MisterX Gepost April 21, 2014 Share Gepost April 21, 2014 De joden hebben wel vaker moeite gehad met gebeurtenissen op eerste paasdag... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ragazzo Gepost April 21, 2014 Share Gepost April 21, 2014 In en rond stadion De Kuip in Rotterdam zijn zondag bij de bekerfinale tussen PEC Zwolle en Ajax 33 mensen gearresteerd. Dat heeft de politie bekendgemaakt. De meeste mensen werden aangehouden voor het bezit en afsteken van vuurwerk, openbare dronkenschap of vanwege beledigingen. Volgens de politie zijn er niet alleen supporters van Ajax en Zwolle gearresteerd. Ook acht aanhangers van Feyenoord werden aangehouden, omdat ze zonder plaatsbewijs onderweg waren naar het stadion en agenten beledigden. Â Zelfs als PEC Zwolle - Ajax wordt gespeeld, en de Ajax fans misdragen zich schromelijk weten enkele Feyenoorders het nog voor elkaar te krijgen ook te worden opgepakt. Goh. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost April 21, 2014 Share Gepost April 21, 2014 Zelfs als Ajacieden zich misdragen weet Sebash zijn aandacht nog te richten op Feyenoordaanhangers... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lennard95 Gepost April 21, 2014 Share Gepost April 21, 2014 Â Ze zijn weer lekker bezig geweest. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ragazzo Gepost April 21, 2014 Share Gepost April 21, 2014 Zelfs als Ajacieden zich misdragen weet Sebash zijn aandacht nog te richten op Feyenoordaanhangers... Â Eigenlijk is dit bericht afkomstig voor de politie, maar goed. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost April 21, 2014 Share Gepost April 21, 2014 Â Ze zijn weer lekker bezig geweest. Â Dit is waarom ik een grafhekel aan Ajax heb. Enne, [MENTION=726]Ragazzo[/MENTION]; volgens mij waren de Ajacieden de supporters die roet in het eten gooiden, niet de Feyenoorders. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ragazzo Gepost April 21, 2014 Share Gepost April 21, 2014 Ik beweer ook niets anders. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost April 21, 2014 Share Gepost April 21, 2014 De haas is groen, ik herhaal de haas is groen! :-D :-D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost April 21, 2014 Share Gepost April 21, 2014 Stickers wat een boeven! !!!! 6 punten aftrek voor ajax. Kampioenschap naar feyenoord svp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost April 21, 2014 Share Gepost April 21, 2014 Je reinste vandalisme. Dat je het nog probeert te bagatelliseren... Bah. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost April 21, 2014 Share Gepost April 21, 2014 Stickers plakken deed je toch toen je 10 was als kattenkwaad. Vind het eerder kinderachtig dan ernstig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost April 21, 2014 Share Gepost April 21, 2014 Stickers plakken deed je toch toen je 10 was als kattenkwaad. Vind het eerder kinderachtig dan ernstig. Â Dit dus. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasson Gepost April 21, 2014 Share Gepost April 21, 2014 Eigenlijk is dit bericht afkomstig voor de politie, maar goed. Â Klopt, maar jij maakt de tekst over Feyenoord dikgedrukt en geeft er nog een comment bij over Feyenoorders. Hiermee richt je dus je aandacht op Feyenoorders zoals MM terecht aangeeft. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost April 21, 2014 Share Gepost April 21, 2014 Iets met sarcasme.... Â Vind het slopen van toiletten iets ernstiger inderdaad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ragazzo Gepost April 21, 2014 Share Gepost April 21, 2014 Klopt, maar jij maakt de tekst over Feyenoord dikgedrukt en geeft er nog een comment bij over Feyenoorders. Hiermee richt je dus je aandacht op Feyenoorders zoals MM terecht aangeeft. Â Nee hoor, ik zet er heel duidelijk bij dat ik het gewoon opmerkelijk vind dat als je eigen club niet speelt je het voor elkaar krijgt opgepakt te worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost April 21, 2014 Share Gepost April 21, 2014 Iets met sarcasme.... Vind het slopen van toiletten iets ernstiger inderdaad.  Dat kan ik niet ruiken hè. Jij bent leraar. Dacht dat ik op de kop kreeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ragazzo Gepost April 21, 2014 Share Gepost April 21, 2014 Oh ja, goh ... huhu, jeetje, je zou maar zo'n 6-jarig kind zijn. Dan zit je volgens mij dagelijks op de gang met een lading strafwerk als je voor Ajax bent. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alessandro Gepost April 21, 2014 Share Gepost April 21, 2014 Nee hoor, ik zet er heel duidelijk bij dat ik het gewoon opmerkelijk vind dat als je eigen club niet speelt je het voor elkaar krijgt opgepakt te worden. Â Gewoon joden pakken, is niks raars aan in onze sferen hoor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasson Gepost April 21, 2014 Share Gepost April 21, 2014 Nee hoor, ik zet er heel duidelijk bij dat ik het gewoon opmerkelijk vind dat als je eigen club niet speelt je het voor elkaar krijgt opgepakt te worden. Â Dat is natuurlijk ook opmerkelijk en triest, maar dat soort lui loopt bij elke voetbalclub rond. Als de bekerfinale tussen Zwolle en Feyenoord was gegaan, gespeeld werd in de Arena en Feyenoord 5-1 klop kreeg zouden er idiote Amsterdammers op afkomen. Ik heb niet het idee dat dit clubgerelateerd is, maar meer algemene idioterie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ragazzo Gepost April 21, 2014 Share Gepost April 21, 2014 Zou maar zo kunnen, maar aangezien dat niet meer dan een hypothese is blijft het koffiedik kijken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost April 21, 2014 Share Gepost April 21, 2014 Trots op de stickerboys!!! Rotterdam is van ons!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alessandro Gepost April 21, 2014 Share Gepost April 21, 2014 #020isdebaasin010 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Denny Gepost April 21, 2014 Share Gepost April 21, 2014 #primitief Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dost Gepost April 21, 2014 Share Gepost April 21, 2014 Gefeliciteerd Zwolle-fans. Dik verdiend gewonnnen, weet niet of er mensen van hier heen zijn geweest, maar jullie hebben er een goed feestje van gemaakt. Â Itt de imbecielen uit Amsterdam, bahbahbah. Denk je een mooi stil jaar te hebben, geen rellen(tijdens Eredivisie wedstrijden althans, te triest voor woorden dat je daar al blij om moet zijn), gaan ze het nu verneuken. Ongelofelijk, allemaal in een vliegtuigje Malaysia Airlines hoor, uitschot. Jammer dat dat zo'n smet geeft op een mooie voetbaldag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasson Gepost April 21, 2014 Share Gepost April 21, 2014 Er was toch ook gereld bij Ajax - Cambuur? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts