Vitesse88 Geplaatst 25 januari 2023 Share Geplaatst 25 januari 2023 Best een vermakelijke 2e helft gezien zeg, Vitesse bood goed partij. Had beide kanten op kunnen vallen. Stiekem zeer genoten van Zerrouki, mijn hemel wat legt hij de balletjes gemakkelijk overal neer zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 januari 2023 Share Geplaatst 26 januari 2023 @Kelvin Weet wie het was. Op 25-1-2023 om 12:39 zei Erwin.: Je bent wel weer lekker bezig met spelers afschilderen op niet voetbal gerelateerde dingen. Ik mis soms wel de enthousiaste optimistische cimmie van vroeger. He wat Erwin, het is iig waar gebeurd. Vond het gewoon een grappig en tegelijkertijd triest verhaaltje. Vlap is qua voetbal iig vrij middelmatig. Dat de staf dit gaat verwijderen is al helemaal basisschool gedrag zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 27 januari 2023 Share Geplaatst 27 januari 2023 9 uur geleden zei cimbomcu: @Kelvin Weet wie het was. He wat Erwin, het is iig waar gebeurd. Vond het gewoon een grappig en tegelijkertijd triest verhaaltje. Vlap is qua voetbal iig vrij middelmatig. Dat de staf dit gaat verwijderen is al helemaal basisschool gedrag zeg Nja het gaat me niet alleen om dit berichtje, maar dit was mss niet het juiste bericht om op te reageren. Verwijderen is wel wat overdreven inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 januari 2023 Share Geplaatst 27 januari 2023 10 uur geleden zei cimbomcu: @Kelvin Weet wie het was. He wat Erwin, het is iig waar gebeurd. Vond het gewoon een grappig en tegelijkertijd triest verhaaltje. Vlap is qua voetbal iig vrij middelmatig. Dat de staf dit gaat verwijderen is al helemaal basisschool gedrag zeg De toegevoegde waarde van zo'n post aan een voetbaltopic is van basisschool gedrag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 januari 2023 Share Geplaatst 27 januari 2023 Neem jezelf anders lekker serieus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 5 februari 2023 Share Geplaatst 5 februari 2023 (bewerkt) Misschien toch tijd om Jans zijn contract uit te laten dienen? Als je de top 3 wil aanvallen is er tactisch wat anders nodig denk ik. Wat dramatisch wisselen en zeker niet voor de eerste keer ps. Voordat iedereen mij aanvalt heeft Jans het natuurlijk prima gedaan en ons weer op de kaart gezet. Maar ik denk dat na dit seizoen wat anders nodig is 5 februari 2023 bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 februari 2023 Share Geplaatst 5 februari 2023 Schreuder is inderdaad wel alweer vrij en heeft ervaring bij Twente. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 5 februari 2023 Share Geplaatst 5 februari 2023 3 minuten geleden zei La Pulga: Schreuder is inderdaad wel alweer vrij en heeft ervaring bij Twente. Nee dankje Wij zagen toen al dat dat niks was Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 5 februari 2023 Share Geplaatst 5 februari 2023 Dit Twente is zeer moeilijk te verslaan en dat is de verdienste van Jans. Ik zou dan ook niet weten waarom je naar een andere trainer zou zoeken. Een 5e plek is gewoon zeer solide voor een club als Twente, zeker wanneer het gat naar boven erg klein is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 5 februari 2023 Share Geplaatst 5 februari 2023 20 minuten geleden zei Thomassje123: Misschien toch tijd om Jans zijn contract uit te laten dienen? Als je de top 3 wil aanvallen is er tactisch wat anders nodig denk ik. Wat dramatisch wisselen en zeker niet voor de eerste keer ps. Voordat iedereen mij aanvalt heeft Jans het natuurlijk prima gedaan en ons weer op de kaart gezet. Maar ik denk dat na dit seizoen wat anders nodig is Als je de top 3 wilt aanvallen, is er vooral een sterkere selectie nodig. Of ben je van mening dat bijv. een voorhoede met Cerny, van Wolfswinkel, Misidjan en daarachter Rots, goed genoeg is daarvoor? Ik vind echt dat Jans het maximale uit deze selectie haalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 5 februari 2023 Share Geplaatst 5 februari 2023 Ging ook niet om nu trouwens maar na dit seizoen. Dit seizoen had veel meer uitgehaald kunnen worden en dat begint al met de wissels. Er zijn nog genoeg wedstrijden dus wie weet. Het loopt vandaag bijvoorbeeld voor geen meter en je wisselt pas in de 88e minuut. En ik weet dat ik niet de enige ben die zich daar aan ergert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 februari 2023 Share Geplaatst 5 februari 2023 Dit seizoen had veel meer uitgehaald kunnen worden? Als de top-3 wat constanter is sta je een straatlengte achter. Het is juist omdat dat Twente zo overpresteert dat ze uberhaupt een factor zijn in de top dit seizoen, want qua selectie lijkt het natuurlijk helemaal nergens op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 februari 2023 Share Geplaatst 5 februari 2023 Beetje zelfoverschatting inderdaad als je de verwachtingen nu nog een stapje omhoog gaat schroeven. Twente mag heel blij zijn als ze 5e worden dit seizoen en een stabiele subtopper worden komende jaren. En dan wordt je vanzelf ook wel een keer 2e of 3e tussendoor denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 februari 2023 Share Geplaatst 5 februari 2023 Hoe lang zit Jans nu bij jullie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 5 februari 2023 Share Geplaatst 5 februari 2023 Ik denk toch ook dat het een stukje zelfoverschatting is. Vorig seizoen verbloemde de goals van Propper in de start van het seizoen en de vele goals die ontstonden uit hoog druk zetten eigenlijk dat je regelmatig moeite had met het creeren van kansen. En je bent er qua kwaliteit in de voorhoede niet heel veel op vooruit gegaan. Sterker nog, van Wolfswinkel wordt een dagje ouder, Limnios vertrekt, Misidjan gaat van reservebank naar basis en Vlap is ineens het scoren verleerd. Cerny is nog enigszins opgeleefd. Maar daarachter heb je met Rots dan weer een speler die voor alle goals vorig seizoen een grove fout van de tegenstander in de opbouw nodig had, dus daar heb je niets aan als je iets moet forceren. Cleonise en Ugalde worden nauwelijks gebruikt, maar daar zal toch een goede reden voor zijn. Steijn maakt nog wel de goals, maar zorgt voor wat meer onbalans op het middenveld. Bovendien lijkt FC Twente gewoon beter te spelen in de wedstrijden als Vlap speelt, alleen hij scoort niet. Dus volgens mij is de enige kans voor FC Twente dit seizoen om eventueel nog een rol te spelen in de strijd om plek 4 gewoon hopen dat Vlap snel een doelpunt maakt en dat daarna de 'ketchup-theorie' zijn werk doet. Verder hoop ik dat Streuer gelijk krijgt met het weigeren van de biedingen op Zerrouki, want van die 8 miljoen had je leuke dingen kunnen doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 6 februari 2023 Share Geplaatst 6 februari 2023 Die olietanker van een Propper speelt voor het eerst in zijn leven top 12. Kan er helemaal niks van. De enige 3 goede spelers zijn Unnerstal, Hilgers en Zerrouki. Heel misschien Smal nog. De rest is wel middelmaat hoor (of middenmoot, plek 5-12). Jan Rons is ook gewoon qua niveau een rechterrijtjes trainer. Kortom, ze doen het hartstikke leuk maar meer zit er niet in. Los van het feit dat deze club gewoon niet meer had mogen bestaan, maar dat is een andere discussie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 februari 2023 Share Geplaatst 6 februari 2023 Naja, Hilgers viel gisteren ook flink door de mand. Liep continu te zwemmen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 6 februari 2023 Share Geplaatst 6 februari 2023 1 uur geleden zei Arezo: Die olietanker van een Propper speelt voor het eerst in zijn leven top 12. Kan er helemaal niks van. De enige 3 goede spelers zijn Unnerstal, Hilgers en Zerrouki. Heel misschien Smal nog. De rest is wel middelmaat hoor (of middenmoot, plek 5-12). Jan Rons is ook gewoon qua niveau een rechterrijtjes trainer. Kortom, ze doen het hartstikke leuk maar meer zit er niet in. Los van het feit dat deze club gewoon niet meer had mogen bestaan, maar dat is een andere discussie. Waarom is dit zinnetje nou weer nodig? Het voegt niets toe en Je geeft al aan dat het een andere discussie is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 februari 2023 Share Geplaatst 6 februari 2023 1 uur geleden zei Arezo: Die olietanker van een Propper speelt voor het eerst in zijn leven top 12. Kan er helemaal niks van. De enige 3 goede spelers zijn Unnerstal, Hilgers en Zerrouki. Heel misschien Smal nog. De rest is wel middelmaat hoor (of middenmoot, plek 5-12). Jan Rons is ook gewoon qua niveau een rechterrijtjes trainer. Kortom, ze doen het hartstikke leuk maar meer zit er niet in. Los van het feit dat deze club gewoon niet meer had mogen bestaan, maar dat is een andere discussie. Dit is gelul. Een van de meest capabele trainers die er is. Overpresteert altijd, behalve bij slangennest Standard. Te lief voor de absolute top, maar een vakman en modelprof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 7 februari 2023 Share Geplaatst 7 februari 2023 Op 5-2-2023 om 22:29 zei 007mark: Beetje zelfoverschatting inderdaad als je de verwachtingen nu nog een stapje omhoog gaat schroeven. Twente mag heel blij zijn als ze 5e worden dit seizoen en een stabiele subtopper worden komende jaren. En dan wordt je vanzelf ook wel een keer 2e of 3e tussendoor denk ik. Precies, we mogen niet vergeten dat Twente nog niet zo heel lang geleden aan het ploeteren was in de KKD en met wat verdwaalde transfers wist te promoveren. Heb liever dat er een stabiele basis ligt (zoals nu) dan dat er enorme schommelingen liggen in de prestaties. Uitwedstrijden zijn dit jaar gewoon ruk en dat komt ook mede doordat de spelers thuis boven zichzelf uitstijgen, maar uit niet uit de verf komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 februari 2023 Share Geplaatst 7 februari 2023 22 uur geleden zei Arezo: Die olietanker van een Propper speelt voor het eerst in zijn leven top 12. Kan er helemaal niks van. De enige 3 goede spelers zijn Unnerstal, Hilgers en Zerrouki. Heel misschien Smal nog. De rest is wel middelmaat hoor (of middenmoot, plek 5-12). Jan Rons is ook gewoon qua niveau een rechterrijtjes trainer. Kortom, ze doen het hartstikke leuk maar meer zit er niet in. Los van het feit dat deze club gewoon niet meer had mogen bestaan, maar dat is een andere discussie. Dat is ook geen trainer van FC Twente. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 7 februari 2023 Share Geplaatst 7 februari 2023 21 uur geleden zei Kelvin: Waarom is dit zinnetje nou weer nodig? Het voegt niets toe en Je geeft al aan dat het een andere discussie is. Ach dat is de afgunst, laat gaan. We doen er weer een beetje toe voor het eerst sinds jaren en dat vinden ze met name in Rotterdam ontzettend moeilijk te verkroppen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 7 februari 2023 Share Geplaatst 7 februari 2023 Op 6-2-2023 om 11:41 zei Kelvin: Waarom is dit zinnetje nou weer nodig? Het voegt niets toe en Je geeft al aan dat het een andere discussie is. Het was een beetje een ode aan Marianne Thieme, zij heeft heel veel speeches in de tweede kamer afgesloten met dat ze vindt dat er een einde moet komen aan de bio-industrie. Ik vind en ben er van overtuigd dat Twente gezien de wanorde niet meer hadden moeten bestaan, besloten om dat in elke Twente post vanuit mij aan te halen. 3 uur geleden zei Jotew: Ach dat is de afgunst, laat gaan. We doen er weer een beetje toe voor het eerst sinds jaren en dat vinden ze met name in Rotterdam ontzettend moeilijk te verkroppen! Nou nou, 6 punten achter de aanstaand kampioen en behoorlijk door het gezakt tegen de hekkensluiter. Ik denk dat Twente gigantisch aan het overachieven is.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 februari 2023 Share Geplaatst 7 februari 2023 20 minuten geleden zei Arezo: Het was een beetje een ode aan Marianne Thieme, zij heeft heel veel speeches in de tweede kamer afgesloten met dat ze vindt dat er een einde moet komen aan de bio-industrie. Ik vind en ben er van overtuigd dat Twente gezien de wanorde niet meer hadden moeten bestaan, besloten om dat in elke Twente post vanuit mij aan te halen. Dat was een hommage aan Cato de Oudere, die elke toespraak in de Romeinse Senaat afsloot met de oproep Carthago te vernietigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 9 februari 2023 Share Geplaatst 9 februari 2023 Eigenlijk weer hetzelfde verhaal als zo vaak dit seizoen. Blaffende honden bijten niet! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten