Johannes. Geplaatst 6 augustus 2015 Share Geplaatst 6 augustus 2015 Weliswaar met een verlies van 5 miljoen als ik het gerucht van 70 miljoen mag geloven. Zo kun je het ook bekijken. #dooreenunitedbril Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 6 augustus 2015 Share Geplaatst 6 augustus 2015 Zo kun je het ook bekijken. #dooreenunitedbril Staan tekengeld, bonussen en clausules niet bij en ook gaat (volgens mij) niet het volledige bedrag van de shirtverkoop naar United. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Redrabbit Geplaatst 6 augustus 2015 Share Geplaatst 6 augustus 2015 Nu begrijp ik waarom clubs met veel geld eigenlijk toch failliet zijn in realiteit :cab: (Real Madrid - http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=225034) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 6 augustus 2015 Share Geplaatst 6 augustus 2015 Hoe? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 6 augustus 2015 Share Geplaatst 6 augustus 2015 Huhu, er zijn dus echt mensen die geloven dat een club het hele bedrag van een shirtje krijgt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 6 augustus 2015 Share Geplaatst 6 augustus 2015 Nu begrijp ik waarom clubs met veel geld eigenlijk toch failliet zijn in realiteit :cab: (Real Madrid - http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=225034) Waarom? Elk gezond bedrijf heeft ook schulden en als jij toevallig een hypotheek hebt dan heb je zelf ook schulden. Dat maakt je nog niet failliet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Redrabbit Geplaatst 6 augustus 2015 Share Geplaatst 6 augustus 2015 Dat is nu net het verschil. Ik betaal met men inkomsten stelselmatig men hypotheek terug. Voetbalclubs niet, die kopen er te dure spelers mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 6 augustus 2015 Share Geplaatst 6 augustus 2015 En bedrijven dan, of overheden? Geld verdien je met schulden. En in het geval van Real, en vrijwel elke topclub, gebruik je schulden om een ander, sportief, doel te bereiken. Zolang men maandelijks de rente overmaakt en uiteindelijk de individuele leningen aflost is er niets aan de hand. Alles draait om het vertrouwen van de banken die de clubs van geld voorzien, en gezien de maatschappelijke waarde van deze clubs en de bezittingen zijn die bereid om de clubs van funds te voorzien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Redrabbit Geplaatst 6 augustus 2015 Share Geplaatst 6 augustus 2015 Geheel offtopic maar doe mij liever een bedrijf dat het anders aanpakt zoals omega pharma van Marc coucke ipv een land dat het inderdaad zo doet (Griekenland) zoals je aangeeft. Maar ik begrijp wel wat je bedoelt hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 7 augustus 2015 Share Geplaatst 7 augustus 2015 Huhu, er zijn dus echt mensen die geloven dat een club het hele bedrag van een shirtje krijgt? Wat uitzoeken kwam idd uit op 5-10 euro per shirt of zo, ik weet mijn bron niet meer. Overigens is zoveel shirts in directe zin koppelen aan een speler als directe extra afzet ook ontzettend vreemd. Alsof veel van die mensen geen alternatieve naam hadden gekozen zonder Di Maria. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 7 augustus 2015 Share Geplaatst 7 augustus 2015 Geheel offtopic maar doe mij liever een bedrijf dat het anders aanpakt zoals omega pharma van Marc coucke ipv een land dat het inderdaad zo doet (Griekenland) zoals je aangeeft. Maar ik begrijp wel wat je bedoelt hoor. De verkoop van Omega Pharma is rond. Het Amerikaanse Perrigo betaalt 3,6 miljard euro voor het farmaconcern van Marc Coucke. Dat bevestigt het bedrijf in een persbericht. Er wordt 2,5 miljard euro betaald, de rest gebeurt door overname van de schulden van Omega Pharma. Bron: http://www.standaard.be/cnt/dmf20141106_01361815 Ook Omega Pharma had gewoon schulden hoor. Maar zoals hier al gezegd, schulden zijn helemaal geen probleem zolang de schuldeisers vertrouwen hebben dat je je schulden gaat terug betalen. Het gaat pas mis als dat vertrouwen wegvalt. Clubs als Real zijn zo groot dat dat vertrouwen er altijd is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 7 augustus 2015 Share Geplaatst 7 augustus 2015 Alle bedrijven hebben in principe dan ook schulden, al is het maar het niet meteen betalen van ingekochte voorraden. En zolang men hun huishoudboekje verder op orde heeft, is er idd niks aan de hand. De populistische term schuld is ook gewoon een holle frase zonder overige financiële cijfers erbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Redrabbit Geplaatst 9 augustus 2015 Share Geplaatst 9 augustus 2015 Nog een laatste offtopic: daar ging heel mijn punt ook niet om :cab: het ging om de berekening die man utd maakte om te zeggen dat ze er winst op maakten terwijl dat duidelijk niet zo was. Kevin de Bruyne voor 63 miljoen naar man city? Kan ie meteen debuteren tegen Chelsea en de pannen van het dak spelen :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 11 augustus 2015 Share Geplaatst 11 augustus 2015 Shaqiri naar Stoke City.. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 11 augustus 2015 Share Geplaatst 11 augustus 2015 Hughes is daar verdomd goed bezig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 12 augustus 2015 Share Geplaatst 12 augustus 2015 http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/tottenham-hotspur/11797979/Tottenham-agree-12million-deal-for-Clinton-Njie.html Spurs haalt dus die Njie voor 10 miljoen pond + 2 in eventuele bonussen. Nog nooit zien spelen, dus geen idee verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 12 augustus 2015 Share Geplaatst 12 augustus 2015 Shaqiri naar Stoke City.. :cab: Eerst wel, toen was het afgeketst en nu toch weer wel :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 12 augustus 2015 Share Geplaatst 12 augustus 2015 Ik ben benieuwd of hij het een beetje waar kan maken, zou ook zomaar een Balotelli'tje kunnen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 augustus 2015 Share Geplaatst 13 augustus 2015 Botteghin dus naar Feyenoord. De smaakmakers zijn inmiddels weg uit Groningen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 13 augustus 2015 Share Geplaatst 13 augustus 2015 Smaakmaker :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 13 augustus 2015 Share Geplaatst 13 augustus 2015 Toch een goede verdediger Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 13 augustus 2015 Share Geplaatst 13 augustus 2015 Hoelang had hij nog contract? Ik lees bedragen van 2-2.5 miljoen. Nog zo'n goed seizoen en je haalt makkelijk het dubbele uit zo'n speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 13 augustus 2015 Share Geplaatst 13 augustus 2015 Moeilijk met een 1 jarig contact. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 13 augustus 2015 Share Geplaatst 13 augustus 2015 2,5 miljoen voor een bijna 28-jarige speler met een jaar contract bij een middenmotor (muah oke, middenmotor/subtopper, zit er tussen in denk ik). Ik vind het (te) veel, maar vergroot wel de opties. Had zelf alleen veel liever een backje gezien, maar goed dat is nu al 100x gezegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 13 augustus 2015 Share Geplaatst 13 augustus 2015 Dus nu heb je Van Beek, Kongolo, Van der Heijden én Botteghin voor de centrale positie terwijl je een middenvelder als rechtsachter hebt en Nelom als linksback. Heel opmerkelijk allemaal weer. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten