Raymon. Geplaatst 26 september 2016 Share Geplaatst 26 september 2016 Het is toch eigenlijk een schande dat Utrecht - Groningen niet live wordt uitgezonden. Inderdaad zeg. Vele malen interessanter dan VVSB-Katwijk, PEC-VVV en Eindhoven-Heerenveen die wel live worden uitgezonden. Bijzondere keuze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 26 september 2016 Share Geplaatst 26 september 2016 Ik weet niet wat de competitieschema's van U'tje en Groningen zijn, maar als één van de clubs op de zondag voor de bekerwedstrijden en één op de zaterdag na de bekerwedstrijden speelt moeten ze al op de woensdag spelen. Dan verlies je het op kijkersinteresse (in aantallen) altijd van Ajax en Feyenoord, ongeacht hun tegenstanders. Helaas kijkt het commerciële FOX naar kijkcijfers ipv spannende wedstrijden, al is dat vanuit hun gezien wel logisch. Ik vind het vooral vreemd dat ze slechts één wedstrijd tegelijk uitzenden. Mogelijk door de gedeelde rechten met Veronica? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 26 september 2016 Share Geplaatst 26 september 2016 Denk dat ze zes wedstrijden wel genoeg vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 27 september 2016 Share Geplaatst 27 september 2016 Las gisteren op de Twitter van foxsports dat ze maar 2 wedstrijden per speeldag mogen uitzenden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 september 2016 Share Geplaatst 27 september 2016 Dan doen ze PEC - VVV niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 27 september 2016 Share Geplaatst 27 september 2016 Op die dag hebben ze idd een geweldig derde alternatief. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 september 2016 Share Geplaatst 27 september 2016 Valt wel wat te wisselen dat Utrecht - Groningen op die dag kan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 26 oktober 2016 Share Geplaatst 26 oktober 2016 Wat een trieste vertoning gisteren. Geen enkele kans creëren tegen een amateurploeg. Dan heb je ook terecht verloren. Zondag de ijsselderby, ik zie de bui al hangen... Wel mooi om te zien dat Jodan Boys 1000 man mee had naar Deventer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 26 oktober 2016 Share Geplaatst 26 oktober 2016 Op het werk zijn ze ook al erg negatief over zondag. Wedstrijd op zich, kan veel gebeuren. Wel bizar dat collega's van mij gisteren al bang waren voor een nederlaag. Vitesse zakelijk 4-1 winst, helaas gemist ivm tijdgebrek maar iig fijn door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 27 oktober 2016 Share Geplaatst 27 oktober 2016 (bewerkt) Zodadelijk naar #FCEhee... Hopelijk zit er een stuntje in, maar ben er bang voor... Edit; bij rust 1-2, geen reden tot klagen eigenlijk . Had een stuk erger verwacht Edit 2: Trots op FCE, toch heel aardig partij geboden aan de nr 3 van de Eredivisie :) 27 oktober 2016 bewerkt door Niejo101 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 28 oktober 2016 Share Geplaatst 28 oktober 2016 Voor het eerst in 100 jaar geen Brabantse clubs meer over bij de laatste 16 in de beker. Er gaan dus koppen rollen. :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 28 oktober 2016 Share Geplaatst 28 oktober 2016 Cambuur uit, prima natuurlijk. Vvsb thuis voor Volendam. had liever een eredivisies (az) gehad volgens mij; verdien je tenminste ook nog een stukje aan. Nu wel kans op ronde verder natuurlijk maar toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 28 oktober 2016 Share Geplaatst 28 oktober 2016 Cambuur uit, prima natuurlijk. Vvsb thuis voor Volendam. had liever een eredivisies (az) gehad volgens mij; verdien je tenminste ook nog een stukje aan. Nu wel kans op ronde verder natuurlijk maar toch. Je verdient nog veel meer aan een kwartfinale uit in een volle Kuip ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 31 oktober 2016 Share Geplaatst 31 oktober 2016 (bewerkt) Okay het gaat nogal ongeloofwaardig uit mijn mond klinken en er zullen wel weer mensen Calimero gaan roepen, maar ik wilde deze observatie toch met jullie delen. De 0-1 van Ajax; duidelijk buitenspel. Staat een speler recht voor de keeper in buitenspelpositie. (#19 knalt de bal vanuit deze positie het doel in, voor de mensen die het gemist hebben of vergeten zijn). Blunder van de grens en scheids, kan gebeuren. Echter is er geen één commentator of medium die hier iets over zegt (heb de lokale pers in Werkendam niet doorgenomen). Dit terwijl er normaal gesproken ontzettend veel discussie is over buitenspel (ook omdat de regels onduidelijk zijn, namelijk op meerdere manieren te interpreteren. Afgelopen seizoen scoorde Ajax in een uitwedstrijd ook twee keer een buitenspel doelpunt waar je niemand over hoort (zou moeten nagaan welke wedstrijd dit was, kan me niet meer herinneren). Heel vreemd allemaal. Dat was de 0-2 btw. Durf niet met zekerheid te zeggen dat het buitenspel was (wat nemen ze belachelijk veel risico trouwens :r ), maar een zeer discutabele beslissing to say the least. Wederom geen discussie in de media hierover. 31 oktober 2016 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 31 oktober 2016 Share Geplaatst 31 oktober 2016 De uiteindelijke uitslag zal ook wel mee hebben gespeeld in het gebrek aan commentaar. Eerste is hinderlijk buitenspel, ja. Tweede alleen te zien vanaf de zijkant. Ik neig zelf naar niet, maar het is wel risicovol, ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 31 oktober 2016 Share Geplaatst 31 oktober 2016 Eerste lijkt er sterk op, al weet je niet hoe het zicht van de keeper op de bal is. Ik sluit niet uit dat de keeper langs die speler heen de bal kan zien. Als de speler de bal dan rechts van de keeper schiet, is het verdedigbaar dat het geen buitenspel is. Maar dat is nogal ver gezocht, als ik dit moet beoordelen zeg ik ook buitenspel. Tweede lijkt me niet, ik heb sterk de indruk dat de bal verder de 16 in is dan de inlopende speler én de bal heeft de voet al verlaten. Het moment van spelen ligt dus nog (iets) eerder. Zeker met de kanttekening dat bij twijfel het voordeel aan de aanvallende partij gegeven wordt, is dit dus geen buitenspel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 31 oktober 2016 Share Geplaatst 31 oktober 2016 Je hoort er niks over omdat die twee goals nergens om gaan. Een goal meer of minder tegen de amateurs.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 31 oktober 2016 Share Geplaatst 31 oktober 2016 In de rust werd er bij Fox door de analist, geen idee meer welke, wel duidelijk aangegeven dat de 1-0 hinderlijk buitenspel was Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 31 oktober 2016 Share Geplaatst 31 oktober 2016 In de rust werd er bij Fox door de analist, geen idee meer welke, wel duidelijk aangegeven dat de 1-0 hinderlijk buitenspel was Precies op fox meerdere keren aandacht (tijdens en na de wedstrijd) aandacht aan gegeven maar het us maar waar je je druk om maakt zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 31 oktober 2016 Share Geplaatst 31 oktober 2016 Om een buitenspel doelpunt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 1 november 2016 Share Geplaatst 1 november 2016 Piep piep allo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 1 november 2016 Share Geplaatst 1 november 2016 Benieuwd of je over deze buitenspel goal ook nog wat te zeggen hebt ..;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 1 november 2016 Share Geplaatst 1 november 2016 Iedereen heeft het er toch over? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 14 december 2016 Share Geplaatst 14 december 2016 Hoe kan ASWH geen pingel krijgen bij AZ uit :cab: ? Jodan Boys dus uitgeschakeld, bijzonder saaie pot en dan een droeftoeter als scheidsrechter die rood geeft bij de penalty. Dacht dat die regel sowieso aangepast was. Fans maakten er wel een leuk feestje van, 2500 man mee uit Gouda. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 15 december 2016 Share Geplaatst 15 december 2016 Is die Bartho van Cambuur niet groot Feyenoordfan? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten