juist ouwe reus. Er zijn weinig clubs die zichzelf, zijn supporters en zijn spelers zo fantastisch vinden als FC Twente. Ik hoor dan ook dagelijks van vrienden en collega's hoe erg Twente wel niet is genaaid, dat ze eigenlijk voor de titel hadden moeten strijden dit jaar en dat iedere individuele speler van Twente zo in de basis kan bij PSV, Ajax of Feyenoord. Daar vinden we wat van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 21 maart Share Geplaatst 21 maart 1 uur geleden zei cimbomcu: Haha, ja daarom juist ouwe reus. Er zijn weinig clubs die zichzelf, zijn supporters en zijn spelers zo fantastisch vinden als FC Twente. Ik hoor dan ook dagelijks van vrienden en collega's hoe erg Twente wel niet is genaaid, dat ze eigenlijk voor de titel hadden moeten strijden dit jaar en dat iedere individuele speler van Twente zo in de basis kan bij PSV, Ajax of Feyenoord. Daar vinden we wat van Kom toch lekker in de randstad wonen vriend. Heb je helemaal geen last van die gekkies! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart Geen schermen in de Eindhovense binnenstad tijdens kampioenswedstrijd PSV | Eindhoven | ed.nl Kan hier echt met mijn verstand niet bij. Dan ook maar te hopen dat ze kampioen worden tijdens de meivakantie. Dan ben ik er niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart Rest van het seizoen gewoon lekker met Boscagli en Schouten achterin, Saibari en Veerman ervoor. Ramalho begint weer in z'n oude patronen te vervallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart Titel stress Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart Schouten echt enorm zwak vandaag zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart Het is me toch een partij slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart Waar blijft Saibari? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart Hahaha als je zelfs tegen Cillessen al penals gaat missen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart Waar is Boscagli mee bezig zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten