Sophomore Geplaatst 8 april 2015 Share Geplaatst 8 april 2015 Ik roep al sinds zijn eerste invalbeurt bij FC Groningen dit seizoen dat het ongelooflijk is dat hij niet in de basis startte Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 april 2015 Share Geplaatst 8 april 2015 Vorig jaar gescout tijdens de play-offs helaas was de Eredivisie weer een seizoen te laat :D Nou penalties maar weer :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 8 april 2015 Share Geplaatst 8 april 2015 Mwa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 8 april 2015 Share Geplaatst 8 april 2015 Eindelijk Hoesen eruit. Mahi ook weer lekker voor zichzelf aan het voetballen. Gelukkig is Tibbling er nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 9 april 2015 Share Geplaatst 9 april 2015 Vanavond team [MENTION=21602]Sundgot[/MENTION]; hoor :< Kom op Exca :< Helaas lag het geluk qua afmaken niet aan onze kant, anders was het een hele andere wedstrijd geworden. Zware kater aan dit verlies overgehouden, nog erger dan ADO thuis.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 9 april 2015 Share Geplaatst 9 april 2015 Helaas lag het geluk qua afmaken niet aan onze kant, anders was het een hele andere wedstrijd geworden. Zware kater aan dit verlies overgehouden, nog erger dan ADO thuis.. Wel weer duidelijk geworden dat Gouriye enorm tekort komt en Botaka nog steeds niet uit zijn dip is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 9 april 2015 Share Geplaatst 9 april 2015 Wel weer duidelijk geworden dat Gouriye enorm tekort komt en Botaka nog steeds niet uit zijn dip is. Gouriye vond ik toch wel redelijk spelen, mist alleen veel snelheid. Botaka ben ik nooit gecharmeerd van geweest, altijd hetzelfde én het lukt hem nooit meer. Stans overigens ook maar matig, veel passen kwamen niet aan etc. Weet jij eigenlijk wat er met Coutinho gebeurde, opeens kon hij geen uittrappen meer nemen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 29 april 2015 Share Geplaatst 29 april 2015 Wat zijn volgens jullie de meest bijzondere/memorabele bekerfinales in de historie van Nederlands bekervoetbal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 29 april 2015 Share Geplaatst 29 april 2015 Het kan wel wat subjectief zijn van mijn kant, maar ik vond de bekerfinale 2001 wel bijzonder. Na drie strafschoppen 3-1 achter staan in de serie en dan nog winnen met 4-3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 29 april 2015 Share Geplaatst 29 april 2015 Vorig jaar hoort er sowieso tussen :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 29 april 2015 Share Geplaatst 29 april 2015 Vorig jaar natuurlijk en de finale die nog steeds pijn doet in Utrecht; het was meters meters buitenspel...2002 was dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 29 april 2015 Share Geplaatst 29 april 2015 Wamberto :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 29 april 2015 Share Geplaatst 29 april 2015 (bewerkt) Wamberto :-D Juist en daarna de golden goal van Zlatan. :< 31cPWCWdDvU 29 april 2015 bewerkt door Chris.tiaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 29 april 2015 Share Geplaatst 29 april 2015 5-1 natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 29 april 2015 Share Geplaatst 29 april 2015 Absoluut die van vorig jaar natuurlijk en als neutrale toeschouwer staat met vooral Heerenveen - Twente in 2009 (?) nog bij, toffe pot wel tussen twee aan elkaar gewaagde ploegen. Verwacht eigenlijk dat dit weekend een soortgelijke finale zal worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 april 2015 Share Geplaatst 29 april 2015 1995: Feyenoord - Volendam 2-1. Eerste bekerfinale die ik bewust heb meegemaakt. Kwartfinale tegen het almachtige Ajax in de Meer. Golden goal van Obiku. _O_ http://nos.nl/video/588783-1995-golden-goal-obiku-velt-ajax.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 29 april 2015 Share Geplaatst 29 april 2015 MIKE OBIKU_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 april 2015 Share Geplaatst 29 april 2015 Absoluut die van vorig jaar natuurlijk en als neutrale toeschouwer staat met vooral Heerenveen - Twente in 2009 (?) nog bij, toffe pot wel tussen twee aan elkaar gewaagde ploegen. Verwacht eigenlijk dat dit weekend een soortgelijke finale zal worden. Mij ook ja, oh die penalties van Heerenveen van Sibon tot en met Dingsdag allemaal in de kruising :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 29 april 2015 Share Geplaatst 29 april 2015 Heuj, kaartjes gewonnen voor zondag (y) Roda - Heerenveen 4-2 in 96' met Martin Jol als trainer : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 april 2015 Share Geplaatst 29 april 2015 Misschien een modje die een poll kan toevoegen?? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 29 april 2015 Share Geplaatst 29 april 2015 Heuj, kaartjes gewonnen voor zondag (y) Roda - Heerenveen 4-2 in 96' met Martin Jol als trainer :< Heerlijke pot ja. WIj hadden een communie, alle mannen waren al rond de tv gaan zitten en toen de wedstrijd begon zette mn pa heel sneaky de tv aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 29 april 2015 Share Geplaatst 29 april 2015 Vorig jaar had zo'n mooie dag kunnen zijn als Gentenaar die bal van 30 meter had gepakt :( Toen PEC Ajax inmaakte kreeg ik ook zo'n gevoel van 'wat als...'. Polletje toegevoegd trouwens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 29 april 2015 Share Geplaatst 29 april 2015 Heerenveen-Twente was een hele mooie wedstrijd. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 29 april 2015 Share Geplaatst 29 april 2015 Vorig jaar had zo'n mooie dag kunnen zijn als Gentenaar die bal van 30 meter had gepakt :( Toen PEC Ajax inmaakte kreeg ik ook zo'n gevoel van 'wat als...'. Polletje toegevoegd trouwens Of als Higdon die bal bij een 1-1 stand wel had gemaakt. Blijft natuurlijk altijd als als, maar die halve finale was absoluut de slechtste bekerpot van ons vorig jaar. Spelers stonden ook wel redelijk stijf van de spanning leek het :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 29 april 2015 Share Geplaatst 29 april 2015 Of als Higdon die bal bij een 1-1 stand wel had gemaakt. Blijft natuurlijk altijd als als, maar die halve finale was absoluut de slechtste bekerpot van ons vorig jaar. Spelers stonden ook wel redelijk stijf van de spanning leek het :D Moest met links als het me goed bij staat, dat kan die niet :huhu: Ach ja, paste ook wel in het seizoen. Nu weer een jaar of 10 wachten voordat we in de buurt komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten