Bolderbast Gepost March 14, 2024 Share Gepost March 14, 2024 15 minuten geleden zei timpy00: Ziet er bij hem altijd dreigend uit maar rendement valt vies tegen toch? Zeker. Maar ik vind het wat overtrokken om hem op basis van de wedstrijd van gister uit te lichten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost March 14, 2024 Share Gepost March 14, 2024 37 minuten geleden zei Bolderbast: Zeker. Maar ik vind het wat overtrokken om hem op basis van de wedstrijd van gister uit te lichten. Ja dat wel eens. Maar dat Bakayoko dubbel gedekt wordt en hij niet zegt wel al iets natuurlijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bolderbast Gepost March 14, 2024 Share Gepost March 14, 2024 13 minuten geleden zei timpy00: Ja dat wel eens. Maar dat Bakayoko dubbel gedekt wordt en hij niet zegt wel al iets natuurlijk. Dat is toch niet heel gek? Je kunt niet zowel de links- als rechtsbuiten dubbel dekken. Anders kun je niet twee aanvallers voorop houden. Tsja, of je moet een Atletico Madrid willen zijn. Vind het wel zonde dat je alleen maar naar binnenkomende vleugelspelers ziet. Als je Pepi nog binnen de lijnen brengt dan zou ik Baka op links zetten en Mexicaantje op rechts. Maar dit zie je nooit meer in het hedendaagse voetbal, dus daar zal ongetwijfeld een reden voor zijn. Zal wel met opkomende backs te maken hebben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost March 14, 2024 Share Gepost March 14, 2024 5 minuten geleden zei Bolderbast: Dat is toch niet heel gek? Je kunt niet zowel de links- als rechtsbuiten dubbel dekken. Anders kun je niet twee aanvallers voorop houden. Tsja, of je moet een Atletico Madrid willen zijn. Vind het wel zonde dat je alleen maar naar binnenkomende vleugelspelers ziet. Als je Pepi nog binnen de lijnen brengt dan zou ik Baka op links zetten en Mexicaantje op rechts. Maar dit zie je nooit meer in het hedendaagse voetbal, dus daar zal ongetwijfeld een reden voor zijn. Zal wel met opkomende backs te maken hebben. Nee maar de keuze voor Bakayoko zegt dus dan al een hele hoop. Zeker als ze Sule vaak op Lozano zetten. Persoonlijk denk ik dat voorzetten naar de goal draaiend ook dreigender zijn dan van de goal af. Buiten dat je dan ook nog de keuze hebt voor een overlap te creëren en daardoor dus in het algemeen makkelijker tot een voorzet kan komen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost March 14, 2024 Share Gepost March 14, 2024 9 uur geleden zei Bolderbast: Dat is toch niet heel gek? Je kunt niet zowel de links- als rechtsbuiten dubbel dekken. Anders kun je niet twee aanvallers voorop houden. Tsja, of je moet een Atletico Madrid willen zijn. Vind het wel zonde dat je alleen maar naar binnenkomende vleugelspelers ziet. Als je Pepi nog binnen de lijnen brengt dan zou ik Baka op links zetten en Mexicaantje op rechts. Maar dit zie je nooit meer in het hedendaagse voetbal, dus daar zal ongetwijfeld een reden voor zijn. Zal wel met opkomende backs te maken hebben. Nee joh, dat werkt toch niet meer. Hoe easy is dat om te verdedigen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bolderbast Gepost March 14, 2024 Share Gepost March 14, 2024 31 minuten geleden zei cimbomcu: Nee joh, dat werkt toch niet meer. Hoe easy is dat om te verdedigen. Als ze naar mij hadden geluisterd dan hadden ze 1-2 gewonnen. Proof me wrong. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost March 17, 2024 Share Gepost March 17, 2024 Het is nog niet veel he. Veerman heel slordig ook Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost March 17, 2024 Share Gepost March 17, 2024 5 minuten geleden zei Erwin.: Het is nog niet veel he. Veerman heel slordig ook De winterstop heeft ons sowieso totaal niet goed gedaan. Sinds de hervatting is zeker de helft minder als daarvoor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost March 17, 2024 Share Gepost March 17, 2024 Wat een lachertje, zuiver doelpunt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost March 17, 2024 Share Gepost March 17, 2024 6 minuten geleden zei Jotew: Wat een lachertje, zuiver doelpunt Ja valt over te twisten natuurlijk. Het is in ieder geval een feit dat Benitez er als een watje in ging. Als hij wel telt mag je ook niks zeggen wat mij betreft. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost March 17, 2024 Share Gepost March 17, 2024 Wat is die Kooij een ontzettende clown zeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost March 17, 2024 Share Gepost March 17, 2024 Past wel bij de wedstrijd. Wat een verschrikking. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost March 17, 2024 Share Gepost March 17, 2024 Lozano man. Gelukkig is er een Pepi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost March 17, 2024 Share Gepost March 17, 2024 Dankjewel Joey Kooij Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost March 17, 2024 Share Gepost March 17, 2024 (edited) 2 minuten geleden zei Erwin.: Lozano man. Gelukkig is er een Pepi Lozano . Die is zo hopeloos slecht dat hij zelfs zo’n bal op een presenteerblaadje niet maakt. Inderdaad geluk met Pepi. Geloof dat we verder niet echt mogen klagen met deze uitslag Edited March 17, 2024 by Michaelinho* Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost March 17, 2024 Share Gepost March 17, 2024 Wees gelukkig met die punten. Gadverdamme tyfes zooi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost March 17, 2024 Share Gepost March 17, 2024 Lozano lekker banken volgende potten en Dest op linksbuiten, lijkt wel of hij gewoon iedere week een nieuwe ondergrens weet te bereiken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Saint Gepost March 17, 2024 Share Gepost March 17, 2024 Dit blijven toch wel erg mooie overwinningen We spelen wel echt met manke vleugels, dat gaat met de week slechter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost March 17, 2024 Share Gepost March 17, 2024 Gaat Kooij mee op de huifkar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost March 17, 2024 Share Gepost March 17, 2024 2 minuten geleden zei Jotew: Gaat Kooij mee op de huifkar? Hoop voor jullie dat Higler de volgende ontmoeting mag fluiten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Saint Gepost March 17, 2024 Share Gepost March 17, 2024 4 minuten geleden zei Jotew: Gaat Kooij mee op de huifkar? Zit wel erg diep of niet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost March 17, 2024 Share Gepost March 17, 2024 Zojuist zei The Saint: Zit wel erg diep of niet En terecht.. weet niet welke wedstrijd jij gekeken hebt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LouisPSV Gepost March 17, 2024 Share Gepost March 17, 2024 (edited) Waarom de ophef dan? Zat in ‘t stadion dus niks meegekregen van TV. Gaat ‘t om die afgekeurde goal? Volgens mij word hij gewoon de goal in gebeukt en word hier echt altijd voor gefloten. Edited March 17, 2024 by LouisPSV Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost March 18, 2024 Share Gepost March 18, 2024 Men draait wel enorm door met dat PSV al heel het seizoen de scheids mee heeft gehad, het kwartje valt zeker vaker onze kant op dan die van de tegenstander, maar in bijvoorbeeld de beker tegen Feyenoord krijg je hem gewoon op een veel belangrijker moment veel harder tegen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost March 18, 2024 Share Gepost March 18, 2024 9 minuten geleden zei joostmakaay: Men draait wel enorm door met dat PSV al heel het seizoen de scheids mee heeft gehad, het kwartje valt zeker vaker onze kant op dan die van de tegenstander, maar in bijvoorbeeld de beker tegen Feyenoord krijg je hem gewoon op een veel belangrijker moment veel harder tegen. Ik vind het niet zinvol om het succes van PSV dit seizoen op arbitraal geluk af te schuiven - dat zou immers veel te makkelijk zijn - maar dat moment in de beker is toch eigenlijk het enige moment waar je op dit vlak pech hebt gehad dit seizoen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts