AjaciedBart. Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Kans is groot dat er geen supporters toegelaten worden bij Heracles - Ajax vanwege dit gebeuren. Hoe gaan ze dat in de thuisvakken checken dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Dan voel je je ook genaaid als normale supporter zijnde, kan je niet bij de kampioenswedstrijd aanwezig zijn omdat er een stel halve zolen met vuurwerk loopt te smijten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 [MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; Gaat lam vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Geen idee, maar dit is wat ik in de wandelgangen hier hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 KNVB Beker #5 Hoe gaan ze dat in de thuisvakken checken dan? Paspoorten checken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Oftewel, het wordt gewoon geroepen door wat mensen. Alsof daar iets zinnigs over gezegd kan worden, bij Heracles hebben ze hier toch nog geen discussie over gevoerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 [MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; Gaat lam vanavond. Die moet z'n verdriet wegdrinken ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Ajax deed vanavond voor PEC en bonen mee :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Re: KNVB Beker #5 Even dit topic doorlezen. :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Zwolle, diep respect voor de inzet. Wauw, gewoon genoten van hun spel, Mokotjo :< : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 ROTTERDAM – Ajax kan zonder twijfel een sanctie tegemoet zien na de ongeregeldheden tijdens de verloren bekerfinale in De Kuip tegen PEC Zwolle (5-1). Een deel van de fans gooiden tot tweemaal toe rookbommen in het doelgebied van één van de goals. Arbiter Bas Nijhuis legde het duel vervolgens bijna een half uur stil. Als de KNVB dezelfde strafmaat hanteert als vorig seizoen tegen FC Utrecht, dan blijft de schade mogelijk beperkt tot een geldboete. Op 26 september 2012 was scheidsrechter Nijhuis - wederom - genoodzaakt het bekerduel in de tweede ronde tussen FC Utrecht en Ajax (0-3) te staken na een vergelijkbaar voorval. De wedstrijd werd in de 58e minuut tijdelijk gestaakt, toen fans van Utrecht vuurwerk en voorwerpen op het veld gooiden. De KNVB legde de club een boete van 15 duizend euro op en een voorwaardelijke straf van één thuisduel zonder publiek met een proeftijd van twee jaar. De gevolgen voor Ajax, dat geen voorwaardelijke straf van de KNVB had openstaan, zouden op basis van deze jurisprudentie relatief kunnen meevallen. Al kan de voetbalbond het moment – een finale die vol in de schijnwerpers staat – als verzwarende factor meewegen. In Europees verband heeft Ajax wel een behoorlijke historie opgebouwd. De club kreeg dit seizoen van de UEFA boetes voor misdragingen van fans in Glasgow en Salzburg. Ik zou het een veel te lage straf vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 En denk ook wel een vergoeding voor de schade aan het veld? Mag ik wel hopen iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Puntje of 6 in de mindering lijkt mij een prima straf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 6 punten in mindering in de beker, die gaan ze voelen in Amsterdam! Bij nader inzien, volgens mij hap ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Laat maar, verkeerd gelezen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Met camera's opzoeken wie het zijn, stadionverbod geven... anders lijden de goede weer onder de kwaden Mooie is dat FOX meestal 14/16 camera's in het stadion heeft, maar nu met de finale boven de 30 camera's, dus iedereen die iets gegooid heeft is de sigaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robertoow Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Dat bedoel ik je kan ze zo opsporen en je moet ze gewoon keihard aanpakken! 10 jaar lang geen stadion in. Kijken of ze het dan nog een keer doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Of gewoon een wet hanteren zoals in Engeland. Daar denken ze wel na voordat ze iets doen, want die weten dat ze levenslang een stadionverbod krijgen voor iedere voetbalwedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 (bewerkt) Trieste bedoeling zeg, vuurwerk gooien én dan ook nog waar je eigen keeper staat :cab: Sowieso een vergoeding voor het veld lijkt me? Knappe zege van Zwolle, had wel 7-1 kunnen worden. Geweldige prestatie _O_ 20 april 2014 bewerkt door MarcFR Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Haha die hersenloze Ajacieden daar. Eerst vuurwerk gooien om dan te juichen nadat vdSar zijn speech heeft gehouden. Kampioen van de armoede bleek t maar weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Ik heb niets van de match gezien, maar had op Ajax gebet. Hoe kan dit in godsnaam? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 20 april 2014 Share Geplaatst 20 april 2014 Re: KNVB Beker #5 Ik heb niets van de match gezien, maar had op Ajax gebet. Hoe kan dit in godsnaam? :cab: Gebrek aan wil, inspiratie, lef, gebrek aan bluf gewoon een slappe zooi Ajax. Hoop mensen halen de onderbreking aan. Zonder onderbreking hadden ze ook verloren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 Zwolle was gewoon gruwelijk goed : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 Mwah hij heeft wel een stuitend accent hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 Wat een geweldige dag als Zwollenaar heb ik gisteren gehad zeg. Hele dag onderweg. Was al een groot feest in de bus en daarna op het Zwolle plein. Vervolgens begint die wedstrijd dramatisch met die fantastische goal van Van Rhijn, maar daarna zat ik echt in een roes op de tribune. Ajax was nergens te bekennen en PEC bleef maar scoren. Heerlijke dag was dit. Om nog maar te zwijgen over de Ajax supporters. Als Ajacied hoop ik dat ze die lui op kunnen sporen en gewoon een SV geven voor het leven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten