PJHoutman Geplaatst 23 april 2018 Share Geplaatst 23 april 2018 Kijk jij voetbal op z'n Peterzinho's? Ik weet niet wat dat betekent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 23 april 2018 Share Geplaatst 23 april 2018 Met het blinddoekie op. :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 april 2018 Share Geplaatst 23 april 2018 Je houdt er af en toe een aparte kijk op na in ieder geval Pjotr. Vond het zelf behoorlijk zaaddodend met 2 slechte ploegen op het veld, waarvan Feyenoord uiteindelijk de minst slechte was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 april 2018 Share Geplaatst 23 april 2018 Eerste 15 minuten was Feyenoord slecht, slordig en defensief. Daarna kwamen ze gewoon prima in het spel en vond ik ze, net als de afgelopen weken, gewoon uitstekend spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 23 april 2018 Share Geplaatst 23 april 2018 Uitstekend? Ik denk dat het eerder was dat AZ echt crappy speelde. Onbegrijpelijk dat vd Brom weer koos voor 5 verdedigers. Je weet dat Feyenoord met 3 aanvallers speelt, dan moet je gewoon met 4 verdedigers spelen. Als Feyenoord nu met 2 spitsen had gespeeld, was het wel logisch geweest, dan kon je de backs diep zetten, maar nu krijg je het probleem wie de buitenspelers van Berghuis moesten opvangen. De backs? Dan kunnen ze niet veel opkomen en zit je met 3 centrale verdedigers op Jörgensen, en als je de buitenste centrale verdedigers laat doen, dan speel je 1 op 1 en veel te breed achterin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 april 2018 Share Geplaatst 23 april 2018 Je doet echt net alsof je heb zitten kijken naar FC Barcelona, Pjotr. Was echt omdat AZ niks kwam brengen hoor. Volgens mij hebben we zelf ook niet eens zo veel kansen gecreëerd. Tekenend vond ik een moment in de 2e helft dat 2 van onze spelers diep gaan en dat je naar 0-3 kan lopen. Echter speelt Vilhena een super slechte bal zo in de voeten bij een AZ-speler. Achterin kwamen we ook een aantal keer goed weg met wat scrimmages. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 23 april 2018 Share Geplaatst 23 april 2018 Ik denk dat je zelfs kunt zeggen dat Feyenoord goed gespeeld heeft. Niet mooi, wel goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 23 april 2018 Share Geplaatst 23 april 2018 Vond Feyenoord na de 1-0 ook best prima hoor. Jones goed, Jorgensen erg goed, middenveld stond ook prima met El Ahmadi, Toornstra en Vilhena die weer als een gek aan het afjagen waren met zijn drieën. Wat hebben die Vilhena en Toornstra toch weer een meters gemaakt zeg, gaat nergens over. Wat een strijders zijn dat toch. De enige die een beetje buiten de boot viel was Baco. Van Persie, wat een fenomeen nog steeds hé. Je merkt aan alles dat hij nog drie keer zo goed is als dat hele zooitje in de Eredivisie bij elkaar op voetballend gebied:D. Zo blij dat we hem nog hebben mogen zien spelen in de Kuip dit jaar en hopelijk ook nog volgend jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 23 april 2018 Share Geplaatst 23 april 2018 (bewerkt) Sarcasme denk ik toch? :D Vond Jorgensen ook erg sterk, Gullit ook (niet dat dat nou in mijn voordeel spreekt). Edit: En Beppu zo te lezen ook 23 april 2018 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 april 2018 Share Geplaatst 23 april 2018 Je doet echt net alsof je heb zitten kijken naar FC Barcelona, Pjotr. Was echt omdat AZ niks kwam brengen hoor. Volgens mij hebben we zelf ook niet eens zo veel kansen gecreëerd. Tekenend vond ik een moment in de 2e helft dat 2 van onze spelers diep gaan en dat je naar 0-3 kan lopen. Echter speelt Vilhena een super slechte bal zo in de voeten bij een AZ-speler. Achterin kwamen we ook een aantal keer goed weg met wat scrimmages. Of AZ kwam niks brengen omdat ze na twee seconden lopen al Vilhena, Toornstra én Jorgensen op hun lip hadden zitten. Spel werd gewoon heel goed ontregeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 24 januari 2019 Share Geplaatst 24 januari 2019 Probeerde Jorgensen expres de bal op de hand/arm van Heerings te schieten (nadat er in eerste instantie al hands werd gemaakt)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 januari 2019 Share Geplaatst 24 januari 2019 Dit zal 'm nu wel worden in de halve finale: Feyenoord - Willem II AZ - Ajax Feyenoord thuis, zekerheidje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 24 januari 2019 Share Geplaatst 24 januari 2019 3 minuten geleden zei Rogier.: Dit zal 'm nu wel worden in de halve finale: Feyenoord - Willem II AZ - Ajax Feyenoord thuis, zekerheidje Denk eerder Feyenoord-Ajax en AZ-Willem II. KNVB wil toch niet nog eens dat gezeik hebben van 2 wedstrijden voor een finale Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 24 januari 2019 Share Geplaatst 24 januari 2019 Daarom AZ - Feyenoord met een slechte ref en een niet-werkende VAR Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 24 januari 2019 Share Geplaatst 24 januari 2019 Dan lijken mij die slechte ref en niet-werkende VAR juist in het nadeel van AZ, of denk jij dat AZ die nodig heeft om thuis van Feyenoord te kunnen winnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 januari 2019 Share Geplaatst 24 januari 2019 2 minuten geleden zei Regis: Denk eerder Feyenoord-Ajax en AZ-Willem II. KNVB wil toch niet nog eens dat gezeik hebben van 2 wedstrijden voor een finale Feyenoord gaat er vast wel uit tegen Willem II toch? Nee, goed punt, zit wat in. Maar ze gaan natuurlijk niet echt de loting manipuleren, dus in dat opzicht krijgen ze vast de makkelijkste tegenstander, in die badkuip. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 24 januari 2019 Share Geplaatst 24 januari 2019 Kans daarop is 50% Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 24 januari 2019 Share Geplaatst 24 januari 2019 Ben naar Ajax - sc Heerenveen geweest, op uitnodiging uiteraard. Moet eerlijk zeggen dat ik onder de indruk ben van de service, je hebt zeer snel bier en geen rij voor het toilet. Bewonderenswaardig. Temperatuur was wel zeer laag, zelfs met het dak dicht. Bevroren tenen alles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 25 januari 2019 Share Geplaatst 25 januari 2019 Nee die is tegenwoordig op zaterdag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 januari 2019 Share Geplaatst 25 januari 2019 (bewerkt) 46 minuten geleden zei Barteh: Is er geen loting meer op dezelfde avond? In de arena krijg je altijd koude poten met dat koude beton. Doe in de winter altijd twee paar sokken aan en lekker warme schoenen. Met een beetje geluk hou je het dan net uit. Had ski sokken aan en timberlands, dus dacht er redelijk op voorbereid te zijn geweest ? Achjah voor 10 euro per kaartje mag je niet klagen (ondanks de uitnodiging moest ik nog wel aftikken). 25 januari 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 januari 2019 Share Geplaatst 25 januari 2019 Denk dat ze ervoor gaan zorgen dat Ajax en Feyenoord elkaar treffen in de halve finale. Veel te veel gezeik als ze weer in de finale tegen elkaar moeten natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 25 januari 2019 Share Geplaatst 25 januari 2019 5 uur geleden zei 007mark: Denk dat ze ervoor gaan zorgen dat Ajax en Feyenoord elkaar treffen in de halve finale. Veel te veel gezeik als ze weer in de finale tegen elkaar moeten natuurlijk. Ach wordt het niet eens tijd voor een nationaal stadion. waar je bijv vanaf de halve finale de beker speelt, promotie/degradate playoffs speelt en waar uiteraard het Nederlands Elftal speelt. Tevens kan je als KNVB zijnde zo'n stadion verhuren voor andere evenementen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 25 januari 2019 Share Geplaatst 25 januari 2019 9 minuten geleden zei Rossi: Ach wordt het niet eens tijd voor een nationaal stadion. waar je bijv vanaf de halve finale de beker speelt, promotie/degradate playoffs speelt en waar uiteraard het Nederlands Elftal speelt. Tevens kan je als KNVB zijnde zo'n stadion verhuren voor andere evenementen. En dat zie jij wel goed gaan met bijvoorbeeld Ajax- en Feyenoord-supporters? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 25 januari 2019 Share Geplaatst 25 januari 2019 (bewerkt) 11 minuten geleden zei Rossi: Ach wordt het niet eens tijd voor een nationaal stadion. waar je bijv vanaf de halve finale de beker speelt, promotie/degradate playoffs speelt en waar uiteraard het Nederlands Elftal speelt. Tevens kan je als KNVB zijnde zo'n stadion verhuren voor andere evenementen. Kost te veel naar wat het oplevert. Zeker met de capaciteit dat zo'n stadion zou moeten hebben (min. 50000) 25 januari 2019 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 25 januari 2019 Share Geplaatst 25 januari 2019 1 minuut geleden zei JanVertonghen: En dat zie jij wel goed gaan met bijvoorbeeld Ajax- en Feyenoord-supporters? Kan je bij aanvang van het concept al meer rekening houden met diverse veiligheidsrisico's. Echter ben ik van mening om gewoon overal uitsupporters toe te laten. Het is allemaal al lang geleden en ik denk zij (KNVB en andere bestuurlijke organisaties) zelf het meeste bijdragen aan de onrust (in stand houden). Zie bij ons in Den Haag bijvoorbeeld, wordt er vanuit de gemeente geroepen dat de supporters er niet op zitten te wachten dat Ajax weer komt. Vraag het in en om het stadion en meer dan 70% zou ja zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten