Vaeb Gepost February 15, 2016 Share Gepost February 15, 2016 Ik dacht een hele tijd aan Annemieke. Hoe ze Rop leek te bespelen de hele tijd... Maar inmiddels lijkt alles (zoals bovenstaande) te wijzen op Klaas. [spoiler=-]Normaal is Art de voice-over vlak voor de uitslag van de test. Zaterdagavond sprak Klaas ineens dat stukje in. ''..behalve de mol, die hoeft nóóit naar huis." Vond ik tamelijk opvallend, of heb ik gemist dat zoiets vaker door een ander wordt gedaan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost February 15, 2016 Share Gepost February 15, 2016 (edited) Ik dacht een hele tijd aan Annemieke. Hoe ze Rop leek te bespelen de hele tijd... Maar inmiddels lijkt alles (zoals bovenstaande) te wijzen op Klaas. [spoiler=-]Normaal is Art de voice-over vlak voor de uitslag van de test. Zaterdagavond sprak Klaas ineens dat stukje in. ''..behalve de mol, die hoeft nóóit naar huis." Vond ik tamelijk opvallend, of heb ik gemist dat zoiets vaker door een ander wordt gedaan? Dat was gewoon de stem van Art hoor. Edit: Alhoewel... Lastig ;c Nee, is de stem van Art gewoon. Edited February 15, 2016 by Rogier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaeb Gepost February 15, 2016 Share Gepost February 15, 2016 Haha, gister (gekeken op TV via NPO Gemist) was ik zeker van dat het niet Art was. M'n vriendin zei ook: ,,Huh, dat is Klaas.'' Maar nu op m'n laptop klinkt het inderdaad weer als Art verdorie. ;e Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost February 15, 2016 Share Gepost February 15, 2016 Volgens mij hebben ze dat vaker gedaan, alleen op tv, maar niet online. Zoiets is heel makkelijk te editten natuurlijk. Ik kan vnv even kijken op de tv bij de opname :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobBouwman Gepost February 15, 2016 Share Gepost February 15, 2016 Heb gestemd op Annemieke. Brengt volgens mij netto heel erg weinig geld binnen. Tim is het sowieso niet, Taeke twijfel ik over en Klaas vind ik weer te verdacht. Die lijkt me gewoon klunzig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JordiAFCA1 Gepost February 15, 2016 Share Gepost February 15, 2016 Ik ga ook nog steeds voor Annemieke, vanaf het begin al gezegd dat zij helemaal niet opvalt en meestal is het toch zo'n type. Taeke en Tim kunnen het in mijn ogen nooit zijn, want die werken hard voor het team en geloven ook heilig in hun bondje. Klaas is veel te veel bezig met mollen, te opvallend gewoon. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
De Stroot Gepost February 15, 2016 Share Gepost February 15, 2016 Volgens mij hebben ze dat vaker gedaan, alleen op tv, maar niet online. Zoiets is heel makkelijk te editten natuurlijk. Ik kan vnv even kijken op de tv bij de opname :D Maarja al is het wel zo, dan is dat toch nog geen hint dat Klaas de mol is. Zitten genoeg van dat soort rare dingen in bij elke kandidaat maar die worden dan achteraf nooit belicht, en van de mol weer wel, dat soort dingen negeer ik gewoon. Ik kijk alleen naar wat er in de proeven gebeurt. Of nja als ik zou proberen er achter te komen wie de mol is dan zou ik dat doen, maar ik heb het al 3 edities geleden ofzo opgegeven :p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FC-Breda Gepost February 15, 2016 Share Gepost February 15, 2016 Lijkt me dat Klaas in dat restaurant gewoon de boel op heeft gehouden. Tim en Klaas daar ook als enige echt in de positie om te mollen. Klaas op 1, Tim op 2. Wel opmerkelijk dat de een zegt dat het zijn koffer is op de camera, terwijl dat niet het geval blijkt te zijn, maar dat de ander dan gewoon stil blijft. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magikarp Gepost February 15, 2016 Share Gepost February 15, 2016 Maarja al is het wel zo, dan is dat toch nog geen hint dat Klaas de mol is. Zitten genoeg van dat soort rare dingen in bij elke kandidaat maar die worden dan achteraf nooit belicht, en van de mol weer wel, dat soort dingen negeer ik gewoon. Ik kijk alleen naar wat er in de proeven gebeurt. Of nja als ik zou proberen er achter te komen wie de mol is dan zou ik dat doen, maar ik heb het al 3 edities geleden ofzo opgegeven :p Ja. Je krijgt te zien wat ze willen dat je ziet. Valt niks van te maken joh. Ze kunnen net zo goed in de finale pas beslissen wie de mol zou zijn. Van alle kandidaten valt zo'n leuke compilatie te maken zowat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost February 15, 2016 Share Gepost February 15, 2016 Annemieke iig finalist, dus met het molspel volgende week vol op haar inzetten aangezien ze de vrijstelling heeft. Toffe aflevering, jammer van Rop. Zag liever Taeke eruit vliegen. Wie zou die andere rest zo beroerd gemaakt hebben? Behalve als in de volgende aflevering een zwarte vrijstelling te verdienen is natuurlijk.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elano Gepost February 16, 2016 Share Gepost February 16, 2016 Dat lijkt me heel sterk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pinolero Gepost February 16, 2016 Share Gepost February 16, 2016 Er komt een mol baby van super Taeke (d) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost February 16, 2016 Share Gepost February 16, 2016 Vind 't sowieso vet dat Taeke er nog inzit. Meestal gaan de 'macho mannen' er toch vrij snel uit. Weer eens wat anders dan al die acteurs en presentators. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Gepost February 16, 2016 Share Gepost February 16, 2016 (edited) Dat heeft die Taeke goed voor mekaar gekregen in zo'n korte tijd zeg :huhu: http://www.nu.nl/achterklap/4215552/mol-deelnemers-airen-mylene-en-taeke-taekema-hebben-relatie.html Edited February 16, 2016 by Stefan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mvdv Gepost February 16, 2016 Author Share Gepost February 16, 2016 Airen is taeken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baddoo Gepost February 16, 2016 Share Gepost February 16, 2016 Airen is taeken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirkeith Gepost February 18, 2016 Share Gepost February 18, 2016 Vanaf het beginnen heb ik op Rop gezeten, maar de laatste weken steeds meer gesplitst op Klaas dus.... Nu ga ik dus maar vol voor Klaas XD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost February 18, 2016 Share Gepost February 18, 2016 Er zitten zoveel mensen op Klaas, dat het Klaas bijna niet meer kan zijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Gepost February 18, 2016 Share Gepost February 18, 2016 Ook hier al vanaf aflevering 2 op Klaas.. Geef Annemieke nog een kleine kans, Tim en Taeke zijn het sowieso niet voor mij. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost February 19, 2016 Share Gepost February 19, 2016 Er zitten zoveel mensen op Klaas, dat het Klaas bijna niet meer kan zijnJa percies, het is té obvious. Als hij het is, heeft ie 't niet zo heel goed gedaan. Volgens mij zitten ook alle deelnemers (deels) op Klaas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Gepost February 20, 2016 Share Gepost February 20, 2016 Goede aflevering weer. Waren aflevering 1 t/m 5 ook zo goed? Iig was het voor mij na één aflevering al duidelijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost February 20, 2016 Share Gepost February 20, 2016 Pot is in 1 aflevering verdubbeld. Er was trouwens ook niet veel te verdienen dit jaar. Volgens mij was er andere jaren iets van 100.000 te verdienen, waar dan iets van 20.000 verdient is. Nu was er maar iets van 35.000 te verdienen (begin van aflevering). Zal uiteindelijk op iets van 50.000 uitkomen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost February 20, 2016 Share Gepost February 20, 2016 (edited) 1 van de jongens is iig de mol, dat is een feit. Geen van de 3 jongens zat op Annemieke. Tim op Klaas, en andersom. Taeke heeft gespreid op die 2. Is Tim of Klaas de mol, dan heeft iig 1 van hun alle vragen goed en voor de mol maakt het niet uit hoe die gene de test maakt. Edited February 20, 2016 by Vitesse88 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobBouwman Gepost February 20, 2016 Share Gepost February 20, 2016 Ik vind Tim te vaak oprecht verbaasd en ongemakkelijk, denk niet dat hij het is. Klaas is te obvious, dus ik zit nog steeds op Annemieke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirkeith Gepost February 20, 2016 Share Gepost February 20, 2016 1 van de jongens is iig de mol, dat is een feit. Geen van de 3 jongens zat op Annemieke. Tim op Klaas, en andersom. Taeke heeft gespreid op die 2. Is Tim of Klaas de mol, dan heeft iig 1 van hun alle vragen goed en voor de mol maakt het niet uit hoe die gene de test maakt. Dan kan je nog altijd niet uitsluiten dat Annemieke de mol niet is hoor :cab: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts