Jump to content
Sign in to follow this  
Rexcoder

Friends

Recommended Posts

Is me nog nooit opgevallen hoor, vind TBBT heel anders qua humor.

Vooral eerste seizoenen veel copy, al is het iets te lang geleden om voorbeelden te geven, maar weet nog wel zeker dat dat vaak het geval was.

Serie zojuist afgerond. Wel met pijn in mijn hart hoor :cry: Wat een geweldige serie zeg. Heb me echt nooit verveeld. Goede humor, goede personages, leuke acteurs/actrices, goede settings, goede verhaallijnen, vind het echt een serie waarbij alles gewoon klopt. Ben blij dat ik er uiteindelijk toch voor gekozen heb om te gaan kijken, heb er enorm van genoten.

Seizoen één zit erop. Had één op de drie afleveringen zo ongeveer al gezien in de loop der jaren; op middelbare school werd wel eens zo'n tv op wielen de klas in gereden met een videoband van Friends en gewoon zelf op TV gezien in de loop der jaren. Had echter nooit echt 'het verhaal' van 1 tot 10 meegekregen. Tot nu toe bevalt het mij bijzonder goed. Heerlijk om er een paar te kijken voordat je gaat slapen. 

19 minuten geleden zei Sophomore:

Seizoen één zit erop. Had één op de drie afleveringen zo ongeveer al gezien in de loop der jaren; op middelbare school werd wel eens zo'n tv op wielen de klas in gereden met een videoband van Friends en gewoon zelf op TV gezien in de loop der jaren. Had echter nooit echt 'het verhaal' van 1 tot 10 meegekregen. Tot nu toe bevalt het mij bijzonder goed. Heerlijk om er een paar te kijken voordat je gaat slapen. 

Toffe serie, en Jennifer Aniston is tegenwoordig nog bijna net zo lekker als tijdens de serie. Ik denk niet dat er een comedy-serie geweest is wanneer dan ook die succesvoller en populairder was. Ook sommige dingen die vast blijven terugkomen, het past allemaal precies. Een van mijn favo series, zou graag alle seizoenen op DVD hebben... Maar tres duur!