Rogier. Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 Ohh, de break 74 uitgooien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 Die 74 uitchecken was wel ff nodig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 GET INNNN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 (bewerkt) Oei, 26 nu. ONE HUNDRED AND EIGHTYYYYYY! (voor de Duitser) 11 januari 2023 bewerkt door Aaron21 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 2 minuten geleden zei Aaron21: Dit wordt helemaal niks. De motor van de Duitser hapert even. Hier liggen kansen. lekkere quote Verder ziet er wel zo uit hoor, wat een rukloting. En geen bye, en die man gooit even 140 gemiddeld in een leg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 Pfoe, 140 gevolgd door een 180 van Mueller... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 Dit gaat niet lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 Waar kan ik onze vertegenwoordiging nu volgen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 1 minuut geleden zei Rogier.: lekkere quote Verder ziet er wel zo uit hoor, wat een rukloting. En geen bye, en die man gooit even 140 gemiddeld in een leg Hoe zit dat met die lotingen in elkaar dan, en wat houdt een bye in? Ik krijg dat soort dingen vaak wel mee maar heb me er nog nooit echt in verdiept hoe dat allemaal in z'n werk gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 Moet wel gezegd worden dat ie het niet getroffen heeft met het loten van deze sloopkogel in ronde 1. Tering Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 Zojuist zei Gert: Waar kan ik onze vertegenwoordiging nu volgen? Ik citeer Rogier even: Klik hier en dan bord 4: https://tv.dartconnect.com/event/pdceuqs23s1e3/matches Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 Zoals die gekke duitser hier staat te speren kan je toch ook niks tegen beginnen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 (bewerkt) 4 minuten geleden zei Jotew: Hoe zit dat met die lotingen in elkaar dan, en wat houdt een bye in? Ik krijg dat soort dingen vaak wel mee maar heb me er nog nooit echt in verdiept hoe dat allemaal in z'n werk gaat. Om netjes uit te komen, werken ze vanaf een top-512 naar beneden. Er zijn echter niet 512 deelnemers, waardoor een deel (grofweg de helft nu er al een man of 40 geplaatst is voor de volgende fase) in de eerste ronde geen tegenstander krijgt toebedeeld. Rondje vrij dus. Maakt het makkelijker om een punt te scoren (in 2e ronde winnen is 1 punt, 3e 2, etc.). Doorgaan naar de volgende fase heb je 3 punten voor nodig, met een 'gunstig' legsaldo. Loting is volledig willekeurig, dus je kan tegenstanders tegenkomen die 60 gemiddeld gooien, maar ook deze Duitse topper. Voor het perspectief, Satyr staat nu op 2 punten met een niet zo lekker legsaldo. Niet winnen betekent einde verhaal. 11 januari 2023 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 Wel spannend zo wachten op de dubbel 20. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 Helaas. Jammer @Satyr, je hebt je kranig verweerd! Volgend jaar beter zullen we maar zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 Ah. Zonde zeg. Wat een Duits geweld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 Eigenlijk wel ziek hoe weinig dubbels er werden gemist. Zeker van Satyr waarbij gewoon 2x keer vol de druk erop staat met respectievelijk 52 en 25 bij de tegenstander. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 Jammer Marko. Helaas een ongelukkige loting, als je ziet dat er echt wel mindere spelers daar aanwezig zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 Spijtig, maar niet onverklaarbaar. Elke leg in 6 beurten of minder uit is een vrij bizar niveau voor de 1e ronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 Jammer wel, goed trainen dit jaar en volgend jaar er weer staan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 Ah zonde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 @Satyr ga je af en toe een challenge tour meepakken? Zit er op die challenge tour inschrijfgeld of is dat betaald door je deelname q school. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 Wesley Plaisier heeft het ook niet gered om door 1e fase te komen, zeer onverwacht als je het mij vraagt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 Totaal terecht verloren, maar zelfs als ik ook 80+ had gegooid, was het lastig geweest. Hij mist niks. Staat intussen ook weer bij de laatste wedstrijden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 Heel jammer, Satyr. Gemiddeldes waren helaas ook niet goed genoeg om aanspraak te kunnen maken op meer. Enig idee hoe dat kan? Normaal tik je wel hoger aan toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten