Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

FC Twente

Kloppie

Aanbevolen berichten

De vlag gaat hier niet uit, ben er eigenlijk onverschillig over. Leg me neer bij het besluit van de machthebbende partij. Als de rechter zegt dat Twente moet degraderen dan is dat rechtmatig en ga ik ervan uit dat het terecht is. Of ik dat nou leuk of niet zo leuk vind doet er niet toe.

In dat kader vind ik dat eeuwige in beroep gaan ook triest. Je doet blijkbaar iets fout en leg je dan ook neer bij die straf. Of je het er nou mee eens bent of niet. Beetje a la Feyenoord die tegen elke schorsing in beroep gaat. Daarmee beschadig je de eigen sector.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een heerlijk begin van het weekend. Ik weet niet wat mooier is, de uitspraak of de verwachting van de club dat ze ook echt gelijk zouden krijgen :mrgy:

En maar weer in beroep, tsss

Trieste man jij.

Vlag halfstok hier

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trieste man jij.

Vlag halfstok hier

Trieste club. Niet in de Juup willen spelen, zelfs niet met een extra promotie regeling en behoud van tv geld.

En nu dus dood.

Goed bezig. En financieel was de Juup ook de ondergang geworden? Dan verkoop je al je dure spelers en stel je de jeugd op. Net als iedereen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites