Magikarp Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 Ah. Blessuregevoelig spelertje. Hadden ze moeten weten. Net als Van Geel bij Haps. @cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 Wel benieuw wat nu zijn echte positie gaat worden. Speelde als wingback bij Club vorig seizoen (ofjah de eerste seizoenshelft voor blessure), van het weekend onder de nieuwe trainer weer linksbuiten. Bournemouth speelde vorig seizoen meestal 442 of 4411, dus zou best als linkermiddenvelder kunnen gaan spelen. Howe speelde soms ook wel eens met drie centrale verdedigers, dus dan zou een rol als wingback weer logisch zijn. Kortom, zoals wel vaker bij mij, een hoop gepraat maar weinig duidelijkheid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 2 augustus 2019 Share Geplaatst 2 augustus 2019 8 uur geleden zei cimbomcu: Naja, als je heel goed bent ga je niet naar Bournemouth. Wat een dooddoener is dit Er spelen bij Bournemouth toch ook gewoon zeer goede spelers. Aké heeft bij Bournemouth uiteindelijk ook prima stappen gezet bv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 2 augustus 2019 Share Geplaatst 2 augustus 2019 7 uur geleden zei Magikarp: Ah. Blessuregevoelig spelertje. Hadden ze moeten weten. Net als Van Geel bij Haps. @cimbomcu Doe nou niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 2 augustus 2019 Share Geplaatst 2 augustus 2019 Toch wel een opvallende ontwikkeling van Groeneveld. Hij was in de A-jeugd bij PSV namelijk een van de mindere spelers. Mooie transfer voor hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 augustus 2019 Share Geplaatst 2 augustus 2019 (bewerkt) 1 uur geleden zei Kavinos: Wat een dooddoener is dit Er spelen bij Bournemouth toch ook gewoon zeer goede spelers. Aké heeft bij Bournemouth uiteindelijk ook prima stappen gezet bv. Ja maar Aké speelt zijn hele leven al in Engeland en kwam uiteindelijk niet aan de bak bij Chelsea en ging zo stap terug. Maar ik vind het raar als je om het kampioenschap speelt dat je uiteindelijk naar Bournemouth gaat. Volgens mij gebeurt dat weinig met echte talentvolle sterkhouders. Hij zal vast meer gaan verdienen. Stel je voor Ajax verkoopt Neres aan Watford, dat is toch gek? 2 augustus 2019 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 2 augustus 2019 Share Geplaatst 2 augustus 2019 (bewerkt) 17 minuten geleden zei cimbomcu: Ja maar Aké speelt zijn hele leven al in Engeland en kwam uiteindelijk niet aan de bak bij Chelsea en ging zo stap terug. Maar ik vind het raar als je om het kampioenschap speelt dat je uiteindelijk naar Bournemouth gaat. Volgens mij gebeurt dat weinig met echte talentvolle sterkhouders. Hij zal vast meer gaan verdienen. Stel je voor Ajax verkoopt Neres aan Watford, dat is toch gek? Volgens mij gebeurt dat in België juist heel veel. En ook in Nederland gebeurt dat. Ik vind het ook logisch. Een veel betere competitie en veel meer salaris. Spelen om een kampioenschap weegt daar echt niet tegen op. 2 augustus 2019 bewerkt door Dysproz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 2 augustus 2019 Share Geplaatst 2 augustus 2019 (bewerkt) 30 minuten geleden zei cimbomcu: Ja maar Aké speelt zijn hele leven al in Engeland en kwam uiteindelijk niet aan de bak bij Chelsea en ging zo stap terug. Maar ik vind het raar als je om het kampioenschap speelt dat je uiteindelijk naar Bournemouth gaat. Volgens mij gebeurt dat weinig met echte talentvolle sterkhouders. Hij zal vast meer gaan verdienen. Stel je voor Ajax verkoopt Neres aan Watford, dat is toch gek? Van de Belgische competite naar de Premier League. Dat is toch een stap omhoog? Dat zou voor Neres net zo goed gelden. Meer aanzien, meer geld. Over het algemeen betere faciliteiten, dus meer kans zich te ontwikkelen. Ake was stuk jonger toen hij naar Engeland vertrok en had ook niet echt het geluk dat Chelsea toen ieder jaar 100 miljoen spendeerde aan nieuwe spelers. 2 augustus 2019 bewerkt door Kavinos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 augustus 2019 Share Geplaatst 2 augustus 2019 1 uur geleden zei Dysproz: Toch wel een opvallende ontwikkeling van Groeneveld. Hij was in de A-jeugd bij PSV namelijk een van de mindere spelers. Mooie transfer voor hem. Ja eens. Vond het daarom ook zo vreemd te lezen op de website van Bournemouth dat ze Arnaut al 'jaren intensief volgen'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 2 augustus 2019 Share Geplaatst 2 augustus 2019 Ik vind het een hele mooie overstap voor Groeneveld en ook een mooie ploeg. Spelen toch wel goed voetbal naar mij weten en denk dat hij daar zeker wel tot zijn recht komt. Zeker aangezien ze er toch wel een aardig bedrag voor hem neerleggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 2 augustus 2019 Share Geplaatst 2 augustus 2019 PSV heeft een bod van Sevilla t.w.v. 25 miljoen voor Bergwijn van de hand gewezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 2 augustus 2019 Share Geplaatst 2 augustus 2019 Logisch ook, hij hoeft niet verkocht te worden dus dan hoop ik toch dat er minstens 10 miljoen op gaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 augustus 2019 Share Geplaatst 2 augustus 2019 2 uur geleden zei cimbomcu: Ja maar Aké speelt zijn hele leven al in Engeland en kwam uiteindelijk niet aan de bak bij Chelsea en ging zo stap terug. Maar ik vind het raar als je om het kampioenschap speelt dat je uiteindelijk naar Bournemouth gaat. Volgens mij gebeurt dat weinig met echte talentvolle sterkhouders. Hij zal vast meer gaan verdienen. Stel je voor Ajax verkoopt Neres aan Watford, dat is toch gek? Maar Neres is een andere categorie dan Damjuna. Sinkgraven naar Leverkusen is een betere. Of Wober naar Sevilla. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 augustus 2019 Share Geplaatst 2 augustus 2019 2 uur geleden zei cimbomcu: Ja maar Aké speelt zijn hele leven al in Engeland en kwam uiteindelijk niet aan de bak bij Chelsea en ging zo stap terug. Maar ik vind het raar als je om het kampioenschap speelt dat je uiteindelijk naar Bournemouth gaat. Volgens mij gebeurt dat weinig met echte talentvolle sterkhouders. Hij zal vast meer gaan verdienen. Stel je voor Ajax verkoopt Neres aan Watford, dat is toch gek? Wesley -> Aston Villa. Nakamba -> Aston Villa Denswil -> Bologna Izquierdo -> Brighton Limbombe -> Nantes Vijf andere transfers van de laatste twee seizoenen vanuit Club Brugge. Allemaal spelers die zeer regelmatig in de basis stonden en allemaal spelers die Brugge liever wilde behouden. Zo 'gek' is het dus niet. Ik heb het idee dat jij denkt dat Bournemouth een of ander kutclubje is, maar het is een van de best geleide clubs in Engeland. Met Eddie Howe hebben ze een trainer die spelers beter maakt en goede resultaten haalt. Ik vind het een zeer goede stap van Danjuma en hoop dat hij slaagt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 2 augustus 2019 Share Geplaatst 2 augustus 2019 (bewerkt) 4 minuten geleden zei Satyr: Sinkgraven naar Leverkusen is een betere. Of Wober naar Sevilla. Nee want dat waren reservespelers. 2 augustus 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 2 augustus 2019 Share Geplaatst 2 augustus 2019 6 minuten geleden zei PJHoutman: Wesley -> Aston Villa. Nakamba -> Aston Villa Denswil -> Bologna Izquierdo -> Brighton Limbombe -> Nantes Vijf andere transfers van de laatste twee seizoenen vanuit Club Brugge. Allemaal spelers die zeer regelmatig in de basis stonden en allemaal spelers die Brugge liever wilde behouden. Zo 'gek' is het dus niet. Ik heb het idee dat jij denkt dat Bournemouth een of ander kutclubje is, maar het is een van de best geleide clubs in Engeland. Met Eddie Howe hebben ze een trainer die spelers beter maakt en goede resultaten haalt. Ik vind het een zeer goede stap van Danjuma en hoop dat hij slaagt. Ik denk dat Cim/Soof vooral bedoelt dat je als topclub en/of topspeler in Nederland of België moet mikken dat je topspelers verkocht gaan worden aan de (sub)top in de grote competities en ondanks het goede beleid is Bournemouth 'maar' rechterrijtje PL. Is meer een gevoelskwestie denk ik, want natuurlijk gaat de speler er op vooruit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 2 augustus 2019 Share Geplaatst 2 augustus 2019 Bovendien heeft een club als Ajax veel meer aanzien dan Club Brugge. Vanuit Ajax ga je makkerlijker de stap naar de subtop halen dan van Club Brugge. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 augustus 2019 Share Geplaatst 2 augustus 2019 3 minuten geleden zei Erwin.: Ik denk dat Cim/Soof vooral bedoelt dat je als topclub en/of topspeler in Nederland of België moet mikken dat je topspelers verkocht gaan worden aan de (sub)top in de grote competities en ondanks het goede beleid is Bournemouth 'maar' rechterrijtje PL. Is meer een gevoelskwestie denk ik, want natuurlijk gaat de speler er op vooruit. Dan hebben Cim en Soof een vertekend beeld van de situatie in transferland. De subtop van de PL (feitelijk gewoon de top omdat het gat naar de rest zo groot is) is van een niveau waar buiten enkele Ajacieden geen één speler uit de NL en Belgische competities voor in aanmerking komt. Tussen de nummer 7 van de PL en Bournemouth enerzijds en Bournemouth en de Italiaanse, Spaanse, Duitse subtoppers anderzijds zit dan weer weinig verschil qua financiën en niveau, waardoor een stap naar Bournemouth zelfs zonder Howe me gelijkwaardig lijkt aan een stap naar pakweg Fiorentina. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 2 augustus 2019 Share Geplaatst 2 augustus 2019 Sowieso is een stap vanuit Nederland/België naar de Premier League al een stap omhoog? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 2 augustus 2019 Share Geplaatst 2 augustus 2019 15 minuten geleden zei Pino: Bovendien heeft een club als Ajax veel meer aanzien dan Club Brugge. Vanuit Ajax ga je makkerlijker de stap naar de subtop halen dan van Club Brugge. Misschien wel leuk om eens een Benelux elftal samen te stellen op dit forum. Mijn vermoeden is dat Ajax en ook PSV daarin toch wel de overhand zullen hebben. Btw makkerlijker? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 2 augustus 2019 Share Geplaatst 2 augustus 2019 Da's voor de echte kameraden, Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 2 augustus 2019 Share Geplaatst 2 augustus 2019 (bewerkt) Als je dit niet doet teken je toch je eigen brevet van onvermogen? Laf in Brugge blijven waar je constant de beste bent ipv dat je naar een sterkere competitie gaat. Gezien je toekomstperspectief kan het ook beter zijn, het maakt meer indruk als je het goed doet tegen Chelsea dan wanneer je tegen KV Mechelen een goaltje maakt. Tegelijkertijd kan het ook goed misgaan en kun je terugvallen, maar je kan de uitdaging op z'n minst aangaan wanneer die zich voordoet. En met een beetje vertrouwen in jezelf doe je dat ook gewoon. 4 uur geleden zei Hwb: Doe nou niet. Leek me zeker nu toch wel een overduidelijk grapje in het licht van Kums-gate zo met die mention en de korte tijd tussen de referenties naar vroegere uitspraken. 2 augustus 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 augustus 2019 Share Geplaatst 2 augustus 2019 Manchester United heeft met Leicester City een akkoord bereikt van 80 miljoen pond omtrent Harry Maguire. Een dure transfer maar wel nodig aangezien we nog een paar mislukte verdedigers hebben. Waar ook snel afscheid van genomen mag gaan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 2 augustus 2019 Share Geplaatst 2 augustus 2019 Mooi bedrag zeg. Daar had je 15 betere verdedigers voor kunnen halen en dan had je nog geld over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 augustus 2019 Share Geplaatst 2 augustus 2019 1 uur geleden zei Dysproz: Mooi bedrag zeg. Daar had je 15 betere verdedigers voor kunnen halen en dan had je nog geld over. Noem die vijftien maar op dan @Dysproz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten