Jump to content

PSV Eindhoven

vinnypassy

Recommended Posts

10 uur geleden zei cimbomcu:

Vind de kritiek op de selectie zo overtrokken. Zoals altijd in Nederland doen we  weer of de trainer er helemaal niks aan kan doen.

Vind jij zijn keuzes normaal dan? Vasthouden aan spelers die tijden niet presteren, maar sommigen andere gelijk slachtofferen.

De ene week ben je nummer 3 in de pikorde, de week daarop basis en de week daarna tribune. Dat werkt misschien als het goed gaat, maar niet als het niet loopt.

Ja ik las dat hij zei dat de trainer er niks van kan, maar er staat dat ie er niks aan kan doen. Scusi

Volgens mij zegt iedereen in dit topic overigens dat het voornamelijk aan van Bommel ligt. De tendens in de media draait ook langzaam die kant op nu.

Wat Hwb ook zegt idd. 

Bij Feyenoord ligt het niet aan Jaap Stam (hoorde zelfs iemand zeggen dat Advocaat het nu geweldig doet door punten te halen tegen RKC, VVV en Zwolle), bij Ado lag het nooit aan Groenendijk, bij VVV niet aan Maaskant.  Daar word ik een beetje moe van. 

Op 2-12-2019 om 11:00 zei Hwb:

Dat valt toch wel mee? Je verliest Angelino, Lozano en De Jong tov vorig jaar. Daar staat de komst/doorbraak/terugkeer van Malen, Ihattaren, Bruma, Baumgärtl, Doan, Thomas en Unnerstal tegenover. Laat ik Boscagli, Lato, Afellay, Lammers en Mitroglou even buiten beschouwing, die mag je nl niet meerekenen vind ik. Natuurlijk zijn er pijnpunten aan te wijzen in de selectie, maar dat kan imo niet het verschil met vorig seizoen verklaren. Enige waar je echt hebt ingeleverd lijkt me de linksback-positie. Maar de issues op het middenveld stonden presteren vorig seizoen niet in de weg.

Jup. Ik schreef al eerder: hiermee moet je makkelijk tweede kunnen spelen en misschien zelfs Ajax het lastig maken als ze blessures krijgen of na een potje tegen Barca weinig zin hebben om Emmen-uit volle bak te doen. 

Enige die je nu onderschat is De Jong. Hij was denk ik belangrijker dan Angelino. Die man was goud waard in wedstrijden waarin het niet lekker liep. En dat waren er ook best veel. Lange balletjes en meneer legde ze klaar of kopte ze dr in. 

Edited by Niels

2 uur geleden zei Niels:

Jup. Ik schreef al eerder: hiermee moet je makkelijk tweede kunnen spelen en misschien zelfs Ajax het lastig maken als ze blessures krijgen of na een potje tegen Barca weinig zin hebben om Emmen-uit volle bak te doen. 

Enige die je nu onderschat is De Jong. Hij was denk ik belangrijker dan Angelino. Die man was goud waard in wedstrijden waarin het niet lekker liep. En dat waren er ook best veel. Lange balletjes en meneer legde ze klaar of kopte ze dr in. 

Maar met Malen heb je tov De Jong minder ingeleverd dan met Sadilek tov Angelino. Dat bedoelde ik. Ben het niet met je oneens over het belang van De Jong.

Edited by Hwb

56 minuten geleden zei Hwb:

Maar met Malen heb je tov De Jong minder ingeleverd dan met Sadilek tov Angelino. Dat bedoelde ik. Ben het niet met je oneens over het belang van De Jong.

Qua algemene kwaliteit niet. Wel qua balbezit en plan b in wedstrijden. De bal voorin vasthouden is er momenteel niet echt meer bij, waardoor de druk op de achterhoede ook vergroot wordt. Plan b is er momenteel sowieso niet.

2 minuten geleden zei Dysproz:

Ik vind Malen een betere spits dan de Jong. Terwijl Sadilek niet bij Angelino in de buurt komt.

Dit ben ik overigens wel met je eens. In mijn vorige post had ik het over de huidige manier van spelen, waarin de Jong wel beter tot zijn recht komt dan Malen.

Vooral een andere spits. Wat Erwin. zei is gewoon de waarheid. In hoeveel wedstrijden PSV wel niet gered is omdat je gewoon ballen richting De Jong kon pompen was echt niet normaal. Nu kan dat minder en is het veel moeilijker om die laatste minuut toch die beslissing te maken. Wat dat betreft is het echt zonde dat Lammers zo lang geblesseerd is. Die zal zeker veel minuten gaan maken als hij weer terug is.

Mwah niet onderschat hoor. Het is niet voor niks dat de Jong in grote competities niet slaagt. Bij Sevilla bakt hij er ook weer niets van. 

We hebben idd genoeg wedstrijden over de streep getrokken door het hoofd van de Jong. Maar Malen kan wedstrijden over de streep trekken met zijn snelheid en heeft dat ook al gedaan.

Hehe ja dat is waar. 

Ging naar de wedstrijd toe met weinig verwachtingen, maar PSV kreeg het voor elkaar alsnog zeer tegen te vallen.

Had eigenlijk gehoopt dat er meer wijzigingen waren, dat echt de reserves een kans kragen na gigantisch veel wanprestaties van de eerste keus. 

*kregen

Edited by Sophomore