Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

TV-series #3

Vegas

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb het momenteel te druk met series :cab: Bij alle series (behalve Breaking Bad) loop ik helemaal bij en probeer ik elke week de nieuwste aflevering te kijken.

• Breaking Bad (ben in het midden van seizoen 3)
  • The League
  • Beauty and the Beast
  • New Girl
  • Arrow
  • The Walking Dead
  • How I Met Your Mother
  • Homeland
  • Hostages
  • Revolution
  • Glee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vannacht Breaking Bad laatste episode gekeken. Durf wel te stellen dat dit by far de beste serie is die ik ooit heb gezien. Ben zowaar down door het feit dat het nu echt over is :( Je gaat na 5 seizoenen toch wel echt houden van de characters. Speculeren over het einde doe ik niet, want ik mis een Breaking Bad topic hier of ik kijk weer eens niet goed ;c

Edit; ik keek weer eens niet goed dus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik probeerde ermee te beginnen maar vind het echt verschrikkelijk :S Hoor ik van anderen dat je de eerste seizoenen moet door komen :cab: Ja ik ga toch ook niet naar een saaie voetbalwedstrijd 80 minuten lopen gluren omdat de laatste 10 leuk zijn.

Die vergelijking slaat imo nergens op, toch zou ik het eerste seizoen helemaal afkijken als ik jou was. Het zijn 'maar' 7 afleveringen, als je het dan nog verschrikkelijk vindt, tsja dan zou ik er wel mee stoppen ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites