Marius Gepost January 30 Share Gepost January 30 De PDC heeft een dag na de Masters de acht spelers voor de Premier League aangekondigd. Naast de automatisch geplaatste top vier van de wereld wisten Jonny Clayton, Nathan Aspinall, Dimitri van den Bergh en Chris Dobey een wildcard te bemachtigen. Geen Humphries, Van Duijvenbode of Noppert. Voer genoeg voor discussie in ieder geval. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost January 30 Share Gepost January 30 @Satyr Was je afgelopen weekend nog in Assen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost January 30 Share Gepost January 30 Nee, volgend jaar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost January 31 Share Gepost January 31 De PDC met nu al de tweet van het jaar... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petterson Gepost January 31 Share Gepost January 31 Haha ja echt de meest toondove tweet tot nu toe. Hoe verzin je het Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KayDeManaager Gepost January 31 Share Gepost January 31 1 uur geleden zei Satyr: De PDC met nu al de tweet van het jaar... Ja, ''well deserved'' en hem dan niet uitnodigen voor de PL Wat een moment inderdaad om dit dan de wereld in te slingeren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost February 1 Share Gepost February 1 Nu is er duidelijkheid. Citaat https://nos.nl/artikel/2462071-koptelefoon-op-zwarte-lijst-dartbond-past-reglement-aan-na-optreden-price Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost February 2 Share Gepost February 2 Dobey is in vorm zeg. Ook mooi dat hij de finale van die engnek gewonnen heeft. Benieuwd wat meneer nu weer te janken heeft. Zag gisteren iets voorbijkomen: Citaat Michael van Gerwen geeft advies aan 'overgeslagen' Danny Noppert: 'Probeer een minder grijze speler te worden' Zou het wel weten als ik in het vervolg tegen die vent moest gooien in ieder geval. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost February 3 Share Gepost February 3 8 uur geleden zei JanVertonghen: Dobey is in vorm zeg. Ook mooi dat hij de finale van die engnek gewonnen heeft. Benieuwd wat meneer nu weer te janken heeft. Zag gisteren iets voorbijkomen: Zou het wel weten als ik in het vervolg tegen die vent moest gooien in ieder geval. Zegt toch niet zo veel verkeerd? Het is niet leuk om te horen, maar er is een reden dat de nr 11 ( Dimitri) er wel bij zit en de nummer 8 (Noppert) van de wereld niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost February 3 Share Gepost February 3 7 minuten geleden zei Elsjorro1990: Zegt toch niet zo veel verkeerd? Het is niet leuk om te horen, maar er is een reden dat de nr 11 ( Dimitri) er wel bij zit en de nummer 8 (Noppert) van de wereld niet. Dimi is op basis van zijn nationaliteit erbij. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost February 3 Share Gepost February 3 Noppert is ook zo'n beetje de saaiste speler allertijden. Had een hele hoop namen liever gezien dan Noppert in elk geval. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost February 3 Share Gepost February 3 Je geeft nu wel aan waarom de PDC bepaalde darters dus niet kiest, Het gaat niet zozeer om de beste darters in de PL te krijgen, maar om de ticketverkoop. Gabriel Clemens kan zichzelf, alleen omdat hij Duits is, miljonair maken door één PDC toernooi te pakken en het goed te doen op de Masters. Dan heeft hij een PL ticket op basis van de Dobey-toelating te pakken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost February 3 Share Gepost February 3 7 uur geleden zei Elsjorro1990: Zegt toch niet zo veel verkeerd? Het is niet leuk om te horen, maar er is een reden dat de nr 11 ( Dimitri) er wel bij zit en de nummer 8 (Noppert) van de wereld niet. Vind die reden nergens op slaan, maar daar gaat het me niet eens om. Stoor me meer aan het toontje dat die vent iedere keer aanslaat. De ene keer is iemand 'niets', dan is iemand weer een engnek, dan is iemand weer een grijze muis, dan wint iemand een WK-finale van hem en wil hij hem wel feliciteren, maar moet er even achttien keer benoemd worden dat het toch echt Van Gerwen was die de kansen weer liet liggen. Beetje bescheidenheid en respect naar collega's toe zou hem sieren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost February 3 Share Gepost February 3 In dat opzicht wel raar dat MvG voor PSV is, en niet voor Ajax. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost February 3 Share Gepost February 3 Fuck.... stand is 5-4 voor ons, ik mag de laatste wedstrijd gooien. Ik kom 1-0 voor. Leg 2: 85 - 180 - 180 - 56 (11 darter) Leg 3: 180 - 26 - 180 - 75 - 40 (14 darter) Leg 4: 140 - 140 - 100 - 71 - 40 (15 darter) Gewoon 3x 180 achter elkaar in scorende beurten en zelfs 4x in 5 beurten. Helaas de verkeerde volgorde om een 9 darter te gooien Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost February 4 Share Gepost February 4 Aan de andere kant, je hebt wel even heerlijk die winst binnengekopt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost February 7 Share Gepost February 7 Op 3-2-2023 om 16:34 zei JanVertonghen: Vind die reden nergens op slaan, maar daar gaat het me niet eens om. Stoor me meer aan het toontje dat die vent iedere keer aanslaat. De ene keer is iemand 'niets', dan is iemand weer een engnek, dan is iemand weer een grijze muis, dan wint iemand een WK-finale van hem en wil hij hem wel feliciteren, maar moet er even achttien keer benoemd worden dat het toch echt Van Gerwen was die de kansen weer liet liggen. Beetje bescheidenheid en respect naar collega's toe zou hem sieren. Ach, hoort er een beetje bij. Als hij het niveau aantikt wat die een jaar of 3/4 lang heeft aangetikt, mag die dit van mij prima doen. Is die namelijk de absolute aap op de rots. Toen had je ook een heleboel gasten zoals Price/Wright/Anderson die riepen dat ze precies wisten hoe ze MvG moesten pakken en dit en dat. En werden ze met een pandoeri naar huis gestuurd. Nu doet die het een tijd niet meer zo lekker en dan gaan dat soort dingen irriteren. Ik vind het beide kanten op wel lekker eerlijk gezegd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KayDeManaager Gepost February 7 Share Gepost February 7 Dit weekend ook het Senior WK Darts te volgen op RTL 7 vanaf Vrijdag t/m Zondag vanaf 19u. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost February 7 Share Gepost February 7 https://www.ad.nl/darts/zesvoudig-wk-darter-verliest-al-zijn-sponsoren-na-misplaatste-grap-over-zelfmoord~ad4553af/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost February 8 Share Gepost February 8 Terecht. Daar maak je ook geen grappen over. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost February 8 Share Gepost February 8 Cadby niet op lijst eerste pro tours. Mag schijnbaar vanaf 1 maart pas UK in las ik ergens. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petterson Gepost February 8 Share Gepost February 8 Jammer, was wel benieuwd naar wat ie kon uitrichten. Wel leuk dat Crabtree nu mee mag doen, interessant talent. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost March 5 Share Gepost March 5 Gilding Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost March 24 Share Gepost March 24 Van Gerwen - Van Barneveld morgenavond op de Euro Tour Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost 21 hours ago Share Gepost 21 hours ago Ik kijk darten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts