Chiemel Geplaatst 16 april 2023 Share Geplaatst 16 april 2023 (bewerkt) Dus die nieuwe kunnen alleen vals zingen lijkt het https://cdn.jwplayer.com/previews/QXSbS2Bz 16 april 2023 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 18 april 2023 Share Geplaatst 18 april 2023 Het is echt tenenkrommend slecht. Snap totaal niet hoe ze bij dat duo uit zijn gekomen. Paar goede jaren gehad en nu ga je keihard af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 april 2023 Share Geplaatst 18 april 2023 Duncan Lawrence ziet hier achter. Hij vind ze goed genoeg blijkbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 (bewerkt) Bij Malta ingeschakeld: Noorwegen: niet gezien.. Malta: enigszins catchy, maar niet echt goed Servie: lijkt vergeten te zingen. Letland: dit klinkt ook niet best, nummer zelf heeft nog wel potentie volgens mij Portugal: nummer en stem beetje irritant, irritante stem/vibratie verbloemt een beetje dat ze misschien wel gewoon redelijk zingt Ierland: stuk wat het beste klinkt lijken de stukken waarbij de leadzanger zelf niet zingt. Maar klinkt verder wel oke. Wel vreselijk gouden pakje. Kroatië: wtf was dit. Zwitserland: wel oke zanger, zoals vaker bij Zwitserland. Niet heel spannend nummer die goed gaat blijven hangen. Israel: niet extreem slecht gezongen, zat soms op het randje, maar het kijken was leuker dan het luisteren. Moldavie: kon me niet echt boeien, maar stoorde me verder ook niet. Mag wel verder van me. Zweden: ja oke kan wel zingen, maar hetzelfde trucje uithalen als jaren geleden is voor mij wel een reden om hier niet op te stemmen. Azerbeidjan: liedje heeft wel wat aangename elementen. Vond het eerste 'rap'stukje wel wat storend Tsjechie: tja, valt verder ook wel naar te luisteren. Vermoed dat ze individueel niet echt goed kunnen zingen. Nederland: dit lijkt me qua liedje sowieso wel goed genoeg, maar de zang was ook prima, vooral tov de rest. Dit moet gewoon door toch? Finland: van het lijstje "gekke inzenders" misschien wel de beste. Qua zang in eerste instantie wel oke, leek minder te worden gedurende het nummer. 9 mei 2023 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 Wat is dit voor verschrikkelijk slechte macarena-act dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 Typisch Eurovision dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 Dikke ellende vandaag. NL was niet eens zo slecht als ik had verwacht. Zullen het wel redden denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 Ik vind dit wel goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 Zelfs met de valse versie zou je het tussen dit materiaal nog makkelijk moeten redden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 Haha wat een heerlijke afsluiting dit Go Finland! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 Cha cha cha, niet zo'n goede halve finale! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 Had het liedje van NL nog niet gehoord. Prima liedje. Finland was tof, behalve het laatste gedeelte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 Zijn altijd wel wat nummers die me goed bevallen, maar deze halve finale valt wel tegen ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 Vallen er slechts 5 af nu? Wordt nog lastig kiezen. Malta, Letland, Kroatië, Moldavië en Tsjechië vallen dan af voor mij. O, Kroatië natuurlijk. Dan redt Ierland het net. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 Dinsdag en donderdag mijn trainingsavonden, dus kan niets zien verder van de halve finales. En zaterdag ook wat te doen. Ken alle inzendingen wel al, en denk niet dat Nederland het gaat halen in deze 'halve finale des doods'. En Loreen wordt uiteraard gewoon eindwinnares. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 Mooi: Nederland eruit met dat prutnummer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 19 minuten geleden zei 007mark: Dinsdag en donderdag mijn trainingsavonden, dus kan niets zien verder van de halve finales. En zaterdag ook wat te doen. Ken alle inzendingen wel al, en denk niet dat Nederland het gaat halen in deze 'halve finale des doods'. En Loreen wordt uiteraard gewoon eindwinnares. Andere halve finale is nog slechter? Kroatie en Servie door, blehh. Als Zweden zou winnen ook blehh. Matige editie dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 Ik had Nederland verwisseld met Servië en had liever gezien dat wat originelere inzendingen zoals Letland en Azerbeidzjan ook door zouden gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 Ik vond Azerbeidzjan best goed. Leken wel 2 hobbitsen trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 Zojuist zei Chiemel: Andere halve finale is nog slechter? Kroatie en Servie door, blehh. Als Zweden zou winnen ook blehh. Matige editie dus. Veel malen slechter. Kijk bijvoorbeeld maar naar de bookies: https://eurovisionworld.com/odds/eurovision Alle landen die bovenin staan zijn óf al geweest, óf staan automatisch in de finale. Overigens wel goed om te zien dat de live performance echt een verschil kan maken. Toen ik op 1 maart hier de video van Nederland in het topic gooide was ik vrij overtuigd dat ze door zouden gaan, en vonden andere users het ook een goed nummer. Maar live gewoon echt veel te matig en niet overtuigend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 Zojuist zei 007mark: Veel malen slechter. Kijk bijvoorbeeld maar naar de bookies: https://eurovisionworld.com/odds/eurovision Alle landen die bovenin staan zijn óf al geweest, óf staan automatisch in de finale. Overigens wel goed om te zien dat de live performance echt een verschil kan maken. Toen ik op 1 maart hier de video van Nederland in het topic gooide was ik vrij overtuigd dat ze door zouden gaan, en vonden andere users het ook een goed nummer. Maar live gewoon echt veel te matig en niet overtuigend. Die beslissing om het nummer 1,5 toon omhoog te gooien heeft de zang goed gedaan, maar daardoor werd de zang wel opeens te ingetogen vergeleken met de muziek. Als ze de versie van Khalid & Sophie hadden mogen insturen (met strijkers en tegenover elkaar gestaged), was NL gegarandeerd doorgegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 10 mei 2023 Share Geplaatst 10 mei 2023 Ligt het aan mij, of is de zanger van Ierland een combinatie van ons @Kyrill en Jesse Klaver? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 mei 2023 Share Geplaatst 10 mei 2023 2 minuten geleden zei Zawisza: Ligt het aan mij, of is de zanger van Ierland een combinatie van ons @Kyrill en Jesse Klaver? Heb je foto, ik kijk dit drama niet... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 10 mei 2023 Share Geplaatst 10 mei 2023 2 minuten geleden zei Kyrill: Heb je foto, ik kijk dit drama niet... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 mei 2023 Share Geplaatst 10 mei 2023 Zojuist zei Zawisza: Combi van Elvis, mij en Klaver wat een compliment, ik zie de gelijkenissen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten