Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Het Nederlands Elftal van de Toekomst: #2018

Pieter

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 175
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Blind niet op linksback, Zivkovic komt denk ik kwaliteit te kort. Van Persie en Vlaar te oud.

Ligt eraan of er betere spelers beschikbaar zijn of niet. Of beter gezegd: of er dan wel 2/3 betere spitsen beschikbaar zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Krul/Cillessen; Van der Wiel, De Vrij, Veltman, Blind/Van Aanholt; Clasie, Strootman, De Guzman ; Boëtius, Depay, Castaignos/L.De Jong

Groen goed (misschien verkeerde positie, zie Veltman), oranje hebben er deze kwalificatie nog bij gezeten maar nu niet meer, rood helemaal fout.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doelmannen: Tim Krul, Jeroen Zoet en Jasper Cillesen

Verdediging: Ricardo van Rhijn, Gregory van der Wiel, Stefan de Vrij, Virgil van Dijk, Karim Rekik, Joël Veltman, Jetro Willems en Daley Blind

Middenveld: Yassin Ayoub, Kevin Strootman, Marco van Ginkel, Tonny Vilhena, Georginio WIjnaldum, Adam Maher en Jordy Clasie

Aanvallers: Ola John, Memphis Depay, Luciano Narsingh, Jurgen Locadia en Danny Hoesen

Zo, dat wordt de 23-koppige selectie van het WK 2018

:mrgy: Niet om jou te kutten hoor mark, maar vond deze opmerking wel even mooi voor op het moment. Straks zit je er 23 man naast ;c

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cruijff he altijd wat nuttigs te melden ;c

Cillessen

Wiel - Veltman - Rekik - Kongolo

Blind

Nouri - Strootman

Narsingh (?) - Zivkovic - Depay

Nouri als verassing ;c Geen idee wie ik anders daar moet neerzetten.

Als ik dat gisteren zo zag kan dit elftal het prima overnemen. Zou er logischerwijs alleen 1 of 2 vervangen.

Die Strootman en Veltman kunnen er geen klote van.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok, die smiley deed anders vermoeden. Laatste wat ik van hem weet is dat hij bij Dordrecht zat, de jongen kon ontzettend goed voetballen. Maar het zal wel iets mentaals geweest zijn. Als je je beschuldigd voelde hiermee, dan neem ik het sowieso terug.
Is door Karsdorp van de nummer 10 positie verdrongen ergens in de jeugd las ik, toen steeds minder gaan spelen en dat heeft gevolgen zo te merken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites