Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Op 16-6-2023 om 11:39 zei Arezo:

Hebben ze in Eindhoven een bank beroofd ofzo? Die gaan lekker investeren als ik het zo lees. Spelen al jaren geen CL en toch altijd maar knaken daar.

Raar he.

2019-20 105 miljoen aan uitgaande transfers, 35 inkomend

2020-21 10 uit, 17 in

2021-22 53 uit, 14 in

2022-23 94 uit, 10 in

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ze hebben ook te maken gehad met Corona, net als alle clubs natuurlijk. En spelen al sinds de uitvinding van de breedbeeld televisie geen CL meer. Ik vind dat sinds die grap met dat trainingsveld gewoon een klein beetje dubieus in Eindhoven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'die grap met dat trainingsveld', man, je hebt inmiddels niet eens een idee meer hoe dat in elkaar stak. :D 

Bijna 200 miljoen transferwinst in vier seizoenen, dat krijgen zelfs corona en Roger Schmidt niet op hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel een mooi rookgordijn opgetrokken weer met die 10-12 miljoen. Blijkt het maar de helft te zijn :-D

Het is te hopen dat PSV en Bosz hem weten te overtuigen tot een contractverlenging zonder clausule. Maar gezien de afgelopen jaren heb ik daar niet heel veel vertrouwen in. 

Overigens ook best pijnlijk dat Spierings voor Lens lijkt te kiezen. Toch wel een kleine dreun voor Stewart. Aan de andere kant ook ‘erg genoeg’ dat we teleurgesteld zijn dat notabene een speler als Spierings niet komt ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Michaelinho*:

Wel een mooi rookgordijn opgetrokken weer met die 10-12 miljoen. Blijkt het maar de helft te zijn :-D.

Niet helemaal, die 6 miljoen is tot 31 juli, daarna loopt het wel op richting 11/12. Maar ze deden het iets anders voorkomen inderdaad :P 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei cimbomcu:

Nooit fan geweest van dit soort constructies, dan maar geen jaartje Xavi.

Ik ben er ook geen fan van, maar ik zou zeker dan alsnog wel 'n jaartje Xavi willen hoor. Zo'n beetje het enige lichtpuntje van afgelopen seizoen.

Dat derde tenue is ook best dik trouwens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei LouisPSV:

Ik ben er ook geen fan van, maar ik zou zeker dan alsnog wel 'n jaartje Xavi willen hoor. Zo'n beetje het enige lichtpuntje van afgelopen seizoen.

De prijs ook:classic_blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei LouisPSV:

Uiteindelijk levert dit jaartje Xavi je de tweede plek op en dat alleen maakt het hem al waard denk ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Michaelinho*:

9 miljoen voor Pepi + doorverkoop clausule is de verwachting. Vind ik toch weer een forse en risicovolle investering :classic_ninja:

En gewoon 7 miljoen verlies voor Augsburg.... Dat vind ik nog het meest opmerkelijke aan dit hele verhaal. Dat je hem na een goed jaar met fors verlies gaat verkopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

I.t.t. Maxi Romero heeft Pepi natuurlijk wel al een jaar Eredivisie achter de rug, en koop je dus geen mogelijke Amerikaanse reïncarnatie van Robben.

Seelt voor 2m naar Sunderland, imo een beetje van de categorie Obispo en Teze, dus niet echt rouwig om.

bewerkt door joostmakaay
Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei MetalMichael:

Minder, want minstens 1/5e is al afgeschreven. 

1,5/5,5e is afgeschreven, maar in die periode hebben ze geen return van hem gehad, dus kun je het wel zien als verlies (behalve de 500k aan huurvergoeding, maar daarmee coveren ze waarschijnlijk andere kosten).

Link naar opmerking
Deel via andere websites