Sophomore Geplaatst 16 juni 2023 Share Geplaatst 16 juni 2023 Als je kampioen werd; bakkie friet en die smerige zoete plakkerige troep haha. Nostalgische smaken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 17 juni 2023 Share Geplaatst 17 juni 2023 Hier na elke wedstrijd 1 hoor. Al was het wel meestal AA Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 juni 2023 Share Geplaatst 17 juni 2023 Ongezond verwend nest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 juni 2023 Share Geplaatst 17 juni 2023 Bestaat het eigenlijk nog? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 17 juni 2023 Share Geplaatst 17 juni 2023 Op 16-6-2023 om 11:39 zei Arezo: Hebben ze in Eindhoven een bank beroofd ofzo? Die gaan lekker investeren als ik het zo lees. Spelen al jaren geen CL en toch altijd maar knaken daar. Raar he. 2019-20 105 miljoen aan uitgaande transfers, 35 inkomend 2020-21 10 uit, 17 in 2021-22 53 uit, 14 in 2022-23 94 uit, 10 in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 17 juni 2023 Share Geplaatst 17 juni 2023 Nou ze hebben ook te maken gehad met Corona, net als alle clubs natuurlijk. En spelen al sinds de uitvinding van de breedbeeld televisie geen CL meer. Ik vind dat sinds die grap met dat trainingsveld gewoon een klein beetje dubieus in Eindhoven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 17 juni 2023 Share Geplaatst 17 juni 2023 'die grap met dat trainingsveld', man, je hebt inmiddels niet eens een idee meer hoe dat in elkaar stak. Bijna 200 miljoen transferwinst in vier seizoenen, dat krijgen zelfs corona en Roger Schmidt niet op hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 18 juni 2023 Share Geplaatst 18 juni 2023 Haha en z'n eigen club heeft enkel nog bestaansrecht door een groep fans met flink wat poen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 21 juni 2023 Share Geplaatst 21 juni 2023 Mooi. De broertjes van Duiven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 22 juni 2023 Share Geplaatst 22 juni 2023 https://www.voetbalzone.nl/nieuws/paris-saint-germain-wil-xavi-simons-voor-zes-miljoen-euro-definitief-terughalen-/420618 Zou voor PSV een aderlating zijn mocht hij er zelf ook voor open staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 22 juni 2023 Share Geplaatst 22 juni 2023 Voor PSG is dit natuurlijk makkelijk geld verdienen, het is echt niet zo dat ze nu per se hem willen hebben. Hopelijk ziet Xavi dat zelf ook in, of hij laat een terugkoopclausule naar PSV erin zetten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 22 juni 2023 Share Geplaatst 22 juni 2023 Wel een mooi rookgordijn opgetrokken weer met die 10-12 miljoen. Blijkt het maar de helft te zijn . Het is te hopen dat PSV en Bosz hem weten te overtuigen tot een contractverlenging zonder clausule. Maar gezien de afgelopen jaren heb ik daar niet heel veel vertrouwen in. Overigens ook best pijnlijk dat Spierings voor Lens lijkt te kiezen. Toch wel een kleine dreun voor Stewart. Aan de andere kant ook ‘erg genoeg’ dat we teleurgesteld zijn dat notabene een speler als Spierings niet komt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 22 juni 2023 Share Geplaatst 22 juni 2023 1 uur geleden zei Michaelinho*: Wel een mooi rookgordijn opgetrokken weer met die 10-12 miljoen. Blijkt het maar de helft te zijn . Niet helemaal, die 6 miljoen is tot 31 juli, daarna loopt het wel op richting 11/12. Maar ze deden het iets anders voorkomen inderdaad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 juni 2023 Share Geplaatst 22 juni 2023 Nooit fan geweest van dit soort constructies, dan maar geen jaartje Xavi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 23 juni 2023 Share Geplaatst 23 juni 2023 15 uur geleden zei cimbomcu: Nooit fan geweest van dit soort constructies, dan maar geen jaartje Xavi. Ik ben er ook geen fan van, maar ik zou zeker dan alsnog wel 'n jaartje Xavi willen hoor. Zo'n beetje het enige lichtpuntje van afgelopen seizoen. Dat derde tenue is ook best dik trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 23 juni 2023 Share Geplaatst 23 juni 2023 42 minuten geleden zei LouisPSV: Ik ben er ook geen fan van, maar ik zou zeker dan alsnog wel 'n jaartje Xavi willen hoor. Zo'n beetje het enige lichtpuntje van afgelopen seizoen. Dat derde tenue is ook best dik trouwens. De prijs ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 23 juni 2023 Share Geplaatst 23 juni 2023 49 minuten geleden zei LouisPSV: Ik ben er ook geen fan van, maar ik zou zeker dan alsnog wel 'n jaartje Xavi willen hoor. Zo'n beetje het enige lichtpuntje van afgelopen seizoen. Dat derde tenue is ook best dik trouwens. Uiteindelijk levert dit jaartje Xavi je de tweede plek op en dat alleen maakt het hem al waard denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 23 juni 2023 Share Geplaatst 23 juni 2023 Derde tenue ziet er goed uit inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 23 juni 2023 Share Geplaatst 23 juni 2023 9 miljoen voor Pepi + doorverkoop clausule is de verwachting. Vind ik toch weer een forse en risicovolle investering Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 23 juni 2023 Share Geplaatst 23 juni 2023 Zojuist zei Michaelinho*: 9 miljoen voor Pepi + doorverkoop clausule is de verwachting. Vind ik toch weer een forse en risicovolle investering En gewoon 7 miljoen verlies voor Augsburg.... Dat vind ik nog het meest opmerkelijke aan dit hele verhaal. Dat je hem na een goed jaar met fors verlies gaat verkopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 23 juni 2023 Share Geplaatst 23 juni 2023 (bewerkt) I.t.t. Maxi Romero heeft Pepi natuurlijk wel al een jaar Eredivisie achter de rug, en koop je dus geen mogelijke Amerikaanse reïncarnatie van Robben. Seelt voor 2m naar Sunderland, imo een beetje van de categorie Obispo en Teze, dus niet echt rouwig om. 23 juni 2023 bewerkt door joostmakaay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 23 juni 2023 Share Geplaatst 23 juni 2023 3 uur geleden zei ElMarcos: En gewoon 7 miljoen verlies voor Augsburg.... Dat vind ik nog het meest opmerkelijke aan dit hele verhaal. Dat je hem na een goed jaar met fors verlies gaat verkopen. Minder, want minstens 1/5e is al afgeschreven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 23 juni 2023 Share Geplaatst 23 juni 2023 27 minuten geleden zei MetalMichael: Minder, want minstens 1/5e is al afgeschreven. 1,5/5,5e is afgeschreven, maar in die periode hebben ze geen return van hem gehad, dus kun je het wel zien als verlies (behalve de 500k aan huurvergoeding, maar daarmee coveren ze waarschijnlijk andere kosten). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 23 juni 2023 Share Geplaatst 23 juni 2023 18 minuten geleden zei FlyD: 1,5/5,5e is afgeschreven, maar in die periode hebben ze geen return van hem gehad, dus kun je het wel zien als verlies (behalve de 500k aan huurvergoeding, maar daarmee coveren ze waarschijnlijk andere kosten). Boekhoudkundig is het geen verlies iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 24 juni 2023 Share Geplaatst 24 juni 2023 15 uur geleden zei MetalMichael: Boekhoudkundig is het geen verlies iig. Boekhoudkundig heb je waarschijnlijk gelijk, maar gelet op het afgelopen seizoen zou je verwachten dat hij voor meer vertrekt en niet voor veel minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten