Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wie is de mol? 2016

Mvdv

Wie is de mol? 2016  

30 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de mol? 2016

• Annemieke Schollaardt
    • Klaas van Kruistum
    • Tim Hofman

Aanbevolen berichten

Ik dacht een hele tijd aan Annemieke. Hoe ze Rop leek te bespelen de hele tijd... Maar inmiddels lijkt alles (zoals bovenstaande) te wijzen op Klaas. [spoiler=-]Normaal is Art de voice-over vlak voor de uitslag van de test. Zaterdagavond sprak Klaas ineens dat stukje in. ''..behalve de mol, die hoeft nóóit naar huis." Vond ik tamelijk opvallend, of heb ik gemist dat zoiets vaker door een ander wordt gedaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 312
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik dacht een hele tijd aan Annemieke. Hoe ze Rop leek te bespelen de hele tijd... Maar inmiddels lijkt alles (zoals bovenstaande) te wijzen op Klaas. [spoiler=-]Normaal is Art de voice-over vlak voor de uitslag van de test. Zaterdagavond sprak Klaas ineens dat stukje in. ''..behalve de mol, die hoeft nóóit naar huis." Vond ik tamelijk opvallend, of heb ik gemist dat zoiets vaker door een ander wordt gedaan?

Dat was gewoon de stem van Art hoor.

Edit: Alhoewel... Lastig ;c

Nee, is de stem van Art gewoon.

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij hebben ze dat vaker gedaan, alleen op tv, maar niet online. Zoiets is heel makkelijk te editten natuurlijk. Ik kan vnv even kijken op de tv bij de opname :D

Maarja al is het wel zo, dan is dat toch nog geen hint dat Klaas de mol is. Zitten genoeg van dat soort rare dingen in bij elke kandidaat maar die worden dan achteraf nooit belicht, en van de mol weer wel, dat soort dingen negeer ik gewoon. Ik kijk alleen naar wat er in de proeven gebeurt.

Of nja als ik zou proberen er achter te komen wie de mol is dan zou ik dat doen, maar ik heb het al 3 edities geleden ofzo opgegeven :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt me dat Klaas in dat restaurant gewoon de boel op heeft gehouden. Tim en Klaas daar ook als enige echt in de positie om te mollen. Klaas op 1, Tim op 2. Wel opmerkelijk dat de een zegt dat het zijn koffer is op de camera, terwijl dat niet het geval blijkt te zijn, maar dat de ander dan gewoon stil blijft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maarja al is het wel zo, dan is dat toch nog geen hint dat Klaas de mol is. Zitten genoeg van dat soort rare dingen in bij elke kandidaat maar die worden dan achteraf nooit belicht, en van de mol weer wel, dat soort dingen negeer ik gewoon. Ik kijk alleen naar wat er in de proeven gebeurt.

Of nja als ik zou proberen er achter te komen wie de mol is dan zou ik dat doen, maar ik heb het al 3 edities geleden ofzo opgegeven :p

Ja. Je krijgt te zien wat ze willen dat je ziet. Valt niks van te maken joh. Ze kunnen net zo goed in de finale pas beslissen wie de mol zou zijn. Van alle kandidaten valt zo'n leuke compilatie te maken zowat.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Annemieke iig finalist, dus met het molspel volgende week vol op haar inzetten aangezien ze de vrijstelling heeft. Toffe aflevering, jammer van Rop. Zag liever Taeke eruit vliegen. Wie zou die andere rest zo beroerd gemaakt hebben?

Behalve als in de volgende aflevering een zwarte vrijstelling te verdienen is natuurlijk..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pot is in 1 aflevering verdubbeld. Er was trouwens ook niet veel te verdienen dit jaar. Volgens mij was er andere jaren iets van 100.000 te verdienen, waar dan iets van 20.000 verdient is. Nu was er maar iets van 35.000 te verdienen (begin van aflevering). Zal uiteindelijk op iets van 50.000 uitkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 van de jongens is iig de mol, dat is een feit.

Geen van de 3 jongens zat op Annemieke. Tim op Klaas, en andersom. Taeke heeft gespreid op die 2. Is Tim of Klaas de mol, dan heeft iig 1 van hun alle vragen goed en voor de mol maakt het niet uit hoe die gene de test maakt.

bewerkt door Vitesse88
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 van de jongens is iig de mol, dat is een feit.

Geen van de 3 jongens zat op Annemieke. Tim op Klaas, en andersom. Taeke heeft gespreid op die 2. Is Tim of Klaas de mol, dan heeft iig 1 van hun alle vragen goed en voor de mol maakt het niet uit hoe die gene de test maakt.

Dan kan je nog altijd niet uitsluiten dat Annemieke de mol niet is hoor :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites