Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PEC Zwolle

Christian.

Aanbevolen berichten

Saymak lijkt toch langer uit roulatie te zijn, belangrijke speler weg en kans op transfer ook klein, dus loopt waarschijnlijk transfervrij de deur uit :(

Kans op transfer klein? Niemand koopt een speler die net een kruisband af heeft geschoord heur ;c wel erg zuur idd, na Drost verlies je dus weer een sterkhouder. Benieuwd hoe ze dit gaan opvangen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kans op transfer klein? Niemand koopt een speler die net een kruisband af heeft geschoord heur ;c wel erg zuur idd, na Drost verlies je dus weer een sterkhouder. Benieuwd hoe ze dit gaan opvangen

Ja, toen was dus niet duidelijk dat hij z'n kruisbandblessure gescheurd zou hebben ;c. Was een dag eerder een tweet uitgegaan van PEC.nu, hij zou 3-4 week uitgeschakeld zijn. Zij zijn vaak wel goed geïnformeerd. Toen hoorde ik achter me Ben Hendriks en nog iemand het hebben over fit zijn in januari e.d.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh :r gaat een moeilijk seizoen worden voor zwolle wel gok ik. Sowieso Drost, Lukoki, Necid, Brama en VDWerff al vertrokken, Saymak dus out.. Hoop toch niet dat jullie opeens moeten strijden om degradatie te voorkomen.

Las ook dat Zwolle dus erg krap in de centen zit, hoe is dat gebeurd dan? Ik dacht eerder dat het een best gezonde club was

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Las ook dat Zwolle dus erg krap in de centen zit, hoe is dat gebeurd dan? Ik dacht eerder dat het een best gezonde club was

Is al tijden zo toch. Hadden ze het bij Studio Aja euh Voetbal ook over toen Ron Jans er te gast was en Jack het even niet over AFC of Ajax had. Was een gênante vertoning van Jans, 'zou wel goed komen'. Erg naïeve houding, sowieso niet de meest slimme persoon ter wereld heb ik het idee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is al tijden zo toch. Hadden ze het bij Studio Aja euh Voetbal ook over toen Ron Jans er te gast was en Jack het even niet over AFC of Ajax had. Was een gênante vertoning van Jans, 'zou wel goed komen'. Erg naïeve houding, sowieso niet de meest slimme persoon ter wereld heb ik het idee.

Die zat daar ook puur om even te laten weten hoe goed hij bezig was. Misselijkmakend was dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh :r gaat een moeilijk seizoen worden voor zwolle wel gok ik. Sowieso Drost, Lukoki, Necid, Brama en VDWerff al vertrokken, Saymak dus out.. Hoop toch niet dat jullie opeens moeten strijden om degradatie te voorkomen.

Haalden commercieel slechte resultaten. Hun oplossing: Joost Broerse is nu de commercieel directeur. Snap niet dat je dan zo'n onervaren man op een belangrijke functie zet die voorheen niet het gewenste resultaat haalde. Van de vertrekkende spelers leveren Hahn, Van der Werff, Brama en Necid al niks op, alleen wat inkomsten door Drost en Lukoki. Daarnaast net het stadion vergroot, ook een behoorlijke uitgave. Zo gek is het dan niet dat het financieel niet goed loopt. Maar ik heb de cijfers natuurlijk niet gezien, geen idee hoe het er daadwerkelijk voor staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is dit dan, Randy? Gaan we verbaasd doen bij andere clubs hoe het kan dat ze ineens financiele problemen hebben? (h)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gek eigenlijk dat Twente het slachtoffer is geworden van het succes van de vele Eredivisie clubs uit Overijssel.

Weet niet of jet te vergelijken is, maar doet me denken aan de problematiek met het aantal profclubs in Brabant (RBC RIP, RKC bijna RIP, FC Oss en Eindhoven goed terug gekomen). Mandemakers was bv. heel erg betrokken bij RKC, maar is een tijdje terug een grote sponsor van PSV geworden. Kortom, in een gebied concureer je met elkaar om sponsoren aka geld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begint nu toch wel lang te duren met eventuele nieuwe namen voor het komende seizoen. Afgelopen jaren waren er steevast rond dit tijdstip al een aantal namen bekend + de selectie was toen al groter dan nu. Ben benieuwd wat er allemaal nog gaat gebeuren.

Selectie is voorlopig dit

Keepers

Kevin Begois

Boy de Jong

Verdedigers

Bram van Polen

Trent Sainsbury

Thomas Lam

Bart van Hintum

Kingsley Ehizibue (jeugd)

Leroy Labylle (terug op huurbasis van MVV, nog onbekend wat Zwolle wil. O.a. NAC wordt al genoemd.)

Middenvelders

Ryan Thomas

Ben Rienstra

Rick Dekker

Wouter Marinus (jeugd)

Tristan Berghuis (jeugd, nieuw van Vitesse)

Jesper Drost (Lijkt vrijwel zeker naar Vitesse te gaan mocht Propper vertrekken)

Mustafa Saymak (Wil weg, interesse vanuit NL, DUI en TUR)

Aanvallers

NEF

Jody Lukoki

Thanasis Karagounis (kruisband, tot eind 2015 out)

Max de Boom (zelfde verhaal)

Boris Rasevic (jeugd)

Shuntaro Koga (16-jarig kereltje uit Japan, mag meetrainen in de voorbereiding)

Komt er op neer dat we op dit moment eigenlijk maar elf A-selectie waardige spelers tot onze beschikking hebben. Ook omdat een stuk of 12 spelers vertrekken en behalve dat het tweede elftal ook al een leegloop kent naar diverse andere clubs. Begin me langzamerhand toch een klein beetje zorgen te maken. Ook omdat voor elke transactie boven de 50.000 euro er toestemming moet komen van de KNVB vanwege categorie 1. Leuk dus als je spelers als Drost en Saymak gaat verkopen, maar je kunt er geen cent van investeren in de selectie.

Even een update van hoe de selectie er nu uitziet en wat er eventueel nog bij kan komen.

Keepers

Colin Coosemans ??? (Zou gehuurd moeten worden met optie tot koop van Mechelen. Weet niet of de Belgen op het forum meer over hem kunnen vertellen? Is toch een behoorlijk groot talent?)

Kevin Begois

Boy de Jong

Verdedigers

Bram van Polen

Trent Sainsbury

Thomas Lam

Dirk Marcellis

Bart Schenkeveld

Bart van Hintum

Josef Kvida (Jonge speler, lijkt in eerste instantie niet op heel veel speeltijd te kunnen rekenen.

Kingsley Ehizibue (Jeugd)

Middenvelders

Ben Rienstra

Ryan Thomas

Rick Dekker

Wouter Marinus (Jeugd, moet zijn debuut nog maken)

Gustavo Hebbling ??? (Lijkt grotendeels rond te zijn, maar een officieel bericht is er nog niet geweest.

Mustafa Saymak (Knie, komt dit seizoen normaal gesproken niet meer in actie)

Aanvallers

NEF

Lars Veldwijk

Sheraldo Becker

Queensy Menig

Boban Lazic

Thanasis Karagounis (Knie, lijkt net als Saymak einde seizoen)

Max de Boom (Knie, tot eind 2015)

Een aantal spelers die in de voorbereiding meededen zijn weer terug naar het tweede elftal (bijvoorbeeld Koga).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met plezier, [MENTION=15369]Christian.[/MENTION];

Coosemans werd door ons reeds in januari vastgelegd en had de garantie om eerste doelman te worden. Is toen echter niet per direct overgekomen, waardoor hij al een half jaar heeft verloren door op de bank te zitten bij Beveren. In PO2 speelde Luxemburgs international Moris, maar die viel in Genk zwaar geblesseerd uit en staat nog enkele maanden aan de kant. Hierdoor moest er met een klein budget een nieuwe doelman gezocht worden en via goede vriend Renard, onze technisch directeur, kwam derde doelman van de Rode Duivels JF Gillet hier terecht. Die krijgt zelfs los van z'n kwaliteiten natuurlijk de voorkeur omwille van z'n naam, dus Coosemans moet wéér banken en daar is die niet bepaald blij mee. Voorstel van jullie werd anderzijds wel belachelijk genoemd door onze technisch directeur en de trainer heeft laten uitschijnen twee volwaardige doelmannen te willen. Daarbij komt dat Gillet he-le-maal niet overtuigend speelt, dus ik zou (nog) niet op Coosemans rekenen. Goede lijnkeeper trouwens, minder zeker op hoge ballen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met plezier, [MENTION=15369]Christian.[/MENTION];

Coosemans werd door ons reeds in januari vastgelegd en had de garantie om eerste doelman te worden. Is toen echter niet per direct overgekomen, waardoor hij al een half jaar heeft verloren door op de bank te zitten bij Beveren. In PO2 speelde Luxemburgs international Moris, maar die viel in Genk zwaar geblesseerd uit en staat nog enkele maanden aan de kant. Hierdoor moest er met een klein budget een nieuwe doelman gezocht worden en via goede vriend Renard, onze technisch directeur, kwam derde doelman van de Rode Duivels JF Gillet hier terecht. Die krijgt zelfs los van z'n kwaliteiten natuurlijk de voorkeur omwille van z'n naam, dus Coosemans moet wéér banken en daar is die niet bepaald blij mee. Voorstel van jullie werd anderzijds wel belachelijk genoemd door onze technisch directeur en de trainer heeft laten uitschijnen twee volwaardige doelmannen te willen. Daarbij komt dat Gillet he-le-maal niet overtuigend speelt, dus ik zou (nog) niet op Coosemans rekenen. Goede lijnkeeper trouwens, minder zeker op hoge ballen.

Thanks voor de uitleg! Zag de uitspraken van Mechelen ook al ergens voorbij komen, het blijft in ieder geval interessant om de situatie rondom die jongen te gaan volgen. Lijkt er in ieder geval op dat Gerard Nijkamp (technisch directeur PEC) er nog veel vertrouwen in heeft.

Maar voor het geval dat het rondkomt, dan zou Coosemans als ik het goed begrijp absoluut een aanwinst zijn bij een middenmoter in de Eredivisie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Matchday (d)

Door alle blessures een wat aparte opstelling morgen. In ieder geval tof dat Rick Dekker basis staat, hopelijk blijft hij dit seizoen de vervanger van Saymak. Ook een basisplek voor Marinus, die zijn debuut voor PEC gaat maken. Was vorig jaar de enige veldspeler in de selectie die geen minuut heeft gespeeld ;c

[twitter]631063296725139456[/twitter]

Link naar opmerking
Deel via andere websites