FlyD Geplaatst 31 juli 2022 Share Geplaatst 31 juli 2022 3 uur geleden zei joostmakaay: Poeh wat een seizoen kan het worden weten we zowel Gakpo als Sangare te behouden, Saibari is ook een aardige laatbloeier, als hij deze lijn blijft doorzetten dan is hij de vervanger van Madueke gok ik zo. Saibari is een leuk talentje inderdaad. Speelde al een sterke voorbereiding. Zie hem wel liever op het middenveld, maar hangend op rechts gaat ook. Tactiek voor PSV zou toch vooral moeten zijn: bal naar links, voorzet van Max of Gakpo op Til en De Jong 1 uur geleden zei Nom de Guerre: Ik hoop dat Bakayoko gewoon last had van de zenuwen en dat het geen structureel dingetje is. Waardeloze eerste helft, leuke momentjes in de tweede, maar toen er echt ruimte ging komen, werd hij eraf gehaald. In de KKD was die gast zo vreselijk goed, ik hoop echt dat hij een fatsoenlijke kans krijgt. Bij de beloften van België viel hij eind vorig seizoen ook al behoorlijk door de mand op een hoger niveau. Denk niet dat hij er klaar voor is. Afwachten of dat nog komt. Ben zelf niet helemaal overtuigd eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 augustus 2022 Share Geplaatst 2 augustus 2022 Zin in vanavond! Hopen op een mooi resultaat! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 2 augustus 2022 Share Geplaatst 2 augustus 2022 (bewerkt) Nou, ben wel weer verliefd op al die jonge gasten hoor. Dit is toch een team met een enorm potentieel. Saibari, Simons, maar ook Veerman nog eigenlijk gewoon. Wat een heerlijke goal bij de 3-5. Defensief is het nog wel wat minder. Hopelijk weten we het vanavond aardig dicht te houden, zou zonde zijn als het hoofddoel straks alweer onhaalbaar blijkt te zijn. Zou zelf overigens met Veerman hangend op rechts spelen en dan Gutí om je middenveld te versterken. Bakayoko is te licht voor dit werk. 2 augustus 2022 bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 augustus 2022 Share Geplaatst 2 augustus 2022 50 minuten geleden zei neva: Nou, ben wel weer verliefd op al die jonge gasten hoor. Hallo AIVD, lezen jullie mee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 2 augustus 2022 Share Geplaatst 2 augustus 2022 27 minuten geleden zei 007mark: Hallo AIVD, lezen jullie mee? Ben net een save gestart in FM met m'n alter ego Gylfi Sigurdsson, als manager van Young Boys. Verder niks aan de hand. ps; is 007 toevallig jouw leeftijd? Mwene en Saibari spelen. Goed. Vind het persoonlijk snel om Hoever te offeren, maar die mist gewoon niveau, dus eigenlijk een dappere keuze van Ruud. Benitez, Mwene, Teze, Obispo, Max, Sangaré, Til, Veerman, Saibari, De Jong, Gakpo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 2 augustus 2022 Share Geplaatst 2 augustus 2022 Wat een trainer he? Ik ben fan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 2 augustus 2022 Share Geplaatst 2 augustus 2022 32 minuten geleden zei Bolderbast: Wat een trainer he? Ik ben fan. Hoezo dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 augustus 2022 Share Geplaatst 2 augustus 2022 Hoever en Bakayoko waren heel zwak zaterdag. Logische keuze om met Mwene en Saibari te starten. Al is Saibari misschien wat vroeg. Maar een wijs man zei ooit, wat goed is komt snel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 2 augustus 2022 Share Geplaatst 2 augustus 2022 22 minuten geleden zei Socrates: Hoezo dan? Omdat 'ie tot op heden vrij logische dingen doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 2 augustus 2022 Share Geplaatst 2 augustus 2022 Zojuist zei Bolderbast: Omdat 'ie tot op heden vrij logische dingen doet. PSV op de counter laten spelen bedoel je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 2 augustus 2022 Share Geplaatst 2 augustus 2022 1 minuut geleden zei Rogier.: PSV op de counter laten spelen bedoel je? Countertje en hoge bal de zestien in. Het is dat Burnley net al een nieuwe trainer heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 augustus 2022 Share Geplaatst 2 augustus 2022 12 minuten geleden zei Socrates: Countertje en hoge bal de zestien in. Het is dat Burnley net al een nieuwe trainer heeft. Want iedere ploeg moet tiki taka en vol op de aanval spelen? Counter voetbal, mits goed uitgevoerd kan ook mooi zijn. Dat jij daar waarschijnlijk niet zo vrolijk van wordt dan kan natuurlijk. Maar ik vind het prima als het punten en prijzen oplevert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 augustus 2022 Share Geplaatst 2 augustus 2022 Toen Kraay tegen Van Nistelrooy zei dat PSV zaterdag eerst vooral onder druk stond en het moest hebben van verdedigen, was Ruud er het niet mee eens en beweerde die met droge ogen dat PSV het betere van het spel had tot de 1-0 van Bergwijn. Als Schmidt dit had gezegd hadden we hem meegenomen naar het Pieter Baan centrum. Of terwijl, tuurlijk begint PSV en Van Nistelrooy leuk maar laten we nou niet te positief doen. Vorig jaar won Schmidt indrukwekkender met 0-4 bij Ajax. En goed dat hij ingrijpt en Hoever niet opstelt, je kan het ook negatief uitleggen, vreemd dat hij na een hele voorbereiding met Hoever tegen Ajax start en nu pas hem op de bank zet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 2 augustus 2022 Share Geplaatst 2 augustus 2022 25 minuten geleden zei Rogier.: PSV op de counter laten spelen bedoel je? Vind ik nog wel meevallen bij fases. Het staat compact, maar dat is juist uitstekend. Als je achterin kwetsbaar bent en je hebt Til en Luuk tot je beschikking ga je niet anders spelen. Psv schiet er dit seizoen rustig 100 in. Probleem gaat meer zijn dat je er ook 50 tegenkrijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 2 augustus 2022 Share Geplaatst 2 augustus 2022 7 minuten geleden zei cimbomcu: je kan het ook negatief uitleggen, vreemd dat hij na een hele voorbereiding met Hoever tegen Ajax start en nu pas hem op de bank zet. Alternatieven waren eerder niet mogelijk. Mwene komt terug van hele lange blessure en Ramalho (waardoor Teze naar rechts kan) ook.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 2 augustus 2022 Share Geplaatst 2 augustus 2022 7 minuten geleden zei cimbomcu: Of terwijl, tuurlijk begint PSV en Van Nistelrooy leuk maar laten we nou niet te positief doen. Vorig jaar won Schmidt indrukwekkender met 0-4 bij Ajax. En goed dat hij ingrijpt en Hoever niet opstelt, je kan het ook negatief uitleggen, vreemd dat hij na een hele voorbereiding met Hoever tegen Ajax start en nu pas hem op de bank zet. Tenzij hij Mwene nu beter vindt, die is tijdens de voorbereiding nog herstellende geweest van zijn blessure en heeft maar één keer in kunnen vallen. Nu is hij dus weer fit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 augustus 2022 Share Geplaatst 2 augustus 2022 Guuske is nog even vergeten de schoenendozen van z’n schoenen te halen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 2 augustus 2022 Share Geplaatst 2 augustus 2022 Monaco. Het zal ongetwijfeld een prachtige stad zijn, maar dat die Boadu daar heen is gegaan, behalve de knaken, is me echt een raadsel. Wat een saai publiek, saaie sfeer, niks geen beleving. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 2 augustus 2022 Share Geplaatst 2 augustus 2022 (bewerkt) 41 minuten geleden zei Rogier.: PSV op de counter laten spelen bedoel je? Verwar logisch niet met aantrekkelijk. Ik ben daar dan ook geen fan van, maar tot op heden heb ik een logische opstelling, wissels en tactiek gezien. Ik verwacht ook geen sexy voetbal dit seizoen met Luuk en Guus. Beide transfers zijn vrij funest voor fijn aanvallend voetbal. 2 augustus 2022 bewerkt door Bolderbast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 2 augustus 2022 Share Geplaatst 2 augustus 2022 3 minuten geleden zei Michaelinho*: Guuske is nog even vergeten de schoenendozen van z’n schoenen te halen Dat kon je het eerste halfuur afgelopen zaterdag ook zeggen en ga je nog wel 20 keer herhalen haha. Niet gehaald voor het voetbal. Schiet er wel 25 in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 augustus 2022 Share Geplaatst 2 augustus 2022 Aardig begin van PSV, uitkijken dat je niet weggecounterd wordt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 augustus 2022 Share Geplaatst 2 augustus 2022 (bewerkt) 1 minuut geleden zei Dansmeister: Dat kon je het eerste halfuur afgelopen zaterdag ook zeggen en ga je nog wel 20 keer herhalen haha. Niet gehaald voor het voetbal. Schiet er wel 25 in. Ja daar heb je ook wel gelijk in. Z’n medespelers doen het nog niet heel veel beter trouwens qua passing en controle over de bal 2 augustus 2022 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 2 augustus 2022 Share Geplaatst 2 augustus 2022 Wanneer is Boscagli weer terug? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 augustus 2022 Share Geplaatst 2 augustus 2022 Zojuist zei Bolderbast: Wanneer is Boscagli weer terug? Volgens mij pas rond de winterstop toch? Maar dat weet ik niet zeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 2 augustus 2022 Share Geplaatst 2 augustus 2022 25 minuten geleden zei Michaelinho*: Want iedere ploeg moet tiki taka en vol op de aanval spelen? Counter voetbal, mits goed uitgevoerd kan ook mooi zijn. Dat jij daar waarschijnlijk niet zo vrolijk van wordt dan kan natuurlijk. Maar ik vind het prima als het punten en prijzen oplevert. Bijzondere conclusie. Ging niet om countervoetbal, maar meer om alles lang en hoog á la Burney en lagere Engelse divisies. Daar kijk ik zelf niet zo graag naar en vergt ook niet per sé heel veel tactiek. Maar goed, heb nog geen mening over Van Nistelrooij als trainer, daarom ook de vraag. Ik zou alleen als td zijnde Luuk de Jong én Guus Til een beetje te veel van hetzelfde vinden. Ja, tenzij Van Nistelrooij graag Burnley'tje speelt dus, maar dat lijkt mij gezien wat ik van hem gelezen heb niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten