Kelvin Gepost October 14, 2013 Share Gepost October 14, 2013 Jan-Willem Roodbeen(dj van Radio 2, bekend van top 2000) is de volgende kandidaat, aldus hijzelf in zijn radioprogramma Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
voetbalfan14 Gepost October 14, 2013 Share Gepost October 14, 2013 Eerste 3 dacht ik, die ken ik allemaal de volgende 3 zijn mij minder bekend. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
De Stroot Gepost October 14, 2013 Share Gepost October 14, 2013 GVD Susan Visser is echt een zieke milf, teringlekker is ze. Â _O_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
himan Gepost October 14, 2013 Share Gepost October 14, 2013 Helaas, ze begonnen met drie vrij bekende namen, dit is een stukje minder :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boke Gepost October 14, 2013 Share Gepost October 14, 2013 Ik vind het zeker geen probleem dat er wat onbekendere inzitten, maakt het ook wel weer leuk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost October 14, 2013 Share Gepost October 14, 2013 Inderdaad, die zijn totaal niet te pijlen. Tot nu toe prima. Tygo lijkt mij een enorm fanatieke dude. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kweekie Gepost October 14, 2013 Share Gepost October 14, 2013 Susan Visser    :<:<:<:<:<: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rensationeel. Gepost October 14, 2013 Share Gepost October 14, 2013 Jaaa heerlijke milf Die owen, tygo zijn ook aardig bekend toch Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
voetbalfan14 Gepost October 14, 2013 Share Gepost October 14, 2013 Ligt er ook maar net aan wat je kijkt, leest of bezoekt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost October 14, 2013 Share Gepost October 14, 2013 Ik ken ze allemaal niet, maar ik ben dan ook totaal geen BN-kenner ;c Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MD. Gepost October 15, 2013 Share Gepost October 15, 2013 Aflevering 1 zal op 2 januari uitgezonden worden om 20.30 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
De Stroot Gepost October 15, 2013 Share Gepost October 15, 2013 gewoon al die kandidaten googlen en dan komen al die hoofden me toch wel bekend voor hoor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FC-Breda Gepost October 15, 2013 Share Gepost October 15, 2013 Aflevering 1 zal op 2 januari uitgezonden worden om 20.30 Â Op nieuwjaarsdag komt een overzicht van de afgelopen 13 seizoenen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost October 15, 2013 Author Share Gepost October 15, 2013 Aflevering 1 zal op 2 januari uitgezonden worden om 20.30 Eerste donderdag in het nieuwe jaar. Is al jaren zo. Denk alleen dat het volgend jaar een keer een uitzondering is, omdat het dan 1 jan. is. Dan wijken ze denk ik uit naar 8. Â Op nieuwjaarsdag komt een overzicht van de afgelopen 13 seizoenen. Lijkt me op zich wel lachen. Zou ook de eerste paar seizoenen nog een keer willen zien. Ben ergens tijdens de BN-ers pas ingestapt. Iemand die toevallig weet of de eerste paar edities nog via uitzendinggemist.nl ofzo bekeken kunnen worden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost October 15, 2013 Author Share Gepost October 15, 2013 Aflevering 1 zal op 2 januari uitgezonden worden om 20.30 Eerste donderdag in het nieuwe jaar. Is al jaren zo. Denk alleen dat het volgend jaar een keer een uitzondering is, omdat het dan 1 jan. is. Dan wijken ze denk ik uit naar 8. Â Op nieuwjaarsdag komt een overzicht van de afgelopen 13 seizoenen. Lijkt me op zich wel lachen. Zou ook de eerste paar seizoenen nog een keer willen zien. Ben ergens tijdens de BN-ers pas ingestapt. Iemand die toevallig weet of de eerste paar edities nog via uitzendinggemist.nl ofzo bekeken kunnen worden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost October 15, 2013 Share Gepost October 15, 2013 Eerste donderdag in het nieuwe jaar. Is al jaren zo. Denk alleen dat het volgend jaar een keer een uitzondering is, omdat het dan 1 jan. is. Dan wijken ze denk ik uit naar 8. Â Â Lijkt me op zich wel lachen. Zou ook de eerste paar seizoenen nog een keer willen zien. Ben ergens tijdens de BN-ers pas ingestapt. Iemand die toevallig weet of de eerste paar edities nog via uitzendinggemist.nl ofzo bekeken kunnen worden? Â Volgens mij hebben ze die zelf deze zomer op youtube gezet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FC-Breda Gepost October 15, 2013 Share Gepost October 15, 2013 Op de Facebook van WIDM hebben ze een tijd terug al die seizoenen geüpload of er naar gelinkt.  Wat Erwin zegt dus. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost October 15, 2013 Author Share Gepost October 15, 2013 Zal binnenkort eens kijken als ik tijd heb. Bedankt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost October 15, 2013 Share Gepost October 15, 2013 Zal binnenkort eens kijken als ik tijd heb. Bedankt. Â http://www.youtube.com/user/avrowieisdemol ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pinolero Gepost October 16, 2013 Share Gepost October 16, 2013 Daphne Bunskoek erbie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guidovw Gepost October 16, 2013 Share Gepost October 16, 2013 Dat wordt weer genieten, het wordt alleen lastig om het spel goed te volgen met 3 mooie vrouwen... : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MD. Gepost October 16, 2013 Share Gepost October 16, 2013 Dat wordt weer genieten, het wordt alleen lastig om het spel goed te volgen met 2 mooie vrouwen... :< Â ik heb je even verbeterd, want die derde kan ik niet vinden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Gepost October 16, 2013 Share Gepost October 16, 2013 ik heb je even verbeterd, want die derde kan ik niet vinden  Beter dat je Sophie niet bedoeld :( Sophie is goed man. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MD. Gepost October 16, 2013 Share Gepost October 16, 2013 Ik moet eerlijk zeggen dat ik alleen heb geoordeeld op foto. Sophie ken ik verder niet. Maar doelde wel op haar ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost October 16, 2013 Share Gepost October 16, 2013 Kandidaat 8 en 9 Maurice Leder(oid) van Klokhuis en Freek Bartels (Jozef uit musical). Art bevestigde ook dat het in Hong Kong was. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts