Jump to content

PEC Zwolle

Christian.

Recommended Posts

Goh Jasper Cillessen he, die heeft het sinds het WK toch wel iets te hoog in z'n bol gekregen. Dan kom je dus 1 minuut voor tijd als titelkandidaat op gelijke hoogte op bezoek bij het 'kleine' PEC Zwolle, notabene door een onterechte corner, gaat hij vol juichen voor de fanatieke aanhang (voor zover we die hebben dan) omdat hij 5 minuten daarvoor een paar keer is uitgemaakt voor hoerenjong nadat hij het publiek zat uit te dagen. Viel me ook al op tegen Feyenoord en volgens mij GAE. En dan te bedenken dat ie dit seizoen minder prijzen heeft gepakt dan Joost Broerse en Bart van Hintum. Wat laat je je dan gaan zeg, moment van het weekend hoor :D

Verder trouwens een lekker potje voetbal gezien vanmiddag, is alweer een tijdje geleden. Had weliswaar eerder beslist kunnen worden, maar voor 1-1 zou ik vooraf ook gewoon tekenen. Playoffs vrijwel zeker binnen en gewoon goed gespeeld, met vertrouwen richting de bekerfinale dus :)

Begint nu toch wel weer te kriebelen hoor, gaat sowieso een mooi feestje worden aankomende zondag. Busje 312 ditmaal, lekker een beetje op een normale tijd vertrekken vanaf de IJsselhallen. Zaterdag maar direct vanuit werk richting het stadion om nog even snel een klein stukje van de laatste training te zien. Wel mooi dat ze dit jaar alle viaducten hebben afgesloten, vorig jaar resulteerde dat namelijk in allemaal supporters op de snelweg met vuurwerk e.d., gekkenwerk :r

2i9scqc.jpg

Wauw, wat een domper. Heerlijke dag gehad tot het begin van de wedstrijd, maar het zat er eigenlijk 90 minuten lang niet in en dan geef je beide goals ook nog eens kinderachtig weg, enorm zonde. Alsnog trots natuurlijk dat Zwolle weer in de finale stond en ik hoef me in ieder geval niet meer druk te maken dat ik tijdens de Johan Cruijff Schaal op vakantie ben.

• 2 weeks later...

De Eredivisie op prachtige wijze afgesloten, ben benieuwd hoe we voor de dag komen in de play-offs tegen Vitesse. Ook mooi dat vanmiddag na afloop van de wedstrijd de selectie nog even langs kwam bij het supporterscafé en dat de vertrekkende spelers afscheid kwamen nemen. Ron Jans liet weer even zien dat het een gruwelijke eindbaas is (d)

11145089_974018092631744_1478647136167976919_o.jpg

• 2 weeks later...