Jump to content
Op zoek naar een cadeau voor de feestdagen? Bestel een shirt van Mystery United met de kortingscode ‘managersunited’! ×

TV-series #3

Vegas

Recommended Posts

• Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vast al gezien maar zo niet must see als ontspanning, Modern Family

Al gezien ja, jammer. Extras eens bekijken, al ben ik geen fan van die Gervais zijn humor eigenlijk. Al heb ik daarvoor allicht nog te weinig gezien van hem om er een definitief oordeel over te vellen.

Mensen die mij een serie kunnen aanraden als ontspanning in de examens? Liefst niet té lange ep's. Heb er wel al veel gezien, maar zie wel of er tips tussen zitten die ik nog niet ken!

Heb je Misfits al gezien? Is wel rond de 45min per aflevering geloof ik, maar zeker een aanrader. Heb er al vaak plat van het lachen mee gelegen. :p

Iemand hier Treme gevolgd/gezien? Gister aan begonnen, alleen aflevering 1 gezien maar voelde weer erg lekker. Goeie sfeer en tof concept.

Seizoen 1 al er doorheen gejaagd. Erin gegaan met de instelling dat het sowieso niet zo goed is als The Wire en het is me heel erg goed bevallen. Zelfde realistische kijk op zaken, zelfde manier van verhalen aan elkaar knopen, de gelijkenissen zijn er duidelijk maar het thema is heel anders natuurlijk. En er wordt weer een fantastische sfeer geschept zoals dat ook in The Wire gebeurt. Denk dat het vooral voor iedere muziekliefhebber wel een aanrader is, maar ook voor anderen zal er best het een en ander inzitten dat het het kijken waard maakt. Ik ben seizoen 2 aan het binnenhalen in elk geval.

Nou seizoen 1 zit erop. Genieten hoor :< Serena en Blair zijn wel echt twee heerlijke chicks hoor _O_ Vind Blair iets toffer, puur omdat zij zo'n heerlijk kreng is. :D Chuck Bass vind ik ook een baas net als Nate. Vind eigenlijk iedereen wel tof, heb het alleen niet zo op Jenny.