Satyr Geplaatst 27 mei 2016 Share Geplaatst 27 mei 2016 Gewoon een uur lang lullen en niks zeggen, wat een saaie vent zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 27 mei 2016 Share Geplaatst 27 mei 2016 Ben verre van juridisch onderlegd, dus het kort geding is best moeilijk te volgen. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 27 mei 2016 Share Geplaatst 27 mei 2016 Niet een erg verassende uitspraak van de rechter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 10 juni 2016 Share Geplaatst 10 juni 2016 Nog even... #daaagtwente Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 10 juni 2016 Share Geplaatst 10 juni 2016 Wat loop je te haten jongeh.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 10 juni 2016 Share Geplaatst 10 juni 2016 Doet Satyr al een tijdje. Blijf t vreemd vinden, maar afin. Zal die frustraties wel elders vandaan hebben gehaald. Wel spannend iig... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 10 juni 2016 Share Geplaatst 10 juni 2016 Ongeacht de uitspraak, het circus zal blijven doorgaan. 1 van beide gaat weer in beroep en er zullen ongetwijfeld weer weken overheen gaan voordat we weten waar iedereen aan toe is.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 10 juni 2016 Share Geplaatst 10 juni 2016 Maandag sowieso nog een uitspraak van de beroepscommissie. edit: Ah, het stadion is op slot bij Twente en het personeel wordt ingelicht... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 10 juni 2016 Share Geplaatst 10 juni 2016 Hoppa, weg met de fraudeurs! http://www.vi.nl/nieuws/degradatie-fc-twente-stap-dichterbij-na-nederlaag-in-kort-geding.htm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 10 juni 2016 Share Geplaatst 10 juni 2016 We weten het nou wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 10 juni 2016 Share Geplaatst 10 juni 2016 Wat een heerlijk begin van het weekend. Ik weet niet wat mooier is, de uitspraak of de verwachting van de club dat ze ook echt gelijk zouden krijgen :mrgy: En maar weer in beroep, tsss Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 juni 2016 Share Geplaatst 10 juni 2016 Iemand heeft hier een hekel aan Twente zie ik. Eeuwig zonde... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 10 juni 2016 Share Geplaatst 10 juni 2016 Triest nieuws. Ik verwacht niet dat de uitspraak van de beroepscommissie veel anders gaat opleveren, dus nu afwachten of het nog Jupiler League wordt of een definitief faillissement. Maar dit is wel zwaar kloten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 10 juni 2016 Share Geplaatst 10 juni 2016 Zonde van zo'n club, maar meer dan terecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 10 juni 2016 Share Geplaatst 10 juni 2016 Goh, en dan zelf fan zijn van een club die zonder het geld van één rijke man failliet was geweest afgelopen december. Doe toch eens normaal. Benieuwd naar het beroep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 10 juni 2016 Share Geplaatst 10 juni 2016 (bewerkt) De vlag gaat hier niet uit, ben er eigenlijk onverschillig over. Leg me neer bij het besluit van de machthebbende partij. Als de rechter zegt dat Twente moet degraderen dan is dat rechtmatig en ga ik ervan uit dat het terecht is. Of ik dat nou leuk of niet zo leuk vind doet er niet toe. In dat kader vind ik dat eeuwige in beroep gaan ook triest. Je doet blijkbaar iets fout en leg je dan ook neer bij die straf. Of je het er nou mee eens bent of niet. Beetje a la Feyenoord die tegen elke schorsing in beroep gaat. Daarmee beschadig je de eigen sector. 10 juni 2016 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 juni 2016 Share Geplaatst 10 juni 2016 Terechte uitspraak natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 10 juni 2016 Share Geplaatst 10 juni 2016 Ik ben niet blij dat Twente gaat degraderen. Maar het is helaas terecht. Twente is cult, als je nu al zo negatief bent dat ze er niet bovenop komen, zit je waarschijnlijk fout. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 10 juni 2016 Auteur Share Geplaatst 10 juni 2016 Wat een heerlijk begin van het weekend. Ik weet niet wat mooier is, de uitspraak of de verwachting van de club dat ze ook echt gelijk zouden krijgen :mrgy: En maar weer in beroep, tsss Trieste man jij. Vlag halfstok hier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 10 juni 2016 Share Geplaatst 10 juni 2016 Achjah bestaan pas vijftig jaar, dus kunnen ook niet stellen dat het Nederlands voetbal nou iets historisch verliest (mocht het tot een faillissement komen). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 10 juni 2016 Share Geplaatst 10 juni 2016 Trieste man jij. Vlag halfstok hier Trieste club. Niet in de Juup willen spelen, zelfs niet met een extra promotie regeling en behoud van tv geld. En nu dus dood. Goed bezig. En financieel was de Juup ook de ondergang geworden? Dan verkoop je al je dure spelers en stel je de jeugd op. Net als iedereen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 10 juni 2016 Share Geplaatst 10 juni 2016 ... want daarmee los je tientallen miljoenen schuld op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 10 juni 2016 Share Geplaatst 10 juni 2016 Zonde van zo'n club, maar meer dan terecht. Dit ja, jammer maar wel terecht. Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 10 juni 2016 Share Geplaatst 10 juni 2016 GERECHTIGHEID Nu kijken of ik nog iets van een claim kan indienen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 10 juni 2016 Share Geplaatst 10 juni 2016 ... want daarmee los je tientallen miljoenen schuld op.Met de verkoop van Ziyech kom je al een heel eind Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten