Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

54 minuten geleden zei Urbeto:

Ik vind het niet zinvol om het succes van PSV dit seizoen op arbitraal geluk af te schuiven - dat zou immers veel te makkelijk zijn - maar dat moment in de beker is toch eigenlijk het enige moment waar je op dit vlak pech hebt gehad dit seizoen? 

En hoe vaak mee dan? Want dat insinueer je nu wel. Nu tegen Twente maar die is nog enigszins discutabel maar vooral omdat de regel an sich slecht is.

Als betere ploeg heb je nu ook eenmaal wat vaker vrije trappen mee, bovendien is dit seizoen qua scheidsrechters gewoon erg slecht niveau, 2 kanten op. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Erwin.:

En hoe vaak mee dan? Want dat insinueer je nu wel. Nu tegen Twente maar die is nog enigszins discutabel maar vooral omdat de regel an sich slecht is.

Als betere ploeg heb je nu ook eenmaal wat vaker vrije trappen mee, bovendien is dit seizoen qua scheidsrechters gewoon erg slecht niveau, 2 kanten op. 

Wat? Dat insinueer ik helemaal niet. Ik stel juist dat het onzinnig is om het succes van PSV op de arbitrage af te schuiven, maar dat het tegelijkertijd dit seizoen ook niet tegenzit voor PSV, waar dat voor andere clubs wel al vaker het geval is geweest. Het is immers niet zo dat scheids mee en scheids tegen de enige gradaties op die schaal zijn. Het gros valt er, gelukkig, tussenin. Het enige wat ik dus stel is dat de scheids tegen tot dusverre alleen in de beker 1x duidelijk voorgekomen is. Dat valt toch ook voor PSV supporters moeilijk te ontkennen? Dat doet uiteraard verder niets af aan de prestaties van PSV, maar dat liet ik in mijn vorige post ook al doorschemeren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De arrogantie weer van die Twente supporters, alsjeblieft zeg. Wees blij dat je zo'n seizoen hebt als provincieclubje. 

Het kan gebeuren he, dat je door de ongeslagen nummer één wordt verslagen. Het is nou ook niet zo dat Twente had verdient om te winnen. Gewoon met heel veel geluk stond het gelijk nog, en dan verlies je hem alsnog. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben het spoor sowieso bijster, aangezien een Ajacied besluit om in het PSV-topic zijn ongenoegen te uitten over Twente-supporters. Dus het feit dat Arezo er nu op reageert tel ik als Feyenoord, dus kwartet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Beppu:

Komt Cimbomcu niet uit regio Enschede? Dat maakt het nog mooier

Haha, ja daarom juist ouwe reus.  Er zijn weinig clubs die zichzelf, zijn supporters en zijn spelers zo fantastisch vinden als FC Twente. Ik hoor dan ook dagelijks van vrienden en collega's hoe erg Twente wel niet is genaaid, dat ze eigenlijk voor de titel hadden moeten strijden dit jaar en dat iedere individuele speler van Twente zo in de basis kan bij PSV, Ajax of Feyenoord. 

Daar vinden we wat van ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei cimbomcu:

Haha, ja daarom juist ouwe reus.  Er zijn weinig clubs die zichzelf, zijn supporters en zijn spelers zo fantastisch vinden als FC Twente. Ik hoor dan ook dagelijks van vrienden en collega's hoe erg Twente wel niet is genaaid, dat ze eigenlijk voor de titel hadden moeten strijden dit jaar en dat iedere individuele speler van Twente zo in de basis kan bij PSV, Ajax of Feyenoord. 

Daar vinden we wat van ;) 

Kom toch lekker in de randstad wonen vriend. Heb je helemaal geen last van die gekkies! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites