Jump to content

KNVB Beker

Ilias.

Recommended Posts

Was er samen met [MENTION=8970]Christian[/MENTION]; heen. Eén grote gekkenhuis. Gister in het stadion, vandaag tijdens de huldiging. Naar mijn gevoel ook de hele wedstrijd alleen maar Zwolle supporters die zongen. Weekend om nooit te vergeten.

Dat is dus vaak zo he. Eerste helft zongen wij ook volle bak maar, zoals wel altijd in uitvakken, komen de meeste mensen om voetbal te kijken en niet te schreeuwen. 2de helft was het ook bij ons weg, al gingen dit is mijn club rond de 75 wel massaal en hard.

In elk geval zwaar terechte overwinning voor jullie.

:-D die stickers

Ook echt dat je vantevoren naar de drukker gaat met het idee om stickers te maken en die in de Kuip te gaan plakken... Echt ongekend hoor.

Zo vreemd is dat toch niet? Als iedere supporter het daar ter plekke met een stift (oid) moet schrijven zit t natuurlijk vol spelfouten en dan staan ze natuurlijk zelf nog meer voor lul

Dat is dus vaak zo he. Eerste helft zongen wij ook volle bak maar, zoals wel altijd in uitvakken, komen de meeste mensen om voetbal te kijken en niet te schreeuwen. 2de helft was het ook bij ons weg, al gingen dit is mijn club rond de 75 wel massaal en hard.

Vond dat iedereen wel massaal meedeed in het eerste halfuur. Maar als je 5-1 achterstaat heeft niemand zin meer om te zingen, dan wil je het liefst dat die wedstrijd afgelopen is. Werd alleen nog maar cynisch geklapt als er weer een kutvoorzet van iemand kwam. Dit is mijn club kwam wel lekker door, dat was echt mooi.

400 aanhangers missen kampioensduel

Ajax wil doorpakken tegen hooliganisme

400 supporters zullen worden geweerd tijdens Ajax' kampioenswedstrijd van aanstaande zondag bij Heracles Almelo. Dat heeft de club in overleg de Amsterdamse Driehoek besloten naar aanleiding van het vuurwerk dat door fans van de koploper in de bekerfinale tegen PEC Zwolle massaal op het veld van De Kuip werd gegooid.

''Er is besloten dat een groep van ongeveer 400 Ajax-aanhangers die in Rotterdam aanwezig waren in het vak waaruit vuurwerk is gegooid, niet wordt toegelaten tot de wedstrijd Heracles – Ajax, aanstaande zondag in Almelo'', meldt de directie van Ajax op de clubsite. ''Deze groep wordt uitgesloten, omdat uit eerste politieonderzoek blijkt dat het vuurwerk dat op het veld terecht is gekomen te herleiden is tot de groep in dit vak. Afspraken over de te volgen werkwijze worden gemaakt.''

''Mochten op 27 april ongeregeldheden ontstaan in Almelo of in Amsterdam dan wordt deze groep de toegang tot de slotwedstrijd van de Eredivisie, Ajax – NEC op zaterdag 3 mei in de Amsterdam ArenA, eveneens ontzegd'', verklaart de Ajax-leiding. ''De komende periode wordt gebruikt om door te kunnen pakken in het opleggen van adequate maatregelen tegen hooliganisme. Dit gebeurt onder meer in afstemming met de autoriteiten in Rotterdam en de KNVB.''

Je zou er maar tussen zitten en de kampioenswedstrijd van je club missen.

Vond dat iedereen wel massaal meedeed in het eerste halfuur. Maar als je 5-1 achterstaat heeft niemand zin meer om te zingen, dan wil je het liefst dat die wedstrijd afgelopen is. Werd alleen nog maar cynisch geklapt als er weer een kutvoorzet van iemand kwam. Dit is mijn club kwam wel lekker door, dat was echt mooi.

Muha niet mee eens dat iedereen meedeed. Vast wel een hoop hoor maar aniet zo massaal als ik hoop. Zal trouwens ook nooit gebeuren ;)

Voor me gevoel was dit verre van maar zoals ik al vaak aangeef; dat is al jaren zo bij ons in het uitvak.

Denk ook dat het verschil is dat jullie vaker een bekerfinale meemaken dan Zwolle. Eerste keer sinds 1977, eerste keer voor velen op de tribune.

Waarom niet?

Omdat hij er niet voor uit durft te komen dat hij het zelf maar al te mooi vond.

Is wel vaker bij supportersgroepen en/of harde kernen. Over bepaalde acties wordt niet gesproken via internet, sms of what's app. Uit loyaliteit richting je medesupporters, angst voor de politie of angst voor die medefans.

Is wel vaker bij supportersgroepen en/of harde kernen. Over bepaalde acties wordt niet gesproken via internet, sms of what's app. Uit loyaliteit richting je medesupporters, angst voor de politie of angst voor die medefans.
Daar gaat 't niet alleen om denk ik, waarom zou hij, in een lange rij met mensen die hier al iets over gezegt hebben, ook nog iets over zeggen? Zoals hij al zij: Heeft geen toevoeging.