Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Friends

Rexcoder

Aanbevolen berichten

Serie zojuist afgerond. Wel met pijn in mijn hart hoor :cry: Wat een geweldige serie zeg. Heb me echt nooit verveeld. Goede humor, goede personages, leuke acteurs/actrices, goede settings, goede verhaallijnen, vind het echt een serie waarbij alles gewoon klopt. Ben blij dat ik er uiteindelijk toch voor gekozen heb om te gaan kijken, heb er enorm van genoten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen één zit erop. Had één op de drie afleveringen zo ongeveer al gezien in de loop der jaren; op middelbare school werd wel eens zo'n tv op wielen de klas in gereden met een videoband van Friends en gewoon zelf op TV gezien in de loop der jaren. Had echter nooit echt 'het verhaal' van 1 tot 10 meegekregen. Tot nu toe bevalt het mij bijzonder goed. Heerlijk om er een paar te kijken voordat je gaat slapen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Sophomore:

Seizoen één zit erop. Had één op de drie afleveringen zo ongeveer al gezien in de loop der jaren; op middelbare school werd wel eens zo'n tv op wielen de klas in gereden met een videoband van Friends en gewoon zelf op TV gezien in de loop der jaren. Had echter nooit echt 'het verhaal' van 1 tot 10 meegekregen. Tot nu toe bevalt het mij bijzonder goed. Heerlijk om er een paar te kijken voordat je gaat slapen. 

Toffe serie, en Jennifer Aniston is tegenwoordig nog bijna net zo lekker als tijdens de serie. Ik denk niet dat er een comedy-serie geweest is wanneer dan ook die succesvoller en populairder was. Ook sommige dingen die vast blijven terugkomen, het past allemaal precies. Een van mijn favo series, zou graag alle seizoenen op DVD hebben... Maar tres duur!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rachel ziet er wel echt slecht uit. Botoxkop. Vond zelf Phoebe en Ross nog best goed ogen, de rest was duidelijk een stuk ouder geworden.

Was wel te merken dat Chandler een beetje buiten de boot is gevallen in die vriendengroep. Had sowieso wel interessant gevonden om meer te horen over zijn verdere leven, maar dat was natuurlijk niet genoeg feelgood geweest. 

(Ik gebruik de namen vd personages want ben erg slecht met al die namen van acteurs en actrices enzo)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben het ook gekeken vanmiddag. Leuk om weer bepaalde dingen terug te zien en snap de emoties wel. Maar jammer dat die hysterische Cordon het moest presenteren. 

Chandler zag er overigens het meest beroerd uit van allemaal, vrij bizar. Dit is zo’n serie dat je over 20 jaar nog kijkt en of je aan je kinderen laat zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Socrates:

Rachel ziet er wel echt slecht uit. Botoxkop. Vond zelf Phoebe en Ross nog best goed ogen, de rest was duidelijk een stuk ouder geworden.

Was wel te merken dat Chandler een beetje buiten de boot is gevallen in die vriendengroep. Had sowieso wel interessant gevonden om meer te horen over zijn verdere leven, maar dat was natuurlijk niet genoeg feelgood geweest. 

(Ik gebruik de namen vd personages want ben erg slecht met al die namen van acteurs en actrices enzo)

Ross was voor mij juist de grootste shock. Rachel en ook Monica al eens her en der voorbij zien komen. Ross, naast zijn Band of Brothers optreden, nergens. Was net alsof zijn huid achter zijn hoofd bij elkaar geknepen zat met wasknijpers. 

30 minuten geleden zei Vitesse88:

Wij hebben het ook gekeken vanmiddag. Leuk om weer bepaalde dingen terug te zien en snap de emoties wel. Maar jammer dat die hysterische Cordon het moest presenteren. 

Chandler zag er overigens het meest beroerd uit van allemaal, vrij bizar. Dit is zo’n serie dat je over 20 jaar nog kijkt en of je aan je kinderen laat zien.

Zo slecht zag hij er niet uit, gebleekte tanden daargelaten. Was meer zijn houding waarin veel af te lezen was. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben het gisteren gezien en ik moet zeggen dat Rachel er nog best goed uit zag. Monica had teveel verbouwd in haar gezicht. Phoebe is normaal gebleken en Chandler zijn levensstijl heeft hem achterhaald. Ross had ook zo her en der wat laten en doen en Joey is wat dikker geworden. Was leuk om te zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 21-8-2022 om 12:32 zei La Pulga:

Beter laat dan nooit maar ik ben echt verslaafd aan deze serie, seizoen 5 nu binnen een maandje denk ik.

Ben bij de eerste COVID problemen in maart 2020 begonnen en van de zomer was deze missie geslaagd.

Denk dat ik in totaal één op de vier afleveringen al ooit eens, in de eerste klas werd bij een tussenuur wel eens zo'n oud bakbeest van een TV de klas ingereden om Friends op de video te kijken (of gewoon op TV door de jaren heen). Wel leuk om het verhaal eens van A tot Z in chronologische volgorde te zien. 

Ah dat had ik hier ook gemeld ;c 

Op 17-1-2020 om 17:07 zei Sophomore:

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites