Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

KNVB Beker

Ilias.

Aanbevolen berichten

Vanavond team [MENTION=21602]Sundgot[/MENTION]; hoor :< Kom op Exca :<

Helaas lag het geluk qua afmaken niet aan onze kant, anders was het een hele andere wedstrijd geworden.

Zware kater aan dit verlies overgehouden, nog erger dan ADO thuis..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas lag het geluk qua afmaken niet aan onze kant, anders was het een hele andere wedstrijd geworden.

Zware kater aan dit verlies overgehouden, nog erger dan ADO thuis..

Wel weer duidelijk geworden dat Gouriye enorm tekort komt en Botaka nog steeds niet uit zijn dip is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel weer duidelijk geworden dat Gouriye enorm tekort komt en Botaka nog steeds niet uit zijn dip is.

Gouriye vond ik toch wel redelijk spelen, mist alleen veel snelheid. Botaka ben ik nooit gecharmeerd van geweest, altijd hetzelfde én het lukt hem nooit meer. Stans overigens ook maar matig, veel passen kwamen niet aan etc. Weet jij eigenlijk wat er met Coutinho gebeurde, opeens kon hij geen uittrappen meer nemen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Absoluut die van vorig jaar natuurlijk en als neutrale toeschouwer staat met vooral Heerenveen - Twente in 2009 (?) nog bij, toffe pot wel tussen twee aan elkaar gewaagde ploegen. Verwacht eigenlijk dat dit weekend een soortgelijke finale zal worden.

Mij ook ja, oh die penalties van Heerenveen van Sibon tot en met Dingsdag allemaal in de kruising :r

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heuj, kaartjes gewonnen voor zondag (y) Roda - Heerenveen 4-2 in 96' met Martin Jol als trainer :<

Heerlijke pot ja. WIj hadden een communie, alle mannen waren al rond de tv gaan zitten en toen de wedstrijd begon zette mn pa heel sneaky de tv aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vorig jaar had zo'n mooie dag kunnen zijn als Gentenaar die bal van 30 meter had gepakt :( Toen PEC Ajax inmaakte kreeg ik ook zo'n gevoel van 'wat als...'.

Polletje toegevoegd trouwens

Of als Higdon die bal bij een 1-1 stand wel had gemaakt. Blijft natuurlijk altijd als als, maar die halve finale was absoluut de slechtste bekerpot van ons vorig jaar. Spelers stonden ook wel redelijk stijf van de spanning leek het :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of als Higdon die bal bij een 1-1 stand wel had gemaakt. Blijft natuurlijk altijd als als, maar die halve finale was absoluut de slechtste bekerpot van ons vorig jaar. Spelers stonden ook wel redelijk stijf van de spanning leek het :D

Moest met links als het me goed bij staat, dat kan die niet :huhu: Ach ja, paste ook wel in het seizoen. Nu weer een jaar of 10 wachten voordat we in de buurt komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites