Jump to content

KNVB Beker

Ilias.

Recommended Posts

De Leeuw kan zoiets toch handig beïnvloeden? Bij die laatste twee ballen, even kijken waar Groningen zit, wachten tot die in het midden is, en dan drukken. Juichte ook al voordat snorremans Heinrich het eruit haalde.

Dat was volgens mij omdat ie het balletje aan kon lezen bovenin dat apparaat, ik snap alleen niet waarom je als KNVB überhaupt zo'n speler vier keer op een knop laat drukken.

Dat was volgens mij omdat ie het balletje aan kon lezen bovenin dat apparaat, ik snap alleen niet waarom je als KNVB überhaupt zo'n speler vier keer op een knop laat drukken.

Ja dat zou wel kunnen, maar toen ik het zag leek het me vrij simpel te beïnvloeden.

Die Kashia is echt de meest overschatte verdediger van de Eredivisie.

Oneens. Het is geen wereldtopper, dat alles behalve, maar is nu vooral heel zwak omdat hij niet past in de tactische filosofie van Bosz. Is net als Jan Arie niet iemand die met ruimte in de rug moet spelen en is itt Jan ook niet iemand die echt lekker aan de bal is. Als Bosz dan week in, week uit die dingen van je vraagt (opbouwen met ruimte in de rug) dan is het niet gek dat als je dat niet kan, je kansloos faalt. Vind hem op het gebied van puur verdedigen, dus echt man uitschakelen en zich daar op richten, een van de betere in Nederland, het is alleen jammer dat het uitschakelen van de spits zijn laatste taak is binnen dit Vitesse.

28-01-2015, en je kan al op vakantie.

• 2 months later...

Zullen wel wat overhouden neem ik aan? Hebben ook de beste ranking en dus ook de grootste kans op een goede loting. Zwolle zit ook al op de limiet qua financiële mogelijkheden en Groningen is in de Eredivisie al zeer wisselvallig, laat staan als die Europa ingaan.

De winnaar van FC Groningen - Excelsior moet hopen dat FC Twente wint van Zwolle, vanwege de FFP wordt Twente toch wel geweigerd en dan gaat het Europese ticket naar de verliezend finalist.

Waar heb je deze informatie vandaan? Ik las juist dat de nummer 4 dan alsnog het rechtstreekse ticket pakt.