Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

TV-series #3

Vegas

Recommended Posts

• Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Graceland, Suits en Entourage ken ik al. The Sopranos en Arrow eens even wat trailers van kijken.

Als je echt veel tijd hebt en 1 van de betere series ooit wit lijken: The Sopranos

Als je gewoon een leuke serie wilt kijken die nu nog bezig is met een spannende verhaallijn: Arrow.

Als je van westerns houdt dan schijnt Deadwood ook wel goed te zijn. Is wel al na twee seizoen gecancelled.

Ja ik heb nooit echt zin om gecancelde series te gaan volgen eigenlijk, betekend vaak toch weinig goeds.

Veel plezier :<

Haha, heb hem nog even uitgesteld. Gisteren begonnen met Netflix en had Prison Break nog niet gezien. Zit na gisteravond om 11 uur begonnen te zijn nu op aflevering 9, lekker tempo erin en heerlijk om te kijken:<. Hoor wel van veel mensen dat het op een gegeven moment minder wordt. Weet iemand vanaf wanneer ong?

Ja ik heb nooit echt zin om gecancelde series te gaan volgen eigenlijk, betekend vaak toch weinig goeds.

Zegt echt niets over de kwaliteit van een serie. Zijn genoeg echt goede series waarvan er maar 1 of 2 seizoenen zijn. Alleen van HBO (wat synoniem lijkt te staan voor kwaliteit) kan ik je er zo al drie noemen.

Zegt echt niets over de kwaliteit van een serie. Zijn genoeg echt goede series waarvan er maar 1 of 2 seizoenen zijn. Alleen van HBO (wat synoniem lijkt te staan voor kwaliteit) kan ik je er zo al drie noemen.

Het is meer omdat zulke series dan vaak geen goed einde hebben.

Net de eerste drie eps van Entourage gezien. Ik ben verkocht, wat een bazenserie. (h)

Alleen al voor de vrouwen _O_ Je kan van elke ep. wel een aantal screenshots maken en deze in het vrouwelijk schoon topic posten voor alle geile beren hier.

Terugkomend op Deadwood. Absoluut briljante serie. Komt zeer dicht in de buurt bij The Wire en Sopranos.