Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wie is de Mol? 2014

MisterX

Wie is de Mol? 2014  

30 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2014

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 738
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb echt nog geen idee. Wel een hoop leuke kandidaten dit jaar. Eigenlijk iedereen die er nu nog in zit, op Aaf na. Tygo wordt sowieso genieten, wat een kerel. Lijkt me sterk dat hij de mol is trouwens, daar is hij te uitgesproken voor.

1-1024x665.png

Die kop ook. :-D

Hmm, Jennifer als enige met haar armen over elkaar...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben trouwens wel benieuwd waar de intro op sloeg, zo'n mannetje die brieven met namen van kandidaten in een brievenbussen deed op een redelijk verlaten ogend terrein... Iemand ideeën?

Was de 17e dag en als ik het goed zag las ik: Freek, afl 7 erop staan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gebeurt trouwens niet vaak dat je na aflevering 1 al één deelnemer zeker kan wegstrepen.

[spoiler=spoiler]Daphne

[spoiler=spoiler]De mol krijgt NOOIT een rood scherm.

[spoiler=spoiler]Officiële regel of ongeschreven regel?(nieuwsgierigheid, ben geen extreem vaste volger) Ik geloof trouwens dat het nog helemaal niks zegt. in dit stadium.

Enige af te strepen is de afvaller. Verder kan iedereen het nog zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm, Jennifer als enige met haar armen over elkaar...

Dat hebben ze al een keer eerder gedaan, dat gaat ongetwijfeld niet nog een keer gebeuren.

Ik ben trouwens wel benieuwd waar de intro op sloeg, zo'n mannetje die brieven met namen van kandidaten in een brievenbussen deed op een redelijk verlaten ogend terrein... Iemand ideeën?

Leek op de finale-aflevering, want daarna gingen ze 17 dagen terug de tijd in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=spoiler]De mol krijgt NOOIT een rood scherm.

Had net zo goed doorgestoken kaart kunnen zijn, maar acht die kans enorm klein. Zou het programma geen goed doen als je het scherm niet eens meer kan vertrouwen.

Mijn grootste ergernis met dit programma is nog maar eens duidelijk geworden. Iedereen bezig met mollen en liegen maar niemand geeft een damn over het geld :cab: Keek gisteren even als voorbereiding op wat ontknopingen van vorige jaren, pijnlijk gewoon. Over hoe de Mol als tactiek had om veel geld in de pot te krijgen zodat die niet verwacht was... Dan is die toch geen Mol meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=spoiler]Officiële regel of ongeschreven regel?(nieuwsgierigheid, ben geen extreem vaste volger) Ik geloof trouwens dat het nog helemaal niks zegt. in dit stadium.

Enige af te strepen is de afvaller. Verder kan iedereen het nog zijn.

En in waar staat dat dan? Ze zit met rode nagellak en een rood shirt daar en krijgt dan ook nog een rood scherm. Wel vrij toevallig in mijn ogen.

Voor zover ik weet is dit gewoon een vaste regel van het spel, zo is het iig altijd geweest. Niets is wat het lijkt, natuurlijk, maar toch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was de 17e dag en als ik het goed zag las ik: Freek, afl 7 erop staan

[spoiler=spoileralert]De flashback was dus niet 17 dagen voor de opnames, maar 17 dagen voor het filmpje, van afl 9... en dus gewoon dag 1... Vond al raar dat het filmpje 17 dagen voor de eerste aflevering opgenomen was, nu pas valt dit kwartje... Waren dus beelden van de finale...

Leek op de finale-aflevering, want daarna gingen ze 17 dagen terug de tijd in.

[spoiler=Lees dit niet als je de finalisten niet wilt kennen... ][spoiler=extra spoiler, weet je zeker dat je de finalisten wilt weten?] Ik heb zo het idee dat het om de finale gaan, aflevering 9 en dat Susan, Freek en Sofie er dan nog in zitten... De drie finalisten...

1e brievenbus: 1 envelop

2e brievenbus: 2 enveloppen

3e brievenbus: 3 enveloppen, tekst erop te lezen:

Susan Visser afl 9 Ellis Island

Freek afl 9 Ellis Island

Sofie van den Enk afl 9 Ellis Island

4e brievenbus: 2 enveloppen, Ene kan ik net lezen, weer de naam van Sofie erop.

Beetje jammer dit, als het echt blijkt te kloppen... Meteen 7 namen door kunnen strepen...

bewerkt door MisterX
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=spoileralert]De flashback was dus niet 17 dagen voor de opnames, maar 17 dagen voor het filmpje, van afl 9... en dus gewoon dag 1... Vond al raar dat het filmpje 17 dagen voor de eerste aflevering opgenomen was, nu pas valt dit kwartje... Waren dus beelden van de finale...

[spoiler=Lees dit niet als je de finalisten niet wilt kennen... ][spoiler=extra spoiler, weet je zeker dat je de finalisten wilt weten?] Ik heb zo het idee dat het om de finale gaan, aflevering 9 en dat Susan, Freek en Sofie er dan nog in zitten... De drie finalisten...

1e brievenbus: 1 envelop

2e brievenbus: 2 enveloppen

3e brievenbus: 3 enveloppen, tekst erop te lezen:

Susan Visser afl 9 Ellis Island

Freek afl 9 Ellis Island

Sofie van den Enk afl 9 Ellis Island

4e brievenbus: 2 enveloppen, Ene kan ik net lezen, weer de naam van Sofie erop.

Beetje jammer dit, als het echt blijkt te kloppen... Meteen 7 namen door kunnen strepen...

Dit zou heel goed eens kunnen, zonde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb Sophie ingevuld, als gok, maar ook omdat ik denk dat ze het heel goed zou kunnen.

Ga het verder denk ik minimaal volgen, duurt echt veel te lang zo'n aflevering, zit me te irriteren :p Had het een kans gegeven omdat veel vriendinnen het kijken en via app dan discussieren, maar het is niet meer aan me besteed.

[MENTION=9138]MisterX[/MENTION]; wanneer was dat dan? In de eerste 5 minuten zeker? Die heb ik gemist. Screenshot? Lijkt me niet dat het waar is hè, de regie is niet zo dom :r

bewerkt door Pieter
Link naar opmerking
Deel via andere websites