Nom de Guerre Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Ik zie trouwens dat Twente Menig gaat verkopen aan Partizan. Goeie deal. Sowieso, sparen ze rechtsbuitens daar in Enschede? Twente en vleugelspelers is een beetje als Ajax en keepers, zo lijkt het. Kopen, kopen, kopen. Als ze fit zijn, lijken Misidjan en Cerny me sowieso betere opties dan Menig, die vooral hard kan lopen, maar zelden echt effectief is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 (bewerkt) 10 minuten geleden zei Nom de Guerre: Ik zie trouwens dat Twente Menig gaat verkopen aan Partizan. Goeie deal. Sowieso, sparen ze rechtsbuitens daar in Enschede? Twente en vleugelspelers is een beetje als Ajax en keepers, zo lijkt het. Kopen, kopen, kopen. Als ze fit zijn, lijken Misidjan en Cerny me sowieso betere opties dan Menig, die vooral hard kan lopen, maar zelden echt effectief is. Als fanatiek supporter kan ik je melden dat ik blij ben dat hij weggaat. Misidjan en/of Lukoki zijn ook eigenlijk al gehaald as vervanger van Menig. Echter bleef hij langer bij de club dan verwacht. 31 augustus 2021 bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Lokomotiv Moskou is knettergek, die betalen 7 miljoen voor die prutser van Utrecht. edit: Kerk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 8 minuten geleden zei Satyr: Lokomotiv Moskou is knettergek, die betalen 7 miljoen voor die prutser van Utrecht. edit: Kerk. Prima gedaan door Zuidam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Zojuist zei E2E: wie is die gast met grijze trui, denkt even dat 'ie de scoopjes brengt hoor hahaha Ja waarom hij erbij zit is me ook niet helemaal duidelijk ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Ook wel lekker hoe die gasten Franse clubnamen uitspreken. Pfffffffff. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 1 minuut geleden zei Thierryvane: Ook wel lekker hoe die gasten Franse clubnamen uitspreken. Pfffffffff. ‘Rennes’ zo letterlijk uitspreken is wel beetje té inderdaad. Verder kan ik ze ‘t ook niet kwalijk nemen. @E2E ja dat inderdaad, interesseert toch geen hond wat ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Haha, wat is dit voor interessantdoenerij joh? Ik ben even tien minuten aan het checken en het is net of ik een konijnenholletje ben ingestapt vol fanatieke FM'ers die maar wat lullen over een reservespeler van Almere City. Ik trek dit niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Als De Jong naar Barcelona gaat stop ik er denk ik mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 1 minuut geleden zei La Pulga: Als De Jong naar Barcelona gaat stop ik er denk ik mee. Dat gaat ook nooit gebeuren.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Interessant dat Koeman interesse heeft in Siem de Jong. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 https://as.com/futbol/2021/08/31/primera/1630431844_610356.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 4 minuten geleden zei Jotew: Dat gaat ook nooit gebeuren.. Ghehe, gaan het zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Als dat gebeurd dan kijk ik pertinent nooit meer naar Barcelona, laat staan dat ik ze uberhaupt nog serieus ga nemen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Potdomme lekker wijf ineens bij Fabrizio op de bank Voor de liefhebbers - https://www.instagram.com/grelmosss/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 8 minuten geleden zei Karlo: Potdomme lekker wijf ineens bij Fabrizio op de bank Voor de liefhebbers - https://www.instagram.com/grelmosss/ Omdat ze zoveel verstand van voetbal heeft ... ? Wat een gure pony Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Niet mijn type. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 21 minuten geleden zei Jotew: Omdat ze zoveel verstand van voetbal heeft ... ? Wat een gure pony Kan mij het schelen joh, zit al een tijdje non-stop naar Here we go te luisteren en elke transferdeal die 18x herhaald wordt en dan ineens komt dit in beeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Zojuist zei Karlo: Kan mij het schelen joh, zit al een tijdje non-stop naar Here we go te luisteren en elke transferdeal die 18x herhaald wordt en dan ineens komt dit in beeld Ja achja in bepaalde situaties ben je net wat sneller tevreden he! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 3 uur geleden zei Jotew: Als dat gebeurd dan kijk ik pertinent nooit meer naar Barcelona, laat staan dat ik ze uberhaupt nog serieus ga nemen... Ah joh, is een hele verbetering tov Griezmann.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vis Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Mooiste deal van de dag! Ibiza naar Ibiza! ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Het is dik nadat de transferdeadline is verlopen toch allemaal nog rond gekomen. Saul moest eerst nog naar Chelsea vertrekken, dan kon Atletico Griezmann halen en uiteindelijk Barcelona Luuk de Jong. Het leek allemaal niet door te gaan, maar het is toch gelukt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 11 uur geleden zei La Pulga: Als De Jong naar Barcelona gaat stop ik er denk ik mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 11 uur geleden zei La Pulga: Als De Jong naar Barcelona gaat stop ik er denk ik mee. 11 uur geleden zei Jotew: Dat gaat ook nooit gebeuren.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 @neva ongelovelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten