Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Kun je ook nog serieus doen? Ik snap best dat dat niet leuk is om te horen, maar je doet het nu af als een gebbetje. Wat het natuurlijk niet is. 

Haha zelf de grootste onzin uitslaan, en dan mij betichten dat ik niet serieus kan doen? Een Idrissi of De Wit is toch niet beter dan Bergwijn of Ihattaren? En laten we het dan helemaal nog niet over Clasie gehad hebben.

bewerkt door joostmakaay
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei joostmakaay:

Haha zelf de grootste onzin uitslaan, en dan mij betichten dat ik niet serieus kan doen? Een Idrissi of De Wit is toch niet beter dan Bergwijn of Ihattaren? En laten we het dan helemaal nog niet over Clasie gehad hebben.

“Bijna” om dan maar even wel serieus te doen: de gehele defensie van az is beter of gelijkwaardig, middenveld is ihattaren idd de man, maar laat die andere 2 van psv maar thuis. Voorhoede is boadu-malen close, heb ik idd veel liever idrissi dan bergwijn en wint stengs het ook wel van doan/Bruma. Dan blijft keeper over, dat is wel duidelijk genoeg

toch?

@Dysproz

ja dat jij dit een wereld selectie vind hebben we al vaker gehoord. Niks met provoceren te maken dit. Heb al vanaf dag 1 verteld dat dit gewoon een hele matige selectie is. Getuige ook je 4e plek

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Totale onzin, dat de selectie matig is. Ze zijn slecht in vorm. Is (gok ik) puur tactiek gecombineerd met  gebrek aan zelfvertrouwen en een onoverwinnelijkheidsgevoel. En die laatste twee factoren krijg je alleen als je veel wint. 

Team van vorig jaar had een ijzersterk Ajax gewoon kunnen (en móeten gezien de enorme voorsprong) verslaan in het kampioenschap. Belangrijkste wijziging is Malen voor De Jong. En vrijwel iedereen vindt Malen beter dan De Jong. Dus? Tactiek voor de ploeg om met Malen wedstrijden te winnen nog niet gevonden. 

Bergwijn, Rosario, Guti, Zoet, Schwaab.. allemaal spelers die vorig jaar véél beter speelden en nu niet alleen onzichtbaar zijn, maar slecht spelen. En toch zijn het goede spelers.

PS. Ik zou Zoet anytime boven Bizot kiezen, maar kennelijk is het superduidelijk dat Bizot beter is? Meer in vorm kan ik nog in mee gaan. 

Zal wel weer een te objectieve blik zijn voor zo'n voetbalforumpje vol haatvolle fans. 

bewerkt door Niels
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Niels:

Totale onzin, dat de selectie matig is. Ze zijn slecht in vorm. Is (gok ik) puur tactiek gecombineerd met  gebrek aan zelfvertrouwen en een onoverwinnelijkheidsgevoel. En die laatste twee factoren krijg je alleen als je veel wint. 

Team van vorig jaar had een ijzersterk Ajax gewoon kunnen (en móeten gezien de enorme voorsprong) verslaan in het kampioenschap. Belangrijkste wijziging is Malen voor De Jong. En vrijwel iedereen vindt Malen beter dan De Jong. Dus? Tactiek voor de ploeg om met Malen wedstrijden te winnen nog niet gevonden. 

Bergwijn, Rosario, Guti, Zoet, Schwaab.. allemaal spelers die vorig jaar véél beter speelden en nu niet alleen onzichtbaar zijn, maar slecht spelen. En toch zijn het goede spelers.

PS. Ik zou Zoet anytime boven Bizot kiezen, maar kennelijk is het superduidelijk dat Bizot beter is? Meer in vorm kan ik nog in mee gaan. 

Zal wel weer een te objectieve blik zijn voor zo'n voetbalforumpje vol haatvolle fans. 

je schrijft subjectief verkeerd. 

Vorig jaar was het toch ook vaak slecht? Alleen alle lange ballen op de jong en hopen dat hij er 1 in kopt. 

Guti noemen is zowiezo al een teken van subjectiviteit. Die man zijn goede wedstrijden zijn op 1 hand te tellen. Dumfries en Rosario spelen 1 half jaar goed en hoppa: topspelers. Schwaab viergever, pure middelmaat. Nooit iets meer geweest. 

ja bizot is zeker dit seizoen een heel stuk beter. Zijn clean sheets record gezien? Zoet is altijd al een vrij beperkte keeper geweest, alleen willen de psv supporters dan altijd de wedstrijd tegen atletico aanhalen om een punt te maken.

je hebt gewoon een selectie waarin je kwaliteit voorin staat, je weinig smaken/kwaliteit op het middenveld hebt en je verdediging is gewoon psv-onwaardig. Dan kun je guardiola voor de groep zetten, daar veranderd niks aan. Iedereen doet net alsof je als psv zijnde de beste selectie in jaren hebt, dan heb je echt giga oogkleppen op. 

bewerkt door Elsjorro1990
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Hwb:

Zou toch op minstens 4 posities zonder twijfel voor een PSV'er kiezen: Viergever, Bergwijn, Malen en 10/rechtsbuiten (afhankelijk van waar je Stengs neerzet).

Oké dan verschillen we daar in mening. Ik vind idrissi-bergwijn of malen-boadu nou niet bepaald “zonder twijfel”. Vandaar mijn “bijna”. Alleen ihatarren en viergever zou je daar neer kunnen zetten, en dan vind ik viergever echt een hele beperkte verdediger. Maar goed, az heeft daar normaal gesproken die Griek en dat is ook niet echt wat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Elsjorro1990:

je schrijft subjectief verkeerd. 

Vorig jaar was het toch ook vaak slecht? Alleen alle lange ballen op de jong en hopen dat hij er 1 in kopt. 

Guti noemen is zowiezo al een teken van subjectiviteit. Die man zijn goede wedstrijden zijn op 1 hand te tellen. Dumfries en Rosario spelen 1 half jaar goed en hoppa: topspelers. Schwaab viergever, pure middelmaat. Nooit iets meer geweest. 

ja bizot is zeker dit seizoen een heel stuk beter. Zijn clean sheets record gezien? Zoet is altijd al een vrij beperkte keeper geweest, alleen willen de psv supporters dan altijd de wedstrijd tegen atletico aanhalen om een punt te maken.

je hebt gewoon een selectie waarin je kwaliteit voorin staat, je weinig smaken/kwaliteit op het middenveld hebt en je verdediging is gewoon psv-onwaardig. Dan kun je guardiola voor de groep zetten, daar veranderd niks aan. Iedereen doet net alsof je als psv zijnde de beste selectie in jaren hebt, dan heb je echt giga oogkleppen op. 

Een pluim voor je overdrijven :D Beste selectie was met Guardado en Moreno. 

Prima, jij vindt de namen die ik noem zwak / middelmaat met een half seizoentje redelijk tot goed. 

Ik vind het blok Schwaab Viergever over meer dan een half seizoen betrouwbaar gebleken. Inderdaad, ook in de CL campagne. Nee, het zijn geen toppers zoals De Ligt. Maar hier kan je gewoon in de eredivisie en EL een goede basis mee neerzetten. 

Leuk ook dat je mij Dumfries en Rosario topspelers laat noemen. Quote dat stukje in mijn reply maar even. 

Verder noem ik Zoet nergens een topkeeper, maar wel een hele degelijke keeper over meerdere jaren. Niet voor niets was het lange tijd een strijd met Jasper C in het Nederlands elftal. Exact weer mijn punt. De kwaliteit hoef je niet ter discussie te stellen. Die is niet fantastisch (beweer ik nergens, ook nooit gedaan..), maar veel beter dan wat de ploeg nu laat zien. Wat je dus wel ter discussie kan stellen is de vorm, mede door de manier van spelen?

Ik zou trouwens maar geen grapjes maken over verkeerd schrijven. Je tekst barst van de taalfouten.

bewerkt door Niels
Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei komodo25:

Nou veel plezier met Faber.  Betonblok voetbal...

Dat was echt verschrikkelijk ja. Al heeft FCG al in geen tijden meer leuk voetbal gespeeld. Laatste was onder Ron Jans wat mij betreft. Toen Buijs nog rechtsback (en eigenlijk op elke positie in het veld tegelijk) stond. Waanzinnige speler vond ik hem toen. 

bewerkt door Niels
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Niels:

Dat was echt verschrikkelijk ja. Al heeft FCG al in geen tijden meer leuk voetbal gespeeld. Laatste was onder Ron Jans wat mij betreft. Toen Buijs nog rechtsback (en eigenlijk op elke positie in het veld tegelijk) stond. Waanzinnige speler vond ik hem toen. 

Klopt . Al was laatste 1,5 jaar onder jans ook al minder  . Maar daarna werd het minder en minder.  Af en toe een goede pot ertussen maar dat is de uitzondering op de regel 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Niels:

Een pluim voor je overdrijven :D Beste selectie was met Guardado en Moreno. 

Prima, jij vindt de namen die ik noem zwak / middelmaat met een half seizoentje redelijk tot goed. 

Ik vind het blok Schwaab Viergever over meer dan een half seizoen betrouwbaar gebleken. Inderdaad, ook in de CL campagne. Nee, het zijn geen toppers zoals De Ligt. Maar hier kan je gewoon in de eredivisie en EL een goede basis mee neerzetten. 

Leuk ook dat je mij Dumfries en Rosario topspelers laat noemen. Quote dat stukje in mijn reply maar even. 

Verder noem ik Zoet nergens een topkeeper, maar wel een hele degelijke keeper over meerdere jaren. Niet voor niets was het lange tijd een strijd met Jasper C in het Nederlands elftal. Exact weer mijn punt. De kwaliteit hoef je niet ter discussie te stellen. Die is niet fantastisch (beweer ik nergens, ook nooit gedaan..), maar veel beter dan wat de ploeg nu laat zien. Wat je dus wel ter discussie kan stellen is de vorm, mede door de manier van spelen?

Ik zou trouwens maar geen grapjes maken over verkeerd schrijven. Je tekst barst van de taalfouten.

Ik chargeer uiteraard een beetje.

overigens is dat laatste dan wel

typerend: vallen over taalfouten. Jij vergeet wat puntjes te zetten. Staan we daar weer quitte.

Overigens is de discussie niet of

schwaab en viergever voldoen tegen Fortuna Sittard, fc Emmen enz. Maar was de discussie dat az bijna op elke positie een betere speler heeft. 

Welke strijd? Zoet heeft wat vriendschappelijke wedstrijdjes de kans gehad en 1/2 wedstrijden die wel

om de punten gingen? Waar hij vrijwel in elke wedstrijd een fout maakte. Dat is nooit een strijd geweest.

Dat psv beter zou moeten kunnen met dit materiaal bestrijd ik ook niet, maar dat neemt niet weg dat ik het een minder team vind dan az. Dan zit het wat tegen, bij Willem 2 zit het wat mee en sta je ineens 4e. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan selecties ook helemaal niet 1 op 1 vergelijken joh.

Waarom werkt Viergever - Schwaab(of Baumgartl) veel minder nu? Omdat er slecht druk gezet wordt, omdat het middenveld minder goed staat en daardoor de druk op de verdediging veel hoger is dan eerst. Dan worden hun zwakke punten veel eerder bloot gelegd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vorig jaar had je Angelino en een spits die wat kon met hoge voorzetten. Dat is een wezenlijk verschil met dit jaar. Die doelpunten compenseerde het één en ander.

Verder is het centrum van je defensie gewoon slecht. Ook Viergever is geen geweldenaar en zijn leeftijd tikt ook door. Op het middenveld heb je ook al geen kwaliteit staan met Hendrix en Guti. Rosario gaat dan nog, maar als het team stroef draait steekt hij er ook al niet bovenuit. Het fundament van je elftal is gewoon matig voor een club die wil concurreren met Ajax en in Europa iets wil klaar spelen. Dat was vorig jaar net zo goed het geval, maar nu wordt dat zichtbaarder omdat het nergens meer door gecompenseerd wordt. 

Als je blinde backs dan ook nog eens maar wat doen is het al snel heel lastig om hier een idee of speelstijl achter te krijgen. Ik geef het je maar te doen. Voorts zijn Bruma en Doan gewoon nutteloze aankopen geweest in mijn ogen. Voegen te weinig toe. Gakpo en Pereiro zijn echt niet veel minder. Van het geld voor Bruma en Doan had je een CV of CM moeten halen die er wat van kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites