Beppu Geplaatst 7 april 2015 Share Geplaatst 7 april 2015 Wat zal die Ziyech balen dat hij voor Twente gekozen heeft hé:huhu:. Gaat natuurlijk niet beter worden daar met de financiele malaise. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 7 april 2015 Share Geplaatst 7 april 2015 Ron Jans tegen FC in de finale :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 7 april 2015 Share Geplaatst 7 april 2015 Fc Twente :r Wordt die Schteuder niet ontslagen omdat Twente daar het geld niet voor heeft? Contract tot 2018 of 2019 ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 7 april 2015 Share Geplaatst 7 april 2015 Necid. zo maak je het af : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 april 2015 Share Geplaatst 7 april 2015 Gerechtigheid, die Marsman stond bij zijn save bijna op de penalty stip. Was VEELSTE vroeg van zijn lijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 april 2015 Share Geplaatst 7 april 2015 PEC weer finale _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 april 2015 Share Geplaatst 7 april 2015 Gerechtigheid, die Marsman stond bij zijn save bijna op de penalty stip. Was VEELSTE vroeg van zijn lijn. Echt he leek ook of de scheidsrechter ging fluiten maar niet durfde na de reactie van het publiek. Ik vond het wel jammer, wou dat Twente, Groningen of Excelsior de beker won geen PEC maar ik vrees dat PEC een grote kans heeft huhu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 7 april 2015 Share Geplaatst 7 april 2015 Ik had gehoopt op Twente ivm Europa, maar doe dan nu ook maar Excelsior. Als er dan toch een matige ploeg Europa in moet, doe dan maar het echt kleine clubje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 7 april 2015 Share Geplaatst 7 april 2015 Ik had gehoopt op Twente ivm Europa, maar doe dan nu ook maar Excelsior. Als er dan toch een matige ploeg Europa in moet, doe dan maar het echt kleine clubje. Ik denk dat Zwolle de grootste kans heeft om nog wat punten te pakken :P Groningen ook wel. Excelsior wordt waarschijnlijk met 0 of 1 puntje naar huis gestuurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 7 april 2015 Share Geplaatst 7 april 2015 Ik had gehoopt op Twente ivm Europa, maar doe dan nu ook maar Excelsior. Als er dan toch een matige ploeg Europa in moet, doe dan maar het echt kleine clubje. Krijg je straks wedstrijden als Real Sociedad/Olympique Lyon - Excelsior. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 7 april 2015 Share Geplaatst 7 april 2015 Tja of het nou Excelsior, Zwolle of Groningen is tegen een club als Sociedad maakt ook weinig uit denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 april 2015 Share Geplaatst 7 april 2015 (bewerkt) Als ik die keeper van ze vanavond aan het werk zie, dan heeft elk team daar een kans tegen Sociedad Nee maar je hebt gelijk natuurlijk 7 april 2015 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 8 april 2015 Share Geplaatst 8 april 2015 Is dit nou het laatste jaar dat de bekerwinnaar Europa in gaat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 8 april 2015 Share Geplaatst 8 april 2015 Serieus? Wtf is dat voor bullshit? Champions League waar 75% van de teams niet eens kampioen is geworden en dan nu ook een Europa League waar de winnaar van de beker niet eens mee mag doen? Dat is toch juist een prestatie die beloond moet worden. In plaats van: 'oh je bent 5e geworden, gefeliciteerd nu mag je meedoen aan een continentaal toernooi' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 8 april 2015 Share Geplaatst 8 april 2015 Ik weet niet waar je dat vandaan haalt, maar dat klopt niet. Het Europese ticket van de bekerwinnaar is juist verbeterd (geen of minste voorronde(s)). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 8 april 2015 Share Geplaatst 8 april 2015 Precies, de bekerwinnaar is meteen geplaatst voor de poulefase. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 8 april 2015 Share Geplaatst 8 april 2015 Mooi :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 april 2015 Share Geplaatst 8 april 2015 Niet poulefase toch. Europa League begint altijd met één afvalronde? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 8 april 2015 Share Geplaatst 8 april 2015 (bewerkt) Nee, poulefase. http://en.wikipedia.org/wiki/2015%E2%80%9316_UEFA_Europa_League#Distribution 8 april 2015 bewerkt door Bruins Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 8 april 2015 Share Geplaatst 8 april 2015 De bekerwinnaar speelt géén voorronde en gaat direct de poulefase in. Ze spelen sowieso 6 wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 8 april 2015 Share Geplaatst 8 april 2015 Sinds dit jaar? Hebben we misschien ineens Excelsior die Europa in gaat. Zou leuk zijn in ieder geval. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 8 april 2015 Share Geplaatst 8 april 2015 Sinds dit jaar? Hebben we misschien ineens Excelsior die Europa in gaat. Zou leuk zijn in ieder geval. :D Ja, is vanaf komend seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 8 april 2015 Share Geplaatst 8 april 2015 In dat geval baal ik alleen maar harder van gister :cab: maarja het past helemaal bij het seizoen en we zullen toch wel niet in Europa mogen uitkomen vanwege financiële wanorde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 8 april 2015 Share Geplaatst 8 april 2015 Doe dan maar PEC hoor, vind het sowieso wel een goed voetballende ploeg met potentie en ervaring, laat die jongens zich dan ook maar verder ontwikkelen. Misschien kan een Saymak, Drost, Thomas of Necid dan nog naar een hoger niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 april 2015 Share Geplaatst 8 april 2015 Toffe avatar Jordi. Ings toffe speler. Beast in Fifa 13: http://www.futwiz.com/en/player/danny-ings/8154/history/fifa13 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten