Michaelinho* Geplaatst 16 juli 2022 Share Geplaatst 16 juli 2022 21 uur geleden zei Erwin.: Was wel opnieuw verhuurd toch? Mooi 3e tenue, doet denken aan het uitshirt van zo'n 15-20 jaar geleden. 21 uur geleden zei PatjePauw: Is opnieuw verhuurd aan Union Berlin en zal daar na dit seizoen naar alle waarschijnlijkheid blijven. Was wat ongelukkig in m’n omschrijving haha. Weet dat ‘ie verhuurd is ja. Ging me eigenlijk meer om t feit dat ik even vergeten was dat die jongen zo ziek is geweest. Vanavond om 19:00 PSV - Villarreal op ESPN. Benieuwd wat ze laten zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 juli 2022 Share Geplaatst 16 juli 2022 Gakpo niet bij de selectie? Iemand enig idee waarom? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 juli 2022 Share Geplaatst 16 juli 2022 7 minuten geleden zei Michaelinho*: Gakpo niet bij de selectie? Iemand enig idee waarom? Zit wel gewoon op de tribune dus zal wel lichte klachten hebben. Hopen voor jullie dat hij blijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 16 juli 2022 Share Geplaatst 16 juli 2022 Een brakke zaterdagavond dus besloten lekker thuis te blijven. Dan is een potje tussen PSV en Villarreal ongetwijfeld leuk om naar te kijken tegen de verveling! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 juli 2022 Share Geplaatst 16 juli 2022 8 minuten geleden zei Jotew: Een brakke zaterdagavond dus besloten lekker thuis te blijven. Dan is een potje tussen PSV en Villarreal ongetwijfeld leuk om naar te kijken tegen de verveling! Voor Gakpo of voor jou? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 16 juli 2022 Share Geplaatst 16 juli 2022 3 minuten geleden zei Michaelinho*: Voor Gakpo of voor jou? Ik benoem nergens de naam Gakpo toch? Goed van Simons. Ook Luuk die hem goed afmaakt, mooi spitsen goaltje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 juli 2022 Share Geplaatst 16 juli 2022 @Jotew En wat vond jij er van? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 16 juli 2022 Share Geplaatst 16 juli 2022 3 minuten geleden zei Michaelinho*: @Jotew En wat vond jij er van? Mwoa geen denderende pot haha. Paar leuke individuele acties gezien (Capoue, Moreno etc) maar dan houdt het ook wel op. Madueke vind ik echt een goed talent trouwens, deed er vandaag alleen net iets te vaak en te lang alleen over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 juli 2022 Share Geplaatst 16 juli 2022 51 minuten geleden zei Jotew: Mwoa geen denderende pot haha. Paar leuke individuele acties gezien (Capoue, Moreno etc) maar dan houdt het ook wel op. Madueke vind ik echt een goed talent trouwens, deed er vandaag alleen net iets te vaak en te lang alleen over. Eens! En v.w.b. Madueke ook eens maar moet wel echt ook z’n verdedigende arbeid gaan leveren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 juli 2022 Share Geplaatst 18 juli 2022 #PSV komt in de derde ronde van de Champions League kwalificatie uit tegen AS Monaco Oei... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 juli 2022 Share Geplaatst 18 juli 2022 (bewerkt) Das wel jammer ja. Had wel goede hoop op 2 NL clubs in de CL. Gevolgen voor PSV mogelijk dat ze CL niet halen, minder geld en gedwongen Gakpo en Sangare verkopen? 18 juli 2022 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 18 juli 2022 Share Geplaatst 18 juli 2022 Pittige loting gelijk zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 juli 2022 Share Geplaatst 18 juli 2022 (bewerkt) Met het tot op heden vertoonde spel heb ik er niet echt veel vertrouwen in tegen Monaco 18 juli 2022 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 juli 2022 Share Geplaatst 18 juli 2022 Enige club die je niet wilde loten... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 18 juli 2022 Share Geplaatst 18 juli 2022 Zit de laatste jaren niet echt mee qua lotingen, maarja dit soort tegenstanders hoor je ook van te kunnen winnen als je CL wilt spelen. Vond ze vorig jaar niet eens heel sterk in beide wedstrijden, en dan is nu hun beste speler ook nog eens naar Real Madrid vertrokken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 20 juli 2022 Share Geplaatst 20 juli 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 20 juli 2022 Share Geplaatst 20 juli 2022 Luuk de Jong nu al on fire? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 20 juli 2022 Share Geplaatst 20 juli 2022 Nog geen witte rook voor weer een nieuwe aankoop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 20 juli 2022 Share Geplaatst 20 juli 2022 Niks aan de hand mbt de brand. Er is geen schade; alleen zwart geblakend door de rook, wat logisch is na een brand(je) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 20 juli 2022 Share Geplaatst 20 juli 2022 Mijn bbq rookt meer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 juli 2022 Share Geplaatst 20 juli 2022 Marcel Brands Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 20 juli 2022 Share Geplaatst 20 juli 2022 Mogen toch wel een paar gele kaartjes getrokken worden hoor hier . Milan schijnt zich bij PSV gemeld te hebben voor Gakpo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 juli 2022 Share Geplaatst 21 juli 2022 Savinho naar PSV! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 21 juli 2022 Share Geplaatst 21 juli 2022 1 minuut geleden zei Bogatyr: Savinho naar PSV! Voor de 21324e keer haha. Ik ben blij dat het vandaag, anders morgen, eindelijk officieel word. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 21 juli 2022 Share Geplaatst 21 juli 2022 35 minuten geleden zei PatjePauw: Voor de 21324e keer haha. Ik ben blij dat het vandaag, anders morgen, eindelijk officieel word. Haha, dat kan ik me voorstellen ja. Dit horen we nu al een kleine maand? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten