Tomasson Geplaatst 22 juli 2014 Share Geplaatst 22 juli 2014 Die speelde rechtsback dacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 juli 2014 Share Geplaatst 22 juli 2014 Klopt maar komop he Blind was zeker niet beter dan die namen die genoemd worden maar ook echt niet minder :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 juli 2014 Share Geplaatst 22 juli 2014 Armero. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 22 juli 2014 Share Geplaatst 22 juli 2014 Woudenberg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 22 juli 2014 Share Geplaatst 22 juli 2014 Woudenberg Woudenberg heeft gewoon een degelijk prestatie afgeleverd bij Excelsior :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 22 juli 2014 Share Geplaatst 22 juli 2014 Ik noemde hem als lb voor oranje in 2018 :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 juli 2014 Share Geplaatst 22 juli 2014 Ik noemde hem als lb voor oranje in 2018 :LO: Geen twijfel idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 22 juli 2014 Share Geplaatst 22 juli 2014 Geen twijfel idd. Net als Clasie 1jaar bij excelsior en dan uit nood opstellen en dan gaat hij heel hard shinen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 23 juli 2014 Share Geplaatst 23 juli 2014 Blind niet op linksback, Zivkovic komt denk ik kwaliteit te kort. Van Persie en Vlaar te oud. Ligt eraan of er betere spelers beschikbaar zijn of niet. Of beter gezegd: of er dan wel 2/3 betere spitsen beschikbaar zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 1 september 2017 Share Geplaatst 1 september 2017 (bewerkt) Wellicht leuk om dit topic terug te lezen, aangezien deze van 2013/2014 was. Kan jij jezelf betrappen op bullshit? ;) Ik zie in ieder geval namen voorbij komen als Maher, Castaignos, Zivkovic en wat onbekende talenten. 1 september 2017 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 1 september 2017 Share Geplaatst 1 september 2017 Krul/Cillessen; Van der Wiel, De Vrij, Veltman, Blind/Van Aanholt; Clasie, Strootman, De Guzman ; Boëtius, Depay, Castaignos/L.De Jong Groen goed (misschien verkeerde positie, zie Veltman), oranje hebben er deze kwalificatie nog bij gezeten maar nu niet meer, rood helemaal fout. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 1 september 2017 Share Geplaatst 1 september 2017 Hoesen. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 1 september 2017 Share Geplaatst 1 september 2017 Inb4 Sanel maakt iemands keuze totaal belachelijk en gaat pronken met een eigen voorspelling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 1 september 2017 Share Geplaatst 1 september 2017 (bewerkt) Doelmannen: Tim Krul, Jeroen Zoet en Jasper Cillesen Verdediging: Ricardo van Rhijn, Gregory van der Wiel, Stefan de Vrij, Virgil van Dijk, Karim Rekik, Joël Veltman, Jetro Willems en Daley Blind Middenveld: Yassin Ayoub, Kevin Strootman, Marco van Ginkel, Tonny Vilhena, Georginio WIjnaldum, Adam Maher en Jordy Clasie Aanvallers: Ola John, Memphis Depay, Luciano Narsingh, Jurgen Locadia en Danny Hoesen Zo, dat wordt de 23-koppige selectie van het WK 2018 :mrgy: Niet om jou te kutten hoor mark, maar vond deze opmerking wel even mooi voor op het moment. Straks zit je er 23 man naast ;c 1 september 2017 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 september 2017 Share Geplaatst 1 september 2017 Ik zie Slabbekoorn voorbij komen, waar blijft die jongens? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 1 september 2017 Share Geplaatst 1 september 2017 (bewerkt) Cruijff he altijd wat nuttigs te melden ;c Cillessen Wiel - Veltman - Rekik - Kongolo Blind Nouri - Strootman Narsingh (?) - Zivkovic - Depay Nouri als verassing ;c Geen idee wie ik anders daar moet neerzetten. Als ik dat gisteren zo zag kan dit elftal het prima overnemen. Zou er logischerwijs alleen 1 of 2 vervangen. Die Strootman en Veltman kunnen er geen klote van. 1 september 2017 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 september 2017 Share Geplaatst 2 september 2017 Als ik dat gisteren zo zag kan dit elftal het prima overnemen. Zou er logischerwijs alleen 1 of 2 vervangen. Die Strootman en Veltman kunnen er geen klote van. Wat een opstelling he :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 2 september 2017 Share Geplaatst 2 september 2017 Ik zie Slabbekoorn voorbij komen, waar blijft die jongens? ;c Niet alle talenten maken het waar, soms haken al heel snel af, soms later: Viktor Fischer alias de nieuwe Laudrup? :cab: Of eh Dennis Schulp aka de nieuwe Bergkamp? ;e Beetje jammer, Erik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 september 2017 Share Geplaatst 2 september 2017 Ik zie Slabbekoorn voorbij komen, waar blijft die jongens? ;c Nu transfervrij op te pikken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 2 september 2017 Share Geplaatst 2 september 2017 Niet alle talenten maken het waar, soms haken al heel snel af, soms later: Viktor Fischer alias de nieuwe Laudrup? :cab: Of eh Dennis Schulp aka de nieuwe Bergkamp? ;e Beetje jammer, Erik. Was oprecht een normale vraag.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 2 september 2017 Share Geplaatst 2 september 2017 Ok, die smiley deed anders vermoeden. Laatste wat ik van hem weet is dat hij bij Dordrecht zat, de jongen kon ontzettend goed voetballen. Maar het zal wel iets mentaals geweest zijn. Als je je beschuldigd voelde hiermee, dan neem ik het sowieso terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 2 september 2017 Share Geplaatst 2 september 2017 Nee hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 2 september 2017 Share Geplaatst 2 september 2017 Zag vaak Maher voorbijkomen in de opstellingen (bij mij ook). Wat is die een partij afgezakt zeg, zonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 2 september 2017 Share Geplaatst 2 september 2017 (bewerkt) :-D Dat was natuurlijk niet serieus he.... Lol, serieus Pino? Nee, maar ff die Feyenoorders trollen he. 2 september 2017 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 2 september 2017 Share Geplaatst 2 september 2017 Ok, die smiley deed anders vermoeden. Laatste wat ik van hem weet is dat hij bij Dordrecht zat, de jongen kon ontzettend goed voetballen. Maar het zal wel iets mentaals geweest zijn. Als je je beschuldigd voelde hiermee, dan neem ik het sowieso terug.Is door Karsdorp van de nummer 10 positie verdrongen ergens in de jeugd las ik, toen steeds minder gaan spelen en dat heeft gevolgen zo te merken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten