Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wie is de mol? 2016

Mvdv

Wie is de mol? 2016  

30 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de mol? 2016

• Annemieke Schollaardt
    • Klaas van Kruistum
    • Tim Hofman

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 312
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nee hoor, hoeft nog steeds niet.

Er zijn ook altijd vragen van: Bij welk team zat de mol, Team 1, Team 2 of Team 3.

Een antwoord kan dus van toepassing zijn op meerdere personen, waardoor het spreiden van Taeke dus net steeds verkeerd uit pakt.

Wellicht een beetje onduidelijk uitgelegd, maar ik hoop dat je het snapt :P

Sowieso zullen ze nooit zoiets laten zeggen door Art als je er echt iets duidelijks uit kan opmaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel heel knap als beide finalisten op de verkeerde persoon zitten. Dan zou niemand de mol ontdekt hebben.

Jep, dat zou ook nieuw zijn inderdaad. Maar ze zitten echt al weken op Klaas, en ik vind het gewoon veels te onduidelijk. Annemieke maakt zo veel stomme fouten, die ze weg probeert te poetsen met een soort geforceerd fanatisme.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm, ik neig nu toch weer naar Klaas. :cab: Bij die tv-opdracht had Annemieke net zo goed niets kunnen meenemen en het kunnen afschuiven op het slechte Spaans van de rest. Tim verdenk ik sowieso niet. Annemieke zette volgens mij ook de klok stil die het grootste minbedrag zou opbrengen als het laat werd gevonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm, ik neig nu toch weer naar Klaas. :cab: Bij die tv-opdracht had Annemieke net zo goed niets kunnen meenemen en het kunnen afschuiven op het slechte Spaans van de rest. Tim verdenk ik sowieso niet. Annemieke zette volgens mij ook de klok stil die het grootste minbedrag zou opbrengen als het laat werd gevonden.

Yup. Die van 100 naar -900 ging o.i.d. Zette hem al meteen in het begin uit. Verder mee eens bij de tv-opdracht. Daarom is ze het voor mij ook niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het vrij obvious, en ik ben ook niet de enige, getuige de polls en weet ik veel wat. Zag hem zaterdag ook weer op momenten klunzen. Die opdracht met de grenzen hobbelde hij al tien minuten door die loods voordat iemand anders erachter kwam dat er gewoon haken stonden, en hij was verantwoordelijk voor het enige minbedrag in de schermopdracht.

Verder kijk ik niks van die redacteuren, dus bij mij ligt het daar niet aan nee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites